Mitä ihmettä! Yksi deittimies vastasi viestiini puoli vuotta myöhässä, mitä vastaisitte hänelle?
Eli siis yhdessä Facebookin sinkkuryhmässä bongasin hänet ja laitoin hänelle viestiä viime kesänä. Hän vastasi siihen viestiini mukavasti ja pitkästi, ja sitten minä vastasin taas hänelle ja laitoin viestiini muutaman selkeän kuvan itsestäni (profiilikuvani hieman epäselvä). Hän ei vastannut tähän enää mitään (vaikka näin, että on lukenut viestini). Paitsi nyt. Puoli vuotta myöhemmin, hän vastaa kyseiseen viestiin jälleen pitkästi ja mukavasti ja pyytää treffeille. "Vähän kesti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin". Ei siis antanut tarkempaa syytä miksi vastaaminen keksi puoli vuotta, herranenaika sentään.
Olen ihan äärimmäisen hämmentynyt. Olisin todella ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta puolen vuoden viive murentaa kyllä luottamusta. Ja tulee mieleen, että olenkin vaan joku varavaihtoehto. Viimeksi, kun jätti vastaamatta lähtettyäni kuvani, olin hetken aikaa ihan allapäin kun ajattelin että hän ei vaan tykännyt ulkonäöstäni.
Kommentit (67)
Jokin aika sitten joku nainen piti törkeänä sitä, jos mies tutustuu kahteen eri naiseen samaan aikaan. Nyt pidetään törkeänä sitä, jos aloittaa juttelut uuden naisen kanssa vasta sen jälkeen, kun on todennut ettei homma aiemman kanssa etenekään. Kertokaapa siis, mikä olisi se oikea tapa toimia? Pitäisikö samalla kun vastaa ensimmäiselle naiselle poistaa ihan kaikki seuranhakuprofiilit, ettei vahingossakaan kukaan toinen nainen ehtisi laittaa mitään viestiä? Entä jos viikon jälkeen, että ensimmäinen nainen ghostaa, sitten pitää tehdä vaan uusiksi kaikki samat seuranhakuprofiilit ja taas ottaa se yksi kontakti ja sitten poistaa profiilit, vai miten?
Minulle kävi kerran siten, että tuttu nainen, jonka kanssa aikoinaan tapailimme ja senkin jälkeen aika ajoin viestittelimme facessa... oli lähettänyt minulle viestin, mutta syystä tai toisesta face ei ilmoittanut minulle vilkkuvaloilla ja jänisräikällä uudesta viestistä. Jonkun sattuman kautta huomasin sen viestin vasta muutamien viikkojen päästä.
Se oli ihan viaton viesti, missä hän kyseli kuulumisiani. En yksinkertaisesti tiennyt mitä olisin vastannut niin pitkän ajan jälkeen, kun ajattelin, että ei hän varmaan uskoisi totuutta ja vaikuttaisin vain ihme weirdolta.
Ajattelin, että kun hän seuraavan kerran lähettää minulle viestin, niin siinä yhteydessä voin vastata, että hupsista keikkaa, en ollut huomannut sitä edellistä viestiä. Noh, ei sitä seuraavaa viestiä sitten koskaan enää tullut.
Hävettää, etten osannut viatonta teknistä vahinkoa selvittää sen viisaammin ja nyt hän kuvittelee ajasta ikuisuuteen minun olevan hänelle suuttunut tai muuten vaan täys'törppö joka ei vastaa viesteihin. 😬
Vastaisin että "tule jo, rämemajava on kosteana"
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa olisi vielä mennyt, mutta puoli vuotta. En halua, että suhde alkaa näin, huonoilla fiiliksillä ja luottamus on tietyllä tapaa mennyt.
ap
Niinpä. Ja hei mies ei vastannut YHTÄÄN MITÄÄN, kun lähetit jopa valokuvasi. Sehän on tavallaan jo romuttanut sun itsetunnon siinä mielessä, että et ikinä voisi olla rennosti tuon miehen kanssa, kun takaraivossa olisi vain tuo fakta, että et selkeästikään ole hänen makuunsa. Jos olisit, niin hän olisi vastannut pikapikaa sinulle kehuen ja pistäen liekkiä, sydäntä ja kuolaa. Mutta eipä pistänyt. Pisti sun vaihtopenkille, varavaihtoehdoksi, johon tartutaan, kun ne paremmat vaihtoehdot ja ne ykköset ei onnistu.
Eli pystyisitkö olemaan tuon miehen kanssa siten, että tuntisit itsesi kauniiksi, halutuksi ja rakastetuksi? En usko.
Et herätä haluja. Vastas kun kaikki muut on jyystätty läpi. Ehkä suunnittelee käyttää sua taloudellisesti hyväksi. Sinuna etsisin jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten joku nainen piti törkeänä sitä, jos mies tutustuu kahteen eri naiseen samaan aikaan. Nyt pidetään törkeänä sitä, jos aloittaa juttelut uuden naisen kanssa vasta sen jälkeen, kun on todennut ettei homma aiemman kanssa etenekään. Kertokaapa siis, mikä olisi se oikea tapa toimia? Pitäisikö samalla kun vastaa ensimmäiselle naiselle poistaa ihan kaikki seuranhakuprofiilit, ettei vahingossakaan kukaan toinen nainen ehtisi laittaa mitään viestiä? Entä jos viikon jälkeen, että ensimmäinen nainen ghostaa, sitten pitää tehdä vaan uusiksi kaikki samat seuranhakuprofiilit ja taas ottaa se yksi kontakti ja sitten poistaa profiilit, vai miten?
