Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolia on vain kaksi

Vierailija
21.01.2025 |

Maailma alkaa palautua normaaliksi.

DEI ja WOKEtus poistetaan.

Kommentit (7296)

Vierailija
1281/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi transit kiistävät intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon, mutta samalla saarnaavat peniksellisistä naisista ja synnyttävistä menkkamiehistä? Miksi pojalla voi olla pimppi, mutta kromosomipoikkeava tyttö ei olekaan tyttö?

Kuinka niin kiistävät?

Teidän väitteennehän oli, etteivät intersukupuoliset ole miehiä ja naisia, vaan uusia sukupuolia?

Ja sinähän olet väittänyt, että ihmisen sukupuolen kiistäminen ei mitenkään kiistä hänen olemassa oloaan. Miksi aina kumoat omat hajatelmasi?

Vierailija
1282/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis heteronaisena, jota vielä pidetään ns. naisellisena, ihmettelen että mikä se mystinen "naiseudentunne" on? Mitä trans tarkoittaa sillä että hän kokee olevansa "nainen".

Itse koen olevani vain ihminen jonka keho on naisen keho. Ennen kaikkea olen siis ihminen, oma persoonani ja vasta sen jälkeen biologinen nainen. Naiseus on vain osa minua, en saa siitä mitään kiksejä. Mitä tunnetta nämä transit tavoittelee? 

"Biologinen nainen", uuuu...

Niin. Biologinen nainen. Naaras. Miehestä ei ikinä tule biologista naista vaikka laittaisi kaikki kaupan rintaliivit päällensä ja uhkailisi naisia nyrkeillä naisten vessoissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas vastasit omaan viestiisi. Huomasitko?"

En huomannut, koska en vastannut omaan viestiini. Sulla ilmeisesti on itselläsi sellainen tapa, mutta et edes huomaa sitä itse, kun kerran noin tyhmiä kyselet 

Vierailija
1284/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi transit kiistävät intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon, mutta samalla saarnaavat peniksellisistä naisista ja synnyttävistä menkkamiehistä? Miksi pojalla voi olla pimppi, mutta kromosomipoikkeava tyttö ei olekaan tyttö?

Kuinka niin kiistävät?

Teidän väitteennehän oli, etteivät intersukupuoliset ole miehiä ja naisia, vaan uusia sukupuolia?

Ja sinähän olet väittänyt, että ihmisen sukupuolen kiistäminen ei mitenkään kiistä hänen olemassa oloaan. Miksi aina kumoat omat hajatelmasi?

Sulla on vaikeita rajoitteita luetunymmärtämisen kanssa.

Vierailija
1285/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis heteronaisena, jota vielä pidetään ns. naisellisena, ihmettelen että mikä se mystinen "naiseudentunne" on? Mitä trans tarkoittaa sillä että hän kokee olevansa "nainen".

Itse koen olevani vain ihminen jonka keho on naisen keho. Ennen kaikkea olen siis ihminen, oma persoonani ja vasta sen jälkeen biologinen nainen. Naiseus on vain osa minua, en saa siitä mitään kiksejä. Mitä tunnetta nämä transit tavoittelee? 

Yleensä se heidän naiseuden tunteensa liittyy siihen kertaan kun he ensimmäisen kerran ovat laittaneet mekon päälleen. Naiseus on useimmille transeille pelkkä vaate ja siksi heidän vaatetuksensakin on usein liioiteltu 

Oikea nainen tietää ettei se noin mene. Naiseuteen liittyy niin paljon enemmän kuin pelkkä mekko ja korkokengät 

Ja erityisesti se erektio, euforia-boner, jonka he saavat naisten vaatteisiin pukeutumisesta. Varastavat naapuruston naisten vaatteita pyykkinaruilla ja runkkailevat äidin ja siskon pikkareihin.

Vierailija
1286/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans ulit ja vassulit: XXY-mies ei ole mies, vaan sukupuoleton, sekasikiö ja mutantti!

Trans ulit ja vassulit myös: XY-mies peniksineen on nainen!

Vierailija
1287/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin kiistävät?

Sulla on vaikeita rajoitteita luetunymmärtämisen kanssa.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Voin lisätä tavuviivat. 

Vierailija
1288/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Biologinen nainen. Naaras. Miehestä ei ikinä tule biologista naista vaikka laittaisi kaikki kaupan rintaliivit päällensä ja uhkailisi naisia nyrkeillä naisten vessoissa 

Naaras! tupla uuuuuu...

Vierailija
1289/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin kiistävät?

Ei minusta. Mutta Trumpin uuden määritelmän voi tulkita väittävän sitä sun tätä intersukupuolisuuden muodoista, koska se on niin minimaalisesti ja laihasti kirjoitettu. Siitä taidettiin aiemmin ketjussa vääntää.

Ainoastaan vihervassut ja trans ulit tulkitsevat niin. Tosin silloin heillä pitäisi olla vastaukset siihen, että milloin y-kromosomi päätyy poikasikiöön ja miksi poikasikiöllä on xy-kromosomisto jo ennen maskulinisaatiota.

Vierailija
1290/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taas vastasit omaan viestiisi. Huomasitko?"

En huomannut, koska en vastannut omaan viestiini. Sulla ilmeisesti on itselläsi sellainen tapa, mutta et edes huomaa sitä itse, kun kerran noin tyhmiä kyselet 

Voi, kyllä sinä vastasit ja olet tehnyt niin läpi tämän "keskustelun", sivusta sivuun. Itse asiassa olet tehnyt sitä läpi vuosien. Sama junnaus samat horinat. Sinulla on ongelmia.

