Mitä ihmettä! Yksi deittimies vastasi viestiini puoli vuotta myöhässä, mitä vastaisitte hänelle?
Eli siis yhdessä Facebookin sinkkuryhmässä bongasin hänet ja laitoin hänelle viestiä viime kesänä. Hän vastasi siihen viestiini mukavasti ja pitkästi, ja sitten minä vastasin taas hänelle ja laitoin viestiini muutaman selkeän kuvan itsestäni (profiilikuvani hieman epäselvä). Hän ei vastannut tähän enää mitään (vaikka näin, että on lukenut viestini). Paitsi nyt. Puoli vuotta myöhemmin, hän vastaa kyseiseen viestiin jälleen pitkästi ja mukavasti ja pyytää treffeille. "Vähän kesti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin". Ei siis antanut tarkempaa syytä miksi vastaaminen keksi puoli vuotta, herranenaika sentään.
Olen ihan äärimmäisen hämmentynyt. Olisin todella ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta puolen vuoden viive murentaa kyllä luottamusta. Ja tulee mieleen, että olenkin vaan joku varavaihtoehto. Viimeksi, kun jätti vastaamatta lähtettyäni kuvani, olin hetken aikaa ihan allapäin kun ajattelin että hän ei vaan tykännyt ulkonäöstäni.
Kommentit (67)
Oli joku toinen tai toisia silloin. Ei se mua haittaisi jos olikin mutta se haittaisi, että ei vastannut kohteliaasti. Tai yhtään mitään. Ei noin.
Vierailija kirjoitti:
Anna toki mahdollisuus. Ei kannata nipottaa. Syitä voi olla monia.
Kyllä. Ja ne monet syyt ovat monet naiset :D
Ei tää sentäs mitään rakettitiedettä hei oo.
Se oli puoli vuotta suljetulla hoidossa (puhelimet ja muut vehkeet takavarikossa koska tuhlasi rahaa tms) tai muiden viranomaisten pitelemänä. Ei kannata vastata. Pimpua se on vaan vailla kun pääsi vapaaksi.
Niin no, sä jäit silloin kesällä toiseksi tai kolmanneksi tai neljänneksi ja nyt kun ne kaikki on mennyt pieleen hän herra hidalgo muisti sut. Sori, ei pahalla. Tai voithan sä vastata ensi heinäkuussa ja ehdottaa silloin treffejä.
Olet jäänyt jumiin puoli vuotta sitten tapahtuneeseen muutaman viestin ketjuun. En tiedä oikein miten sen voisi ilmaista, mutta olet lahjoittanut omanarvontuntosi ja tunne-elämäsi muiden käsiin. Siis niin että olet riippuvainen jostain random ihmisten tekemisistä ja kuvittelet että sillä olisi jokin merkitys suhteessa sinuun. Ei ole.
En jaksais vastata yhtään mitään. Mä oon niin väsynyt tollasiin.
Älä vastaa. Jos toisella on niin kiire ettei vieatiä kerkiä kirjoittaa niin uutta matoa koukkuun.
Oon kuten toi mies. Olet varavaihtoehto kunnes ilmaantuu parempaa. Aiemmin et ollut sitäkään. Sorry, raadollista. T. M32
Ihan normaali paskatesti kesto naiselle, joten miksi ihmeessä mietit?
Itselläni olisi jo ajat sitten oma kiinnostus loppunut, eli tässä vaiheessa en enää olisi kiinnostunut. En vastaisi mitään.
Varmaan olisi ollut pettymys aikanaan kun toinen lakkasi vastaamasta, mutta koska ei oltu edes ikinä tavattu, olisin päässyt hyvin nopeasti asiasta yli. Todennäköisesti olisin alkanut hyvin pian katsella jo muita eli oma kiinnostus olisi suunnannut eteenpäin, kohti uusia miehiä. En usko, että joku vanha deittimies enää onnistuisi herättämään mielenkiintoa, tai siis tiedän, että ei onnistuisi.