Mulle ainakin jäi tosi hyvä kuva yhdestä miehestä, jonka kanssa oli vaihdettu parit viestit. Hän sitten kirjoitti, että on mua pidempään viestitellyt jonkun toisen kanssa, ja he ovat edenneet treffeille,eikä tunnu oikealta yrittää tutustua paremmin kun on jo treffaillut toista. Tuo oli musta tosi suoraselkäistä, ja kiitin viestistä. No, muutaman viikon päästä hän viestitti että toisen kanssa juttu ei toiminut, ja haluaisinko jatkaa juttelua ja kokeilla toimisiko meillä. Halusin kyllä. Käytiin parilla treffeillä, ja vaikka jutusta ei tullut mitään niin vieläkin arvostan hänen toimintaansa.
Kiitos näkökulmista. Vastaan todennäköisesti hänelle jotakin, mutta en aio (en halua) suostua treffeille. Haluan, että mies todella haluaa _minut_ enkä ole vaan varavaihtoehto. En tule pääsemään tuosta yli.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näkökulmista. Vastaan todennäköisesti hänelle jotakin, mutta en aio (en halua) suostua treffeille. Haluan, että mies todella haluaa _minut_ enkä ole vaan varavaihtoehto. En tule pääsemään tuosta yli.
ap
Hei, se mies ei edes tunne sinua, joten hän ei voi todella haluta sua. Ei hän voi tietää parin viestin perusteella, millainen olet eikä ihastua sinuun. En lukenut koko ketjua, tuliko tässä esiin muutakin, mutta itse en olisi noin jyrkkä jos mies ei ole parin viestin ja kuvan perusteella tiennyt heti haluavansa juuri _minut_.
En vastaisi yhtään mitään. Annoit mahdollisuuden ja nyt ei enää.
Hänellä oli jonossa vaihtoehtoja, nyt tultiin sinun kohdallesi
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäisyys on aina oikea tapa toimia, ahneus ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa olisi vielä mennyt, mutta puoli vuotta. En halua, että suhde alkaa näin, huonoilla fiiliksillä ja luottamus on tietyllä tapaa mennyt.
ap
Niinpä vastaat hänelle ensi kesänä eli kesällä 2025 ja kirjoitat "Vähän kesti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin".
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Eli vastaat reilun puolen vuoden päästä (tai vaikka peräti vuoden päästä) treffipyyntöön Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaisin että tuo vastausaika on umpeutunut ja etsin vähän nopeammin reagoivaa ihmistä. Varmaan antaa hyvän selityksen jos oikeesti kiinnostaa.
Vain vankilatuomio ilman oikeutta puhelimenkäyttöön olisi uskottava selitys. Mies on puutteessa ja kokeilee irtoaisiko helposti sen enempää vaivaa näkemättä.
Kysy miksi vastasi näin pitkän ajan päästä. Katso mitä valehtelee.
Anna toki mahdollisuus. Ei kannata nipottaa. Syitä voi olla monia.
Vierailija kirjoitti:
ap
Taidat olla hiukan epävakaa. Puoli vuotta mennyt, miksi tuhlaat ajatustakaan koko asialle enää.
Jos sä olet kiinnostunut miehestä pelkän deittiäpissä nähdyn kuvan takia, niin mies on taatusti hyvännäköinen ja makuusi. Tästäpä päästään sitten siihen ikävään faktaan, että hyvännäköisillä miehillä on vientiä ja todistetusti on nyt ollutkin jopa puolen vuoden ajan, kunnes suvaitsee ottaa sinut varavaihtopenkiltä kierrokselle. Sitten se pistää sut taas sinne penkille odottamaan seuraavaa leikkihetkeä, kun deittiäpistä tulikin taas liuta perässä kirkuvia naisia, jotka pitää koeajaa.
Miksi antaisit mitään mahdollisuutta hänen hyväksikäyttää sua, kun on jo ensimetreillä näyttänyt mikä on miehiään? Eli vientiä on naisten keskuudessa, heitä on koko puoli vuotta testattu ja sut on jätetty paitsioon. Hän jopa näki valokuvasi ja silti roikotti sua varasijalla puoli vuotta. Mietipä sitä. Et ikinä tuntisi oloasi hyväksi ja rakastetuksi tuon miehen kanssa. Hän on Casanova, pleijeri, naistenmies, Don Juan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin että "tule jo, rämemajava on kosteana"
Toki tuo ihan ilman muita yhteystietoja, jatkoviestejä tai vastaamisia.
Niinpä vastaat hänelle ensi kesänä eli kesällä 2025 ja kirjoitat "Vähän kesti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin".