Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä, jos ihmiset eivät pidä teistä?

Vierailija
21.01.2025 |

Minua häiritsi nuorena todella paljon. Mutta se inhotuksi tuleminen  oli hyväksi. Nyt vain huvittaa. Minusta ei todellakaan pidetä. On monia syitä. Mutta elän ihmeellisen hauskaa elämää. Ja vain yksi tietää yhden, toinen toisen jutun. Ja ihmettelen, miksi nuorena oli niin tärkeä miettiä miten olisin "normaali" ja pidetty.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siinä kohtaa, jos ei pidä heistä, jotka pitäisisvät sinusta?

Vierailija
102/106 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana häiritsi liikaakin. Vei ajatukset siihen (työkaveriin), josta ajatteli, että hän ei pidä minusta. Usein se tunne oli varmasti molemminpuolinen.

Nykyään olen keskittynyt enemmän omaan vastuuseeni eli siihen, etten itse olisi se tyyppi, joka kantaa kätkettyä inhoa jotain henkilöä kohtaan. Viha ja rakkaus ovat vaikeasti kätkettäviä tunteita, ja ihmisten kanssa käy usein kuten metsän kanssa: se vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Huvittavinta on mielestäni sellainen "vihanpito", jossa työpaikalla kaksi henkilöä on jostain pikkuasiasta päättäneet olla pitämättä toisistaan. He eivät edes tunne toisiaan, koska eivät juurikaan ole kanssakäymisissä, vaan ylläpitävät sitä negatiivista käsitystä toisistaan ja ruokkivat sitä omissa mielissään. Silloin pitäisi ottaa uusi alku ja kohdata toinen ilman ennakkoluulojen painolastia. Kenellä on riittävää rohkeutta, nöyryyttä ja rehellisyyttä tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Ei vaikuta muhun millään tavalla.

Vierailija
104/106 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, mutta enhän minä sille mitään mahda. Minulle on aina sanottu päin näköä että olen outo, en saa istua viereen, on tehty selväksi etten saa olla olemassa.

Enää en yritä saada ihmissuhteita, töissä välttelen muita ihmisiä.

Nuorena jaksoin teeskennellä jonkin aikaa idiootti jolloin sitten olin hyväksytty, sitten tietenkin masennuin kun tajusin ettei kukaan edelleenkään pidä minusta, he pitävät vain feikkipersoonastani.

On tosi raskasta olla aina yksin, mutta en jaksa enää esittää mitään. 

105/106 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ja tiedän ettei minusta pidetä. Siksi katkon ihmissuhteita mitkä eivät ole täydellisellä pohjalla.

Vierailija
106/106 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pidä minusta perättömien huhujen vuoksi. Olen jo tottunut siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi