Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kaipaa parisuhteita.Rohkeasti vaan, loppuu suomesta porukka tällä menolla.
Elkää nyt toisia mollatko.Rauhaa ja rakkautta.
Suomesta saa vaikka loppua porukka, näiden miesten kanssa ei kannata alkaa mihinkään. Maailma on avoin koulutetuille suomalaisnaisille. Miehille se on avoin vain, jos on rahaa paksu nippu. Silloinkin mies jätetään yksin kuolemaan kun raha loppuu, