Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!
Kommentit (525)
En ole jaksanut lukea kaikkia sivuja, mutta onko jo selvinnyt minkä ikäinen tämä Mika oli kun yksi sanoo 19 ja toinen 26?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.
Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.
Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis
Ei meillä kaikilla ole koko ajan seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 vuotias vikitellyt 14 vuotiasta. Ei tyylikästä, tuollaista paskahousua voisi vikitellä nyrkillä kun tulee vastaan ja antaa turvakengillä muistutuksen , että lapset jätetään rauhaan. Toimisi myös hyvänä varoituksena kaikille muillekin peedareille.
On totta, että on eri asia 16 ja 23 vuotias tai vaihtoehtoisesti 14 ja 26.
Toinen on selkeästi väärin, ja toinen rajatapaus.
No ei ole rajatapaus vaan linnareissu ja rangaistus osastolla matkasellissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ees mitään todisteita kumma juttu kun huhuista lähteny liikkeelle
Mihin sinä tarvitsen todisteita?
Todistettavasti bändi on poistettu kilpailusta ja on lopettanut toimintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ees mitään todisteita kumma juttu kun huhuista lähteny liikkeelle
Mihin sinä tarvitsen todisteita?
tarvitset*
Jotain pahuutta tehty kun paniikissa laitetaan pillit pussiin. Se tästä vaan mieleen tulee.
Ei sillä että jäisin kaipaamaan, en ollut koskaan kuullutkaan koko pumpusta, vaikka metallia kuuntelenkin paljon, en kyllä tollasta päätöntä kirkunaa vaan folk- ja powermetallia.
Minusta kirkuminen on enemmän punkahtavaa. Dancepunkiksi sanoisin sateenkaarimausteilla. Millanen sadisti laulaa koiranpennusta tohon tyyliin. Koiranpentu on koiralapsi, siitäkin voi vetää monia johtopäätöksiä, lapsi. Mitä niillä sanoilla oikein ajetaan takaa. Kiljutaan väkivaltaisesti tai vuorotellen mairealla äänellä, houkutellaan pentua "leikkimään". Ahdistavaa paskaa.
Useille näkyy tulleen sama mielikuva, häiriintynyt biisi, eikä hyvällä tavalka. Oli sitten kuinka viaton tahansa ollut tarkoitus tehdessä.
52v
Kumpi on pahempi, leima jonka saa IRC:stä, vai se leima, jonka saa osallistumalla UMK:hon? Tämä on lose-lose-tilanne.
Pedattiin ketterästi Vikmanin voitto.
Woken viimeisiä korahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pitäisikö olla sitten ihan hiljaa ja antaa Mika-sedän rauhassa ahdistella teinejä?
Tottakai. Täälläkin heti pe d a r i t yrittämässä vähätellä asiaa. "Jos se olisikin ollut maalaustarvikkeista!!" joo ei ollut kyse maalaustarvikkeista.
No kertokaa tarkemmin, mistä oli kyse. Sitä on tässäkin ketjussa pyydetty moneen kertaan. Näyttäkää edes pätkä niistä viesteistä, joita siellä on lähetelty ja kertokaa vähän enemmän henkilöistä, niin olemme vähän paremmin kartalla.
Mikään "viestittely alaikäisen kanssa" ei vielä automaattisesti ole laitonta. Pitää olla tietynlaista viestittelyä, jotta se olisi edes moraalitonta laittomasta puhumattakaan. Jos siellä tosiaan on ehdotettu seksiä alaikäiselle, niin silloinhan homma on selvä. Laittakaa todisteet pöytään, niin näemme kaikki, mitä on tapahtunut.
Onko siellä ollut varmistetut iät aina esillä? Miten sinne on päässyt alaikäisiä jos viestien lähettäminen alaikäisille on kielletty? Pitäisi olla viestien luonne laiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu siinä on niin vaikeaa tajuta, että kenenkään syyttäminen, tuomitseminen tai mustamaalaus SOMESSA ei ole oikein.
Jos henkilö x on syyllistynyt rikokseen, josta on saanut TUOMIOISTUMELTA tuomion, hän on tuomionsa kärsimisen jälkeen oikeutettu elämään yhteiskunnassa ilman somen tuomiota. Jos henkilön epäillään syyllistyneen rikokseen, tehdään siitä rikosilmoitus ja poliisi tutkii asian ja aikanaan juttu etenee oikeuteen, jos syyte nostetaan. Tässä vaiheessa TUOMIOISTUIN julistaa tuomion. SOMESSA asiasta ei jaeta tuomiota etukäteenkään.
Uhriutumisesi menee yli. Omatuntosi kolkuttaa ja pelkäät, milloin narahdat itse jostain.
Tässä ei ole artistia nähdäkseni syytellyt kukaan. On arvailtu ja pohdittu paljastuneiden tietojen valossa isoa yhteiskunnallista ongelmaa, jota et näköjään kykene lainkaan käsittelemään.
Mitä mä uhriudun? Lue tuo mitä kommentoit ja sen jälkeen esimerkiksi tämän ketjun viestit uudelleen. Jos todella väität, ettei ketään ole syytetty mistään tai nimitetty, niin kannattaa kehittää luetun ymmärtämistä.
Chattailin minäkin aikoinaan KissFM-chatissa. Just ennen vuosituhannen vaihdetta, vähän päälle parikymppisenä miehenalkuna. Enimmäkseen spammasin tytönnimisille käyttäjille nettiseksitiedusteluja.
Kerran chatin loputtua tuli kysyttyä tytön ikää, vastaus oli 13. Säikähdin jokseenkin. Kannattaa aina se ikä kysyä vaikka ihan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.
Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.
Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis
Keskustelu tekee siis mielestäsi pedarin? Mielenkiintoinen teoria.
Riippuu tietenkin keskustelusta. Mitä raskauttavaa olisi esim kalastusaiheisessa keskustelussa?
Tuskin ovat jutelleet uistimista ja
Ei tuossa mistään kaasuvalottamisesta ollut kyse. Uutisissa puhuttiin "viestittelystä alaikäisen kanssa", ja sehän voi olla melkein mitä tahansa.
Missä vaiheessa aletaan vetämään woketukset siitä, jos lapsena on puhunut "tyttöbakteereista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa syyllinen kunnes toisin todistetaan. Mihin tämä maa on menossa?
Syyllinen UMK:n sääntörikkomukseen. Älä uhriudu hänen puolestaan.
Maa on menossa siihen, että lapsiin kohdistuvat seksuaalirikokset eivät vanhene koskaan. Persujen ainut hyvä työ ikinä.
Tässä ei ole mistään rikoksista kyse vaan sosiaalisessa mediassa ANONYYMISTI annetuista väitteistä. Varmaan siinä on jokin rikos tapahtunut. Joko väitteessä on perää tai väitteen esittäjä on itse tehnyt rikoksen.
Turha tässä sössöttää mitä on tai ei ole, ei kai sitä kukaan tiedä. Mutta jos noin dramaattista on että koko joukko hajotetaan ja jokainen juoksee paniikissa eri suuntaan, niin täytyy ihmetellä mikä on syynä.
Ihan hyvä silti kun nyt ei tartte paeta kokonaan jääkaappiin "puppyn" ajaksi, kun UMK tulee. Hirveetä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pitäisikö olla sitten ihan hiljaa ja antaa Mika-sedän rauhassa ahdistella teinejä?
Tottakai. Täälläkin heti pe d a r i t yrittämässä vähätellä asiaa. "Jos se olisikin ollut maalaustarvikkeista!!" joo ei ollut kyse maalaustarvikkeista.
No kertokaa tarkemmin, mistä oli kyse. Sitä on tässäkin ketjussa pyydetty moneen kertaan. Näyttäkää edes pätkä niistä viesteistä, joita siellä on lähetelty ja kertokaa vähän enemmän henkilöistä, niin olemme vähän paremmin kartalla.
Mikään "viestittely alaikäisen kanssa" ei vielä automaattisesti ole laitonta. Pitää olla tietynlaista viestittelyä, jotta se olisi edes moraalitonta laittomasta puhumattakaan. Jos siellä tosiaan on ehdotettu seksiä alaikäiselle, niin silloinhan homma on selvä. Laittakaa todisteet pöytään, niin näemme kaikki, mitä on tap
Mitkä todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella foorumilla Lahden syntymävuodeksi olisi mainittu 1985. Eli karvan päälle 20 vuotias olisi ollut tuohon aikaan.
Jos olisi chattaillut yli 16 vuotiaan kanssa, niin ihan normaalin kehityksen mukainen ikäero kyseessä, kun miehet yleisesti naisien henkisestä kehityksestä noin 2 vuotta jäljessä.
Lasten kanssa seksuaalisia jutteleva mies on pedofiili.
Antakaa helvetti vie viimeinkin tytöille kasvurauha.
Lain mukaan yli 16-vuotias ei ole enää lapsi, mitä tulee seksiin.
Käytännössä toki senikäinen on vielä lapsi. Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut noin nuorista, en edes silloin, kun olin itse tuonikäinen. Ei vaan innosta sellainen lapsellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä ollut varmistetut iät aina esillä? Miten sinne on päässyt alaikäisiä jos viestien lähettäminen alaikäisille on kielletty? Pitäisi olla viestien luonne laiton.
IRC gallerian käyttäjistä 40% on alaikäisiä.
Kyllähän kaks alaikästä saa vaikka panna toisiaan, jos iät ovat lähellä toisiaan.
On totta, että on eri asia 16 ja 23 vuotias tai vaihtoehtoisesti 14 ja 26.
Toinen on selkeästi väärin, ja toinen rajatapaus.