Mitä ihmettä! Yksi deittimies vastasi viestiini puoli vuotta myöhässä, mitä vastaisitte hänelle?
Eli siis yhdessä Facebookin sinkkuryhmässä bongasin hänet ja laitoin hänelle viestiä viime kesänä. Hän vastasi siihen viestiini mukavasti ja pitkästi, ja sitten minä vastasin taas hänelle ja laitoin viestiini muutaman selkeän kuvan itsestäni (profiilikuvani hieman epäselvä). Hän ei vastannut tähän enää mitään (vaikka näin, että on lukenut viestini). Paitsi nyt. Puoli vuotta myöhemmin, hän vastaa kyseiseen viestiin jälleen pitkästi ja mukavasti ja pyytää treffeille. "Vähän kesti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin". Ei siis antanut tarkempaa syytä miksi vastaaminen keksi puoli vuotta, herranenaika sentään.
Olen ihan äärimmäisen hämmentynyt. Olisin todella ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta puolen vuoden viive murentaa kyllä luottamusta. Ja tulee mieleen, että olenkin vaan joku varavaihtoehto. Viimeksi, kun jätti vastaamatta lähtettyäni kuvani, olin hetken aikaa ihan allapäin kun ajattelin että hän ei vaan tykännyt ulkonäöstäni.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten joku nainen piti törkeänä sitä, jos mies tutustuu kahteen eri naiseen samaan aikaan. Nyt pidetään törkeänä sitä, jos aloittaa juttelut uuden naisen kanssa vasta sen jälkeen, kun on todennut ettei homma aiemman kanssa etenekään. Kertokaapa siis, mikä olisi se oikea tapa toimia? Pitäisikö samalla kun vastaa ensimmäiselle naiselle poistaa ihan kaikki seuranhakuprofiilit, ettei vahingossakaan kukaan toinen nainen ehtisi laittaa mitään viestiä? Entä jos viikon jälkeen, että ensimmäinen nainen ghostaa, sitten pitää tehdä vaan uusiksi kaikki samat seuranhakuprofiilit ja taas ottaa se yksi kontakti ja sitten poistaa profiilit, vai miten?
Minusta tuo mies teki ihan oikein kun alkoi (ilmeisestikin) deittailla kiinnostavinta naista. Silloin muut jäävät. Mutta on outoa alkaa puolen vuoden päästä yrittää lämmitellä näitä uudestaan - pitäisi silloin itse tajuta, e
Ei se tarkoita kuin sitä että kiinnostavin vaihtoehto valittiin. Se toiseksi kiinnostavin saattoi olla erittäin kiinnostava myös, muttei yltänyt ykkösen tasolle.
Mistä ihmeen luottamukseta puhut? Luottamusta aletaan rakentaa aikaisintaan, kun ollaan jo tapailusuhteessa. Siihen asti kuka vain voi ghostata sinut milloin vain ja se kuuluu treffailuun (ei ole mitenkään edes sukupuolesta kiinni).
Kuulostaa, että vuodattaisit vain katkeruuttasi tästä odotusajasta mieheen, joten parempi on, ettet edes nöyryytä itseäsi koettamalla. Jätä siis vastaamatta ja koeta vaikka lohduttautua ajatuksella, että hän luuli valitsevansa sinua paremman, mutta tuo juttu ei ollutkaan kestävä. Naiset saa energiaa tällaisista kauna-ajatuksista.
En vastaisi enää mitään ja unohtaisin miehen. Varmaan siinä oli joku toinen, jonka kanssa oli ehkä jo vähän vakavampaa eikä siinä mitään. Ei se tarkoita, että olit miehen silmissä huonompi vaihtoehto vaan hän vain oli jo pidemmällä jonkun toisen kanssa. Mutta mua haittaisi se, ettei vaivautunut edes vastaamaan "Tilanteeni on sellainen, etten voikaan jatkaa tätä pidemmällä. Mukavaa jatkoa" ja aiheutti sulle harmia vastaamattomuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa olisi vielä mennyt, mutta puoli vuotta. En halua, että suhde alkaa näin, huonoilla fiiliksillä ja luottamus on tietyllä tapaa mennyt.
ap
Jonkunlaista itsetuntoa voisit kasvattaa ja lempata heti kättelyssä tuollaisen kukasta kukkaan lentelijän. Sulle löytyy taatusti joku aikuisempi mies jolle et ole varavaravaratyttöystäväehdokas.
Siinä on vaan ollu jonoa ja nyt on sinun vuoro.
Ei kannata jumittua omaan egoon. Tilanteet muuttuvat eikä koskaan tiedä kuka on se oikea jos ei edes kokeile. Jos olet kiinnostunut, niin sen kuin vastaat ja viette hommaa siitä eteenpäin.
On se voinut myös joutua sukellusonnettomuuteen ja vajota koomaan, josta heräsi vasta nyt.