Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi transit kiistävät intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon, mutta samalla saarnaavat peniksellisistä naisista ja synnyttävistä menkkamiehistä? Miksi pojalla voi olla pimppi, mutta kromosomipoikkeava tyttö ei olekaan tyttö?
Kuinka niin kiistävät?
Teidän väitteennehän oli, etteivät intersukupuoliset ole miehiä ja naisia, vaan uusia sukupuolia?
Ja sinähän olet väittänyt, että ihmisen sukupuolen kiistäminen ei mitenkään kiistä hänen olemassa oloaan. Miksi aina kumoat omat hajatelmasi?
Hienoa, että vihdoinkin myönnät intersukupuolisten olevan miehiä ja naisia, vaikka te kiistättekin intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon.
Kompastut omaan nokkeluuteesi. Lue oikein hitaasti uudelleen mitä kirjoitit, keskity, hengittele. Kyllä se sieltä avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis. Aborttiin voi nyt mennä toiseen osavaltioon, mutta jos transnaisena ei halua tulla vankilassa r*iskatuksi niin se ei ole enää mahdollista USA:ssä? Saa nähdä milloin koko roska hajoaa kahtia. Bible belt saa olla oma valtionsa.
Kannattaisiko olla joutumatta vankilaan jos on transnainen?
Ja voihan sitä vankilassa olla ihan vaan mies. Kaikilla samanlaiset vaatteet ja lyhyt tukka, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Niin, entäs sitten? Naisena en myöskään vaadi turuilla ja toreilla että naiseuteni tunnustetaan eduskunnassa ja jokapaikassa ja joka kadunkulmassa. Jos joku taho jostain kumman syystä yllättäen päättäisi että en enää olisi "virallisesti nainen" yhteiskunnan silmissä, niin pitäisin sitä laimeasti absurdina ja todennäköisesti toteaisin että siitä vaan ja what ever... ja kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni. En alkaisi raivo-vänkäämään asiasta tai nousisi barrikaadeille ja ulvoisi että tunnustakaa nyt joka iikka SAAT ANA!!! että MINÄ OLEN NAINEN!!! En kaipaa ketään auktoriteettia vahvistamaan naiseuttani tai kenenkään mielipidettä siitä.
Niin, ja jos joku sanoisi minulle että "sun rotu pitäis poistaa Suomesta" tms., kokisin sen absurdina ja naurettavana, koska minähän olen lähtökohtaisesti suomalainen eikä sitä voi kiistää. Mutta jos tuollaisella loukkauksella olisi takanaan pitkä kohdennettu historia sekä monien ihmisten aito usko siihen ja halu toteuttaa se, voi olla että se iskee hieman erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis. Aborttiin voi nyt mennä toiseen osavaltioon, mutta jos transnaisena ei halua tulla vankilassa r*iskatuksi niin se ei ole enää mahdollista USA:ssä? Saa nähdä milloin koko roska hajoaa kahtia. Bible belt saa olla oma valtionsa.
Ja voihan sitä vankilassa olla ihan vaan mies. Kaikilla samanlaiset vaatteet ja lyhyt tukka, vai kuinka?
Tajuathan, että jos amerikkalaisessa miesten vankilassa jollakulla on kasvaneet rinnat, leventynyt lantio ja muutenkin naisellinen ulkonäkö, se on ihan aito turvallisuusriski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, entäs sitten? Naisena en myöskään vaadi turuilla ja toreilla että naiseuteni tunnustetaan eduskunnassa ja jokapaikassa ja joka kadunkulmassa. Jos joku taho jostain kumman syystä yllättäen päättäisi että en enää olisi "virallisesti nainen" yhteiskunnan silmissä, niin pitäisin sitä laimeasti absurdina ja todennäköisesti toteaisin että siitä vaan ja what ever... ja kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni. En alkaisi raivo-vänkäämään asiasta tai nousisi barrikaadeille ja ulvoisi että tunnustakaa nyt joka iikka SAAT ANA!!! että MINÄ OLEN NAINEN!!! En kaipaa ketään auktoriteettia vahvistamaan naiseuttani tai kenenkään mielipidettä siitä.
Niin, ja jos joku sanoisi minulle että "sun rotu pitäis poistaa Suomesta" tms., kokisin sen absurdina ja naurettavana, koska minähän olen lähtökohtaisesti suomalainen eikä sitä voi kiistää. Mut
ou jee, mutta entäs jos 99,98 % kokee lisääntymisroolinsa poikkeavana synnynnäisen mutaation vuoksi ja sillai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinähän olet väittänyt, että ihmisen sukupuolen kiistäminen ei mitenkään kiistä hänen olemassa oloaan. Miksi aina kumoat omat hajatelmasi?
Hienoa, että vihdoinkin myönnät intersukupuolisten olevan miehiä ja naisia, vaikka te kiistättekin intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon.
Mitä luulet intersukupuolisten olevan siitä mieltä, että päätät heidän olevan miehiä ja naisia? Mahtaisiko se olla heidän mielestään heidän olemassaolon kiistämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavis heteronaisena, jota vielä pidetään ns. naisellisena, ihmettelen että mikä se mystinen "naiseudentunne" on? Mitä trans tarkoittaa sillä että hän kokee olevansa "nainen".
Itse koen olevani vain ihminen jonka keho on naisen keho. Ennen kaikkea olen siis ihminen, oma persoonani ja vasta sen jälkeen biologinen nainen. Naiseus on vain osa minua, en saa siitä mitään kiksejä. Mitä tunnetta nämä transit tavoittelee?
"Biologinen nainen", uuuu...
Niin, naisena en myöskään tarvitse mitään eduskunnan säätämiä lakeja naiseuteni viralliseksi vahvistamiseksi. En tunne pienintäkään tarvetta vängätä keskustelupalstoilla ja todistella turuilla ja toreilla että USKOKAA NYT JU MAL AUT A minä olen oikea nainen!!!!
Jos jostain kumman syystä tulisi joku virallinen päätös että minä en olisi enää nainen, niin todennäköisesti pitäisin sitä vain laimean absurdina, kohauttaisin olkapäitä ja olisin että ok. what ever ja jatkaisin elämääni kuten tähänkin asti.
En ole ikinä tuntenut tarvetta kerjätä keltään vakuutteluja että olen "oikea nainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavis heteronaisena, jota vielä pidetään ns. naisellisena, ihmettelen että mikä se mystinen "naiseudentunne" on? Mitä trans tarkoittaa sillä että hän kokee olevansa "nainen".
Itse koen olevani vain ihminen jonka keho on naisen keho. Ennen kaikkea olen siis ihminen, oma persoonani ja vasta sen jälkeen biologinen nainen. Naiseus on vain osa minua, en saa siitä mitään kiksejä. Mitä tunnetta nämä transit tavoittelee?
"Biologinen nainen", uuuu...
Niin, naisena en myöskään tarvitse mitään eduskunnan säätämiä lakeja naiseuteni viralliseksi vahvistamiseksi. En tunne pienintäkään tarvetta vängätä keskustelupalstoilla ja todistella turuilla ja toreilla että USKOKAA NYT JU MAL AUT A minä olen oikea nainen!!!!
Jos jostain kumman syystä tulisi joku virallin
Kukaan ei täällä todistelee sulle sukupuoltaan. Sinä luulet juttelevasi transnaisten ja ehkä jonkun transmiehenkin kanssa. Todellisuus on, että ehkä pari keski-ikäistä mammaa jaksaa vääntää kanssasi.
Enpä ole mitään todistelua muuallakaan kokenut, koska no se on jotain sun fantasiaa. Sen sijaan sulla on ihan helvetisti vaatimuksia millaisia niin transihmisten, intersukupuolisten kuin naistenkin pitäisi olla, että sä olisit tyytyväinen. Ainoat, jotka jätät rauhaan on miehet. Weird that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuathan, että jos amerikkalaisessa miesten vankilassa jollakulla on kasvaneet rinnat, leventynyt lantio ja muutenkin naisellinen ulkonäkö, se on ihan aito turvallisuusriski?
Silloin ratkaisu on transystävällinen tai jopa täysin transleideille tarkoitettu osasto miesvankilassa. Eli toteutetaan samaa turvallisuusriskiin perustuvaa sijoittelua kuin muidenkin vankiryhmien kohdalla. Yhdenvertaisesti.
Naisvankilat ovat naisia varten, mies (oli millainen hyvänsä) siellä on myös aito turvallisuusriski. En esim.laittaisi transmiestä miesten vankilaan. Varsinkaan non-op-sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, että jos henkilö tuntee/kokee syntyneensä väärään sukupuoleen, vaikkapa nainen miehen kehossa, niin miksi hänelle annetaan naissukuhormoneja eikä miessukuhormoneja?
Jos ensin katsottaisiin syntyessä saatujjen sukuhormonien tasapaino ja voima kuntoon ja sitten mentäisiin eteenpäin? Vai tehdäänkö jo näin esim.transpolilla?