Vierailija
1291/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prosentit, ei promillet.

0,02 prosenttia on kuitenkin aika pieni luku, kulta.

1.7% arvion mukaan. Tosiasiassa voi olla enemmän, mussukka.

Sukupuolia on siltikin vain kaksi. Selkeän sukupuolittuneita lisääntymiselimistön kehityspoikkeamia (DSD) ja toimintahäiriöitä on turha änkeä intersukupuolisuuden määrää paisuttamaan. PCOS ja MRKH vaivaavat vain naisia ja vain miehellä voi olla Klinefelter.

Vierailija
1292/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäpä selailin nettiä noista ranssukupoolisista ja löysin tällaisen:

- Transsukupuolinen ihminen kokee kuuluvansa syntymässä hänelle kehon rakenteen perusteella määritellyn sukupuolen suhteen vastakkaiseen sukupuoleen.

- Transsukupuolisuus ei ole mielenterveyden häiriö vaan osa luonnollista sukupuolen moninaisuutta.

- Transsukupuolisuuteen mahdollisesti liittyvää kehoon kohdistuvaa ahdistusta voidaan lievittää kehon ominaisuuksia muokkaavilla sukupuolenkorjaushoidoilla.

- Oikein kohdistetut sukupuolenkorjaushoidot vähentävät masennus- ja ahdistusoireita, itsetuhoisia ajatuksia ja itsemurhayrityksiä, sekä parantavat psykososiaalista toimintakykyä ja elämänlaatua.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01195

Tuopa olikin hyvä, nonni, mitäs sitte tekis?

Vierailija
1293/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin kiistävät?

Ei minusta. Mutta Trumpin uuden määritelmän voi tulkita väittävän sitä sun tätä intersukupuolisuuden muodoista, koska se on niin minimaalisesti ja laihasti kirjoitettu. Siitä taidettiin aiemmin ketjussa vääntää.

Ainoastaan vihervassut ja trans ulit tulkitsevat niin. Tosin silloin heillä pitäisi ol

Sulla on vakavia vaikeuksia kriittisen lukutaidon kanssa. 

Vierailija
1294/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prosentit, ei promillet.

0,02 prosenttia on kuitenkin aika pieni luku, kulta.

1.7% arvion mukaan. Tosiasiassa voi olla enemmän, mussukka.

Hyvin tarkoitushakuisen arvion.

Vierailija
1295/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

- Transsukupuolinen ihminen kokee kuuluvansa syntymässä hänelle kehon rakenteen perusteella määritellyn sukupuolen suhteen vastakkaiseen sukupuoleen.

- Transsukupuolisuus ei ole mielenterveyden häiriö vaan osa luonnollista sukupuolen moninaisuutta.

- Transsukupuolisuuteen mahdollisesti liittyvää kehoon kohdistuvaa ahdistusta voidaan lievittää kehon ominaisuuksia muokkaavilla sukupuolenkorjaushoidoilla.

- Oikein kohdistetut sukupuolenkorjaushoidot vähentävät masennus- ja ahdistusoireita, itsetuhoisia ajatuksia ja itsemurhayrityksiä, sekä parantavat psykososiaalista toimintakykyä ja elämänlaatua.

Sä löysit ja spämmäsit Setan turausta jo eilen ja toissapäivänä.

Vierailija
1296/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Joo tuopa onkin hyvä! Käviskö saunassa?

Minä olen muuten ihan eri tyyppi kuin tuo joka kirjoitti tuon viestin!

Vierailija
1297/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä löysit ja spämmäsit Setan turausta jo eilen ja toissapäivänä."

Mistä puhut? Minä juuri selailin vain nettiä noista ranssukuloista, onko tässä joku ongelma:

Vierailija
1298/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin kiistävät?

Hienoa, että vihdoinkin myönnät intersukupuolisten olevan miehiä ja naisia, vaikka te kiistättekin intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon.

Vierailija
1299/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luen kirjaa 23 transmyyttiä. Kantsiskohan sinunkin. Ihan cisihminen olen. 

Muista lähdekriittisyys! Monsku on tunnettu transaktivisti ja wokettaja, eli tekeleen luotettavuus ja totuuspohja on samaa luokkaa Vartiotornin kanssa.

Vieläkö Monskuli yrittää huijata heteromiehiä sänkyyn... deiteille kanssaan ja mainostaa kuukautistuotteita, vaikka hänellä ei ole koskaan voinut olla kuukautisia?

Vierailija
1300/7296 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten?  Naisena en myöskään vaadi turuilla ja toreilla että naiseuteni tunnustetaan  eduskunnassa ja jokapaikassa ja joka kadunkulmassa. Jos joku taho jostain kumman syystä yllättäen päättäisi että en enää olisi "virallisesti nainen"  yhteiskunnan silmissä, niin pitäisin sitä laimeasti absurdina ja todennäköisesti toteaisin että siitä vaan ja what ever... ja kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni. En alkaisi raivo-vänkäämään asiasta tai nousisi barrikaadeille ja ulvoisi että tunnustakaa nyt joka iikka SAAT ANA!!! että MINÄ OLEN NAINEN!!! En kaipaa ketään auktoriteettia vahvistamaan naiseuttani tai kenenkään mielipidettä siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän