Häiritseekö teitä, jos ihmiset eivät pidä teistä?
Minua häiritsi nuorena todella paljon. Mutta se inhotuksi tuleminen oli hyväksi. Nyt vain huvittaa. Minusta ei todellakaan pidetä. On monia syitä. Mutta elän ihmeellisen hauskaa elämää. Ja vain yksi tietää yhden, toinen toisen jutun. Ja ihmettelen, miksi nuorena oli niin tärkeä miettiä miten olisin "normaali" ja pidetty.
Kommentit (106)
Viimeksi mua inhosi ihan avoimesti yksi työkaveri. Hän ei edes tuntenut mua, oli eri yksikössä, mutta haukkui minua avoimesti muille ihan vaan väärien luulojensa takia. Joten aloin inhota häntä enkä halunnut olla missään tekemisissä.
Kunnes sitten meidät siirrettiin samaan yksikköön. Mietin ettei tule mitään, en siedä häntä. Kunnes otinkin ihan erilaisen lähestymistavan eli olenkin häntä kohtaan todella lämmin ja ystävällinen! Olen tarkoituksella pyytänyt häneltä apua ja kiitellyt kauniisti. Oikein piruuttanikin, ettei hänellä ole mitään syytä enää haukkua minua 😄 Ja jos keksii syitä niin siitä vaan, syytä en ainakaan hänelle ole antanut.
Ei. Ei kaikki vaan voi pitää kaikista. On ihmisiä, jotka minusta pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä kaikista. Usein tuppaa olemaan niin, että mitä vähemmän pidän henkilöstä, sen enemmän minua lykätään hänen seuraansa.
Muutoinkin on tullut selkeäksi, että minusta on liikkeellä erittäin omalaatuisia käsityksiä. Lisänä vielä se, että kontolleni laitetaan muidenkin tekemiset. En esim. ole ollut töissä humalassa tai muutoinkaan juurikaan juo alkoholia, mutta siltikin vihjaillaan, että taitaa maistua jne. Sitä en kiellä etten jaksa/ halua olla enää ystävällinen heillä, jotka käyttäytyvät möntisti minua kohtaan.
ja toinen
How To Stop Being A Scapegoat and Stop Being Scapegoated Miten voit lopettaa
Olen tämän naisen kanssa eri mieltä miten joutuu syntipukiksi, eli se ei ole syntipukin omaa syytä. Ehkä joltain toiselta videolta löytyy parempi selitys.
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän minä sen edes tietäisin?
Ei-pitäminen on se yleisin suhtautumistapa ihmisiin, joita ei tunne. Täysin neutraali.
Sama tuli mieleen. Eihän siinä mitään häiritsevää ole eikä sitä tosiaan saa edes tietää mistään.
Jos taas jollakulla on tarve erikseen mennä sanomaan toiselle "en pidä sinusta", siinä on jo kyse ilkeydestä tai riidan haastamisesta eikä pelkästään siitä ettei hän pidä tuosta toisesta.
Joillakin on tapana kiertoilmaisuin kertoa ettei pidä.
Ei. Minua häiritsee vain kiusaaminen, mitä olen kokenut näiden inhoojien kautta.
Miksi kuluttaa aikaa johonkin, jos hänestä ei pidä?
Esim; Itse en ole ollut mitenkään kiusaajien tiellä. Suurinta osaa en edes tunne.
Ei ole siis kauhean loogista käyttäytymistä. Ihmettelen kovin. 😞
T: Tuntematon
Ei häiritse. En minäkään pidä suurimmasta osasta ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minua häiritsee vain kiusaaminen, mitä olen kokenut näiden inhoojien kautta.
Esim; Itse en ole ollut mitenkään kiusaajien tiellä. Suurinta osaa en edes tunne.
Työpaikallasi on toksisia ihmisiä, jotka siirtävät omat huonot puolensa sinuun, jotta voivat kokea olevansa parempia itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallasi on toksisia ihmisiä, jotka siirtävät omat huonot puolensa sinuun, jotta voivat kokea olevansa parempia itse.
Joku aina aloittaa tämän juoruilemalla ja puhumalla kakkaa siitä joka joutuu syntipukiksi.
Ei häiritse, koska minäkään en pidä muista ihmisistä.
En edes mieti pitääkö joku minusta ja tuntuu oudolta, jos joku miettii.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, koska minäkään en pidä muista ihmisistä.
Sama. Ensin minusta ei pidetty joka sai aikaan sen, etten minäkään pidä enää kenestäkään.
Pääsääntöisesti en pidä kenestäkään. Ihmiset on pepusta. Nuorena häiritsi kovasti pidetäänkö minusta vai ei.
Nyt olen tavannut niin paljon ihmisiä, ettei edes kiinnosta. Olen myös saanut niin huonoa kohtelua osakseni että suhtaudun lähestulkoon kaikkiin avoimen vihamielisesti.
Jos vaistoan, ettei joku pidä minusta, yritän pysytellä poissa hänen tieltään. Ei kaikista voi pitää, en itsekään pidä ihan jokaisesta, muttei sitä tarvitse ääneen kuuluttaa.
Työpaikalla on tultava toimeen kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta välillä mietin, miksi he eivät keskity pitämiinsä ihmisiin ja jätä rauhaan vihaamiansa.
Aivan.Miksi eivät osaa keskittyä muihin ja omiin touhuihinsa, kun pitää kiusata vaikka vuosia niitä vihaamiaan,joita eivät suvaitse.
Nuorempana haittasi, mut ei enää.
Työpaikalla on yksi tyyppi joka ei ole ikinä tykännyt minusta. Syytä en tiedä, mutta joku minussa häntä ärsyttää. Mutta ihan sama, eipä pilaa yhtään työpäivää, kun en välitä koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaistoan, ettei joku pidä minusta, yritän pysytellä poissa hänen tieltään. Ei kaikista voi pitää, en itsekään pidä ihan jokaisesta, muttei sitä tarvitse ääneen kuuluttaa.
Jep. Olen ollut monessa työpaikassa ja yhdessä oli ihminen, jota en voinut sietää. Hän oli besserwisser, parempi kuin kukaan muu vaikka itse asiassa hän oli ehkä vähiten kyseistä työtä tehnyt.
Kerran sitten jossain työnohjauksessa hän sanoi minusta, että olen ihan kiva, mutta TODELLA vaikeasti lähestyttävä. Muut tuijottivat ihmeissään, koska kaikki pitävät aina minua helposti lähestyttävänä, "kuin oltaisiin aina tunnettu" jne ja ystävysten todella helposti ihmisten kanssa.
Mutta niin. En pitänyt hänestä ja siksi pysyin pois hänen tieltään. Siksi hänellä oli tuo kuva minusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Ihminen joka ei pidä minusta ei merkitse minulle mitään. Turha haaskata aikaa ja energiaa sellaisen ihmisen ajattelemiseen.
Entä jos hän on esimiehesi tai joku muu, jolla on valtaa elämääsi?
Ei todellakaan haittaa mitä muut mua inhoaa sitä enemmän rakastan itteeni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä kaikista. Usein tuppaa olemaan niin, että mitä vähemmän pidän henkilöstä, sen enemmän minua lykätään hänen seuraansa.
Muutoinkin on tullut selkeäksi, että minusta on liikkeellä erittäin omalaatuisia käsityksiä. Lisänä vielä se, että kontolleni laitetaan muidenkin tekemiset. En esim. ole ollut töissä humalassa tai muutoinkaan juurikaan juo alkoholia, mutta siltikin vihjaillaan, että taitaa maistua jne. Sitä en kiellä etten jaksa/ halua olla enää ystävällinen heillä, jotka käyttäytyvät möntisti minua kohtaan.
ja toinen
How To Stop Being A Scapegoat and Stop Being Scapegoated Miten voit lopettaaOlen tämän naisen kanssa eri mieltä miten joutuu syntipukiksi, eli se ei ole syntipukin omaa syytä. Ehkä joltain toiselta video
En katsonut videota, mutta sormella osoittamisen elettä olen saanut viime päivinä jälleen roppakaupalla osakseni.
Sama tuli mieleen. Eihän siinä mitään häiritsevää ole eikä sitä tosiaan saa edes tietää mistään.
Jos taas jollakulla on tarve erikseen mennä sanomaan toiselle "en pidä sinusta", siinä on jo kyse ilkeydestä tai riidan haastamisesta eikä pelkästään siitä ettei hän pidä tuosta toisesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/