Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret" ja onnelliset Japanissa matkaavat sinkkumiehet uhirutuvat pienestä hulluttelusta. Kasvattakaa pallit ja huumorintaju :D
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö miehistä haluaa seksiä ja turhautuu riitelystä?
Totta myös, riitely nimittäin ei kuulu _hyvään_ parisuhteeseen ja yleensä se on nainen, joka haluaa ajankuluksi riidellä "puhdistaakseen ilmaa" tai joku muu tekosyy ja vaarallisesti aggressiiviset sitten on lähes poikkeuksetta miehiä. Tässä siis henkistä ja fyysistä väkivaltaa kahdelta kantilta! Kannattaa tosiaan miettiä, haluaako tämmöistä käytöstä sietää elämässään, koska aidosti fiksuja ja tasapainoisia ihmisiäkin riittää!
Naiset tekee paskatestejä ajankuluksi. Se on naisten ominaisuus, ei vika. Älä huomioi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tekopenikset.
Tarkoittamattasi sanoitkin osuvasti. Jos penis/seksi (usein huono) on ainoa mitä miehellä on tarjottavanaan parisuhteeseen, niin parempi naisen on silloin olla sinkkuna. Naiset haluavat parisuhteelta nimittäin yleensä muutakin, kumppanuutta, vastavuoroisuutta, arjen ja elämän jakamista, keskustelua ja tunteita, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille helppoa pyöriä gulli garusellissa jos edes jotenkin pitää huolta ulkonäöstään, miehillä ei riitä alkuunkaan tuollainen
Tuo on oikeasti totta. Naiset saa todella helposti lyhytaikaista seuraa jos jotenkin pysyy lähellä normaalipainoa ja vähän laittaa hiuksia/meikkiä.
Jos mies vain vähän kiinnittää ulkonäköönsä huomiota, ei auta vielä mitään. Pitää olla puhelias, hauska, mielummin hyvätuloinen, olla kiinnostavia harrastuksia jne
Käytännössä ihan mahdotonta. Yhtä paljon sitä miehiä tarvitaan siihen seksiaktiin kuin naistakin, eli aivan turha itkeä että miehet ei saa mutta naiset saa aina.
Me hikikomorit ollaan onnellisia, kun asutaan yksin syrjäkylällä kissan kanssa.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen uutisesta järkyttynyt! Naisia on alettava kasvattamaan jo pikkutytöstä asti niin, että naisen tärkein päämäärä elämässä on olla hyvä vaimo aviomiehelleen ja hyvä äiti yhteisille lapsille.
Järkyttävää, kuinka naiset ihannoivat sinkkuutta ja suorastaan voimaantuvat sinkkuudesta.
Jos ei löydy kunnollisia miehiä, naiset ovat sinkkuina mieluummin. Nykyinen naisten sinkkuus johtuu suurimmaksi osaksi tuosta. Kukapa vain ei haluaisi elää 10- miehen kanssa.
Naiset ovat mieluummin osana haaremia jännän miehen kanssa kuin tylsän miehen kanssa.
Onneksi ulkomailta saa parempia vaimoja kuin kantasuomalaisista.
Mulla on japanilainen seksinukke.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan suomiakkoja. M28
Minä myös. Ulkomaalaiset naiset ei kirjoita rällaisia kommentteja miehistä nettiin.
Jos oikeasti olisitte matkailleet tai edes tutkineet vieraskielisiä nettisivustoja, niin tietäisitte että KYLLÄ KIRJOITTAVAT. Naïvia kuvitella, etteikö näin olisi.
Kuka tuo akka on joka esiintyy miehenä? :D Kuka sitä on satuttanut? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen on helpompi viihtyä yksikseen kun tietää että miehen saa helposti jos tulee seksin puute tai muuten on yksinäistä.
Mies sen sijaan ottaa tietoisen riskin jos lähtee suhteesta. Uutta suhdetta ei välttämättä löydä koskaan.
Tämä. Ja sen takia on pakko katsella tuota levinnyttä m#tisäkkiä, joka nuorena oli oikein simpsakka. Ei enää.
M48
Mikä siis pakottaa? Eikö viidettä kymppiä käyvä eronnut setämies olekaan kuuminya hottia 18-vuotiaiden mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Ulkomaalaiset naiset ei kirjoita rällaisia kommentteja miehistä nettiin.
Ulkomaalaiset naiset rakastavat meitä hikikomoreita. Varsinkin japanilaiset koulutytöt.
M28
Miehelle parisuhteessa tärkeintä on pillunsaanti. Nainen pärjää hyvin ilman miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suomalaiset naiset on kauneimpia maailmassa ja itsellä on erokin takana. Kun saisi sellaisen tasaisen tummahiuksisen suominaisen kainaloon. M45
Vierailija kirjoitti:
Me hikikomorit ollaan onnellisia, kun asutaan yksin syrjäkylällä kissan kanssa.
M28
Kissat on kyllä yksi parhaista asioista maailmassa. Samoin kukat. Ja kirjat. Voittavat miehen mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on japanilainen seksinukke.
M28
Etkö enää niille japanilaisillekkaan kelpaa kun täytyi nukkeen tyytyä vai reissurahat vähissä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomailta saa parempia vaimoja kuin kantasuomalaisista.
Sen kun menet hakemaan sellaisen, mitä vielä odotat? Teitä on lukumäärällisesti enemmän kuin pariutumisikäisiä naisia, joten vaikka haluaisittekin suomalaisen naisen, ette välttämättä saisi sellaista. Joten nyt rahaa säästöön ja äkkiä.
Itse saan orgasmin käytännössä aina, olen anatomisesti onnekas. Siksi itse olen parisuhteessa usein halukas seksiin, mutta jos en saisi orgasmia, en haluaisi juuri koskaan seksiä. Tai ehkä joskus sen verran että masturboisin sitten perään, mutta turhauttaisi. Naisissa on anatomisia eroja ja miesten suosimat asennot, joissa klitoris ei saa riittävää stimulaatiota, eivät yleensä sovi naisille. Itse huolehdin vaikka omin käsin että saan, mutta monet naiset ilmeisesti tyytyvät miesten suorituksiin ja jäävät ilman kerta toisensa jälkeen.
Koska naiset eivät useinkaan saa seksistä muuta kuin tyydyttämättömän panetuksen, niin en ymmärrä miksi edes kerran viikossa haluaisi sellaista seksiä. Ja jos kuitenkin leluilla tai sormilla saa itse, niin miksi kukaan ottaisi miestä passattavakseen.
Sen sijaan että kysytään kuinka usein nainen haluaa seksiä, niin ehkä kannattaisi kysyä kuinka usein nainen haluaisi naisen tarpeisiin vastaavaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olisitte matkailleet tai edes tutkineet vieraskielisiä nettisivustoja, niin tietäisitte että KYLLÄ KIRJOITTAVAT. Naïvia kuvitella, etteikö näin olisi.
Sittenhän sinun on helppo todistaa se.
Anna linkkejä. Anna linkkejä kuinka okinawalaiset naiset esiintyy 28-vuotiaina miehinä. :]
Jos ei löydy kunnollisia miehiä, naiset ovat sinkkuina mieluummin. Nykyinen naisten sinkkuus johtuu suurimmaksi osaksi tuosta. Kukapa vain ei haluaisi elää 10- miehen kanssa.