Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7296)
Miksi transit kiistävät intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon, mutta samalla saarnaavat peniksellisistä naisista ja synnyttävistä menkkamiehistä? Miksi pojalla voi olla pimppi, mutta kromosomipoikkeava tyttö ei olekaan tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi transit kiistävät intersukupuolisten naisten ja miesten olemassaolon, mutta samalla saarnaavat peniksellisistä naisista ja synnyttävistä menkkamiehistä? Miksi pojalla voi olla pimppi, mutta kromosomipoikkeava tyttö ei olekaan tyttö?
Hyvä kysymys! Toivottavasti tähän saadaan vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Transien logiikalla spermaa ruikkivalla peniksellä varustettu XY-henkilö on nainen, mutta Turnerin syndroomainen nainen ei ole nainen, vaan sukupuoleton tai jotain uutta sukupuolta. Make it make sense.
Vierailija kirjoitti:
"Jotku syntyy ilman jalkoja mutta kyllä ihminen silti määritellään kaksijalkaisena, lähdetään siitä biologisesta oletuksesta että ihmisellä on kaksi jalkaa. Jos ihmisellä on vain yksi jalka, oletamme että kyseinen jalka on joko amputoitu tai se puuttuu sikiövaurion seurauksena."
Tämä sun esimerkki ja yleinen logiikka transihmisiä vastaan vertautuu lähinnä niin, että joku anti-jalattomat porukka alkaisi kampanjoimaan sitä vastaan, että jalattomille tehdään proteeseja, koska ei me voida alkaa leikkimään, että jalattomilla on jalat, mutta samaan aikaan se, että on pari jalatonta ei tarkoita, että kaikilla on kaks jalkaa kuitenkin.
Ei oikeastaan vertaudu, sillä proteesi ei ole oikea jalka eikä xy-henkilöstä peniksineen tule naista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin kiistävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transien logiikalla spermaa ruikkivalla peniksellä varustettu XY-henkilö on nainen, mutta Turnerin syndroomainen nainen ei ole nainen, vaan sukupuoleton tai jotain uutta sukupuolta. Make it make sense.
Ja jauhot pölähtivät taas jälleen kerran jankkatransin päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin kiistävät?
Teidän väitteennehän oli, etteivät intersukupuoliset ole miehiä ja naisia, vaan uusia sukupuolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin mukaan sukupuoli määräytyy hedelmöityksen hetkellä, joten hyvää huomenta kaikki naiset. KAIKKI naiset.
Hedelmöityksen hetkellä kaikki ovat naisia.
Miltä tuntuu huomata tässä vaiheessa elämää olevansa nainen? Erityisesti persut?Missä vaiheessa y-kromosomi päätyy sikiöön?
et kai yritä antaa ymmärtää että kromosomit yksikäsitteisesti määrää sukupuolen? eli xx-kromosomeilla varustettu mies onkin sun mielestä nainen?
xx-kromosomillinen on aina nainen
joo-o. eli sun mielestä jokaisen lapsen kromosomit pitää tutkia ja näin määrittää sukupuoli. jos pojalla on
Intersukupuolisia on enemmän kuin promillemäärä. Ei selviä tutkimalla aina.
Vierailija kirjoitti:
Prosentit, ei promillet.
0,02 prosenttia on kuitenkin aika pieni luku, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin kiistävät?
Teidän väitteennehän oli, etteivät intersukupuoliset ole miehiä ja naisia, vaan uusia sukupuolia?
Kenen teidän? En minä ole trans. Ei intersukupuolisuus ole uusi asia. Heitä on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin kiistävät?
Ei minusta. Mutta Trumpin uuden määritelmän voi tulkita väittävän sitä sun tätä intersukupuolisuuden muodoista, koska se on niin minimaalisesti ja laihasti kirjoitettu. Siitä taidettiin aiemmin ketjussa vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosentit, ei promillet.
1.7% arvion mukaan. Tosiasiassa voi olla enemmän, mussukka.
Ihan tavis heteronaisena, jota vielä pidetään ns. naisellisena, ihmettelen että mikä se mystinen "naiseudentunne" on? Mitä trans tarkoittaa sillä että hän kokee olevansa "nainen".
Itse koen olevani vain ihminen jonka keho on naisen keho. Ennen kaikkea olen siis ihminen, oma persoonani ja vasta sen jälkeen biologinen nainen. Naiseus on vain osa minua, en saa siitä mitään kiksejä. Mitä tunnetta nämä transit tavoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosentit, ei promillet.
1.7% arvion mukaan. Tosiasiassa voi olla enemmän, mussukka.
Kuka noita sun arvioitasi tekee? 0,02 prosenttia on luku joka tiedetään tarkkaan.
Sun lukusi on sun toivomasi arvio, valitettavasti se ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Toivottavasti tähän saadaan vastaus.
Se on oma kysymyksesi. Etköhän voi siihen kohta copypastata taas "vastauksen".
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavis heteronaisena, jota vielä pidetään ns. naisellisena, ihmettelen että mikä se mystinen "naiseudentunne" on? Mitä trans tarkoittaa sillä että hän kokee olevansa "nainen".
Itse koen olevani vain ihminen jonka keho on naisen keho. Ennen kaikkea olen siis ihminen, oma persoonani ja vasta sen jälkeen biologinen nainen. Naiseus on vain osa minua, en saa siitä mitään kiksejä. Mitä tunnetta nämä transit tavoittelee?
Yleensä se heidän naiseuden tunteensa liittyy siihen kertaan kun he ensimmäisen kerran ovat laittaneet mekon päälleen. Naiseus on useimmille transeille pelkkä vaate ja siksi heidän vaatetuksensakin on usein liioiteltu
Oikea nainen tietää ettei se noin mene. Naiseuteen liittyy niin paljon enemmän kuin pelkkä mekko ja korkokengät
Vierailija kirjoitti:
"Biologinen nainen", uuuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se heidän naiseuden tunteensa liittyy siihen kertaan kun he ensimmäisen kerran ovat laittaneet mekon päälleen. Naiseus on useimmille transeille pelkkä vaate ja siksi heidän vaatetuksensakin on usein liioiteltu
Oikea nainen tietää ettei se noin mene. Naiseuteen liittyy niin paljon enemmän kuin pelkkä mekko ja korkokengät
Taas vastasit omaan viestiisi. Huomasitko?
Katsopa vielä se käyttöaihe. Ei ollut arkikäytössä.