Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, onko asiaa tutkittu mitenkään? Eli riittääkö anonyymisyytös vai pitääkö syytös myös tutkia. Ja milloin viestin lähettämisestä mahdollisesti alaikäiselle henkilölle on tullut rikos? Eiköhän kyse ole viestien sisällöstä, kun arvioidaan, onko rikos tapahtunut. Eli käsittääkseni oikea tapa toimia olisi, että todisteiden pohjalta suljetaan pois kilpailusta. Toki jos bändin jäsenet pelkäävät tutkintaa ja sieltä paljastuvia asioita, on ymmärrettävää, että he vetäytyvät nopeasti julkisuudesta.
No mitään tutkintaa tuskin on tulossa, joku vinkannut huhuista UMK:lle joka saanut paskahalvauksen ja vihjannut bändille et kannattaisi varmaan vetää johtopäätökset. Ja bändikaverit lähteneet litomaan puhdistaakseen oman maineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekai kuuntele Michael Jacksonin musiikkia
Eikös sekin ole pedari?
Vai onko jotenkin hienompi pedari?
Sinä olet pedari. Jacksonista ei ole tietoa. Oletko Sinettän Ilpo Arkkukarilta kun samalla tavoin huonosti kännissä kirjoitat?
Nyt sä sitten levität taas valheita
Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.
Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irwin sekoitti 14-vuotiaan tytön limun sekaan vodkaa ja käytti tyttöä seksuaalisesti hyväksi.
Eikai palstan moralistit enää koskaa kuuntele Irwiniä tai anna soittaa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rahastat-sairailla-kirjoituksilla-t…
Vai eikö väliä??????? Häh?
Miten on
Älä kirjoita kännissä.
Enpä usko että monikaan alle 80-vuotias Irwiniä kuuntelee. Vuohta, bäääää.
Pedoja ja raiskareita on ollut aina, ja se tietysti pikkuhiljaa setämiehille ja inceleillekin paljastuu kun jäätte kiinni vanhoista tekemisistänne.
Syyteoikeus voi vanheta mutta tekojasi et ikinä tekemättömäksi saa.
Julkisuus voi olla parempi tuomio kuin vankila. Toki todisteet pitää esittää ja niin tässä ilmeisesti kävi.
Tän takia ei kannata somettaa omalla nimellä vaa kirjoitella anonyyminä. Wokettajat kaivelee paskaa vuosien takaa että saadaan nujerrettua joku
Somekohu somekohu somekohu huokuu
Vierailija kirjoitti:
Oikeudessa tuomittu Roope Salminen saa tehdä töitä televisiossa, miksi hänen tuomittu tekonsa muka on jotenkin pienempi juttu kuin 18v sitten tapahtunut, josta ei ole edes syytettä nostettu?
Koska julkkissukua, niin saa kaikki anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.
Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.
Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis
"
Syyteoikeus voi vanheta mutta tekojasi et ikinä tekemättömäksi saa.
Julkisuus voi olla parempi tuomio kuin vankila. Toki todisteet pitää esittää ja niin tässä ilmeisesti kävi."
Haitallisen tiedon levittäminen ihmisestä on myös rikos. Pidä se mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sekin ole pedari?
Sinä olet pedari. Jacksonista ei ole tietoa. Oletko Sinettän Ilpo Arkkukarilta kun samalla tavoin huonosti kännissä kirjoitat?
Todista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sekin ole pedari?
Todista se.
Ei taida toimia niin vaan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten katkeruus on jotain sanoinkuvaamatonta. Erika-fanit liikkeellä.
Erikalla on feministejä faneissa. Ne tekee mitä tahansa tuhotakseen kilpailijat.
Pedofiilin tekemiset jonkun ventovieraan sivullisen naisen syy? Hah.
On sulla kova pelko perseessä että itse paljastut. Sulla on huono omatunto. Sinähän teet joka päivä naisille pahaa täälläkin.
Siis kyseessä on viestittely ja sinun mielestä on pedofiili samantien. Pidä jatkossa huoli ettet lähetä yhtään viestiä yhtään missään yhdellekään alaikäiselle
Miksi vi tussa kukaan normaali aikuinen ihminen lähettelisi viestejä alaikäisille? Jos sukulaisia ei lasketa.
Olen lähettänyt kymmeniä Ellen jo satoja viestejä alaikäiselle henkilölle, eikä kyseessä ole sukulainen. Olenko pedari? Kyseinen alaikäinen on vielä henkiseltä kehitykseltään jälkeenjäänyt ja olen työsuhteessa hänen perheeseensä, joten minulla ei todistetusti voi olla rikosrekisterissä merkintää, joka estäisi alaikäisen kanssa kahdestaan työskentelyn. miten olisi korrekti tapa ottaa häneen yhteyttä, että myöhästyn sovitusta koululta noudosta 5 minuuttia. Pitäisi ilmeisesti häiritä hänen vanhempiansa tai opettajaa kesken työpäiviensä?
Vierailija kirjoitti:
Eiku rikkonut kisan sääntöjä
Mitä sääntöä ? Kerro
Kunnianloukkaukseen syyllistyy Suomen rikoslain mukaan se, joka "esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis
Hitto te ootte outoja.
Vierailija kirjoitti:
Tän takia ei kannata somettaa omalla nimellä vaa kirjoitella anonyyminä. Wokettajat kaivelee paskaa vuosien takaa että saadaan nujerrettua joku
Anonyymipalstallakin käynnistäsi jää digitaalinen sormenjälki joka kerta. Ei nimeäsi mihinkään tarvita kun laitteesi jättää itsestään tiedot.
Esim tämän alustan lokitiedot käyttäjätunnisteineen on usein lähteneet poliisille laittomuuksien mukana.
Vierailija kirjoitti:
Milläs 17 vuotta vanhoja IRC-galleria-keskusteluja tuot todisteeksi?
cancelointi on pahin tuomio mitä voi saada
Aivan järkyttävää, jos oikeasti ajat sitten tehdyn viestittelyn takia lopetetaan koko bändi. En voi käsittää, mihin maailma on mennyt. Joo, alaikäisen kanssa seksuaalissävytteinen viestittely on väärin, mutta noin kauan sitten tapahtunut ja tekijänkin ollessa vielä hyvin nuori. Aivan ylimitoitettu reaktio ja YLE:sta tulee kokoajan vain naurunalaisempi. Bändin jäsenetkin oli näköjään vain jotain YLE:n sätkynukkeja. Perun nämä sanani, jos taustalla on jotain muutakin kuin viestittelyä, mutta näiden tietojen valossa olen vain järkyttynyt.
Eikä voi nostaa