Jos nyt vastaa,mies saa siitä kuvan että olet vain istunu odottamassa puoli vuotta häntä. Life goes on. Saa vastata ei oo pakko. Tai sit vasta puolen vuoden päästä. Mä itse odotin kerran viikon miehen vastausta ja sit jatkoin elämää. Kun ei kuulemma ollu sekuntiakaan viikon aikana vastata. No se kerto mulle sen, että ei mulla ollu rakoa sitten sen elämässä. En halua olla ihmisen kanssa,jolla ei aikaa riitä mulle ja joka on noin kiireinen.
Nettideittailu on kyllä haastavaa, koska sun pitäisi pystyä matchaamaan yksi ihminen kerrallaan.
Muuten kaikki muut luulee olleensa varalla.
Eihän ihminen pysty keskustelemaan+treffailemaan kovin monia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu on kyllä haastavaa, koska sun pitäisi pystyä matchaamaan yksi ihminen kerrallaan.
Muuten kaikki muut luulee olleensa varalla.
Eihän ihminen pysty keskustelemaan+treffailemaan kovin monia samaan aikaan.
Niin no mitä muuta ne muut sitten silloin ovat kuin varalla? Ei se mitään luulemista ole.
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten joku nainen piti törkeänä sitä, jos mies tutustuu kahteen eri naiseen samaan aikaan. Nyt pidetään törkeänä sitä, jos aloittaa juttelut uuden naisen kanssa vasta sen jälkeen, kun on todennut ettei homma aiemman kanssa etenekään. Kertokaapa siis, mikä olisi se oikea tapa toimia? Pitäisikö samalla kun vastaa ensimmäiselle naiselle poistaa ihan kaikki seuranhakuprofiilit, ettei vahingossakaan kukaan toinen nainen ehtisi laittaa mitään viestiä? Entä jos viikon jälkeen, että ensimmäinen nainen ghostaa, sitten pitää tehdä vaan uusiksi kaikki samat seuranhakuprofiilit ja taas ottaa se yksi kontakti ja sitten poistaa profiilit, vai miten?
Minusta tuo mies teki ihan oikein kun alkoi (ilmeisestikin) deittailla kiinnostavinta naista. Silloin muut jäävät. Mutta on outoa alkaa puolen vuoden päästä yrittää lämmitellä näitä uudestaan - pitäisi silloin itse tajuta, että ne eivät kiinnostaneet alunperin tarpeeksi ja siksi alkoi deittailla jotakin toista, ja sitten kun sen kiinnostavimman kanssa homma meni pieleen, pitää ymmärtää etsiä kokonaan uutta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli jonossa vaihtoehtoja, nyt tultiin sinun kohdallesi
Ai että ne naiset ihan odottivat vain tämän nimenomaisen miehen yhteydenottoa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olit varavaihtoehto. Miehellä oli parempaa tekemistä koko tämän puoli vuotta toisen naisen tai peräti toisten naisten kanssa. Nyt kun ne meni syteen ja saveen, nyt sinut otetaan sieltä vaihtopenkiltä sitten.
Haluatko tosissasi kirjoitella miehelle, jolle olit vain varavaihtoehto? Johon tyydytään, kun niitä ykkösvaihtoehtoja ei saanut tai ne meni puihin?
Mä vastaisin miehelle yhtä pitkällä viiveellä, eli ensi kesänä. Potut pottuina.
Ja kirjoittaisin ihan saman lauseen takaisin eli "Vähän kesti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin".
Tuo olisi todella typerää ja osoittaisi miehelle, että olet edelleen kiinni vanhoissa tapahtumissa. Jos haluaisit osoittaa, että ei kiinnosta, et vastaisi mitään.
No en vastaisi. Ei todellakaan kiinnostaisi enää tuossa vaiheessa.
No kysyt suoraan että mistä viive johtui. Jos vastaa rehellisesti voi teillä ollakin tulevaisuutta. Jos ei niin unohda.
Juna meni jo