Tähän liittyen kun menin tonne SETA:n sivuille lukemaan kokemuksia trans/muunsukupuolisuudesta niin suurin osa oli, anteeksi vaan, lapsellista kitinää, joka lähti siitä oletuksesta, että joo lääkäri arvasi aikoinaan sukupuoleni tytöksi mutta jo lapsena inhosin leikkiä nukeilla. check: et voi olla tyttö jos et tykkää nukkeleikeistä. Tykkäsin autoista ja halusin ralliautoilijaksi check: tytöt eivät voi ajaa rallia! (paitsi esim. Michele Mouton, kuuluisa ranskalainen huippukuski ja "maailman nopein nainen") Sitten inh
Miksi luulet näiden wokeaktivistien olevan lasten kimpussa? Miksi luulet sosialisteille olevan ensiarvoisen tärkeää saada lapset mahdollisimman varhaisesaa vaiheessa kollektiivisen kasvatuksen alle? Sukupuolesta on tehty testi onko kollektivistinen aivopesu mennyt lapseen perille, jos lapsi on trans on se merkki totalitaristeille uudesta uskollisesta aatteen soturista.
Joko nyt meni riittävän foliohattuiluksi ja homma pakettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos joku sanoisi minulle että "sun rotu pitäis poistaa Suomesta" tms., kokisin sen absurdina ja naurettavana, koska minähän olen lähtökohtaisesti suomalainen eikä sitä voi kiistää. Mut
Entä jos sinä värjäisit nassusi mustaksi, kähertäisit hiuksesi ja vänkäisit identifioituvasi mustaksi ja suivaantuisit jokaiselle joka ei pitäisi sinua mustana vaan tökerönä yrityksenä omia mustien kultuuria ja syyttäisit heitö rasseksi vaikka he saattaisivat olla aitoja afrikkalaistaustaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet intersukupuolisten olevan siitä mieltä, että päätät heidän olevan miehiä ja naisia? Mahtaisiko se olla heidän mielestään heidän olemassaolon kiistämistä?
Kyllä he ovat joko miehiä tai naisia. Ei ole kolmatta sukupuolta nimeltään intersukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisten velvollisuus ratkaista mekkoeinareiden ongelmia tai ottaa pervopettereitä samoihin tiloihin.
Vihervassut ja trans ulit! Mikä on videolla esiintyvän punamekkoisen henkilön kulttuurinen ja sosiaalinen sukupuoli? Lisääntymisbiologisesta sukupuolestakin saa esittää arvauksia. Mielellään perusteluiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos joku sanoisi minulle että "sun rotu pitäis poistaa Suomesta" tms., kokisin sen absurdina ja naurettavana, koska minähän olen lähtöko
Roolinsa voi ottaa minkä vain mutta pystyykö tosiasiassa lisääntymään?
Trumpin ulkomainen fanikerho täällä taas MAGA-fiiliksissä oikein 'vimosen päälle'...heh,heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia on ne sukupuolet päättänyt, eikä se ole mielipideasia kuten trans uleilla. Heidän sukupuolensa on todennettavissa lääketieteellisillä tutkimuksilla, kromosomitestillä ja kuvantamalla. Trans ulien sukupuolikokemusta sen sijaan ei voi todentaa millään fyysisen tutkimuksella, kuvantamislaitteella tai labratestillä. Trans ulit ovat oikeasti ihan sitä samaa sukupuolta kuin syntyessään.
Mitä ihmeen merkitystä tällä on?
Vihervassut, trans ulit ja suuri määrä terveys- ja tiedejärjestöjä sekä intersukupuolisia ihmisiä, joiden mukaan Trumpin sukupuolen määritelmä on puutteellinen ja ristiriidassa tieteellisen ymmäryksen kanssa. Tässä esimerkkinä intersukupuolisen kirjoittama artikkeli aiheesta: https://time.com/7209300/trumps-biological-truth-executive-order-is-not…
Tässä muuten sinulle erityisesti luettavaa, kun sanoit aiemmin ettei yksikään intersukupuolinen ole trans:
"Intersex bodies have often been used to justify the transgender experience: If some people have physical traits dont fit squarely into male or female categories on a form, perhaps other humans can't be so neatly sorted either. Intersex and transgender changemakers such as Delia Sosa, incoming director of the Medical Student Pride Alliance, and AC Goldberg, assistant professor at Northeastern University, show how these identities arent always mutually exclusive. Many intersex individuals are also transgenderwhether because they were surgically coerced into the wrong type of body in their youth, by misguided medical practitioners, or simply because many humans are born that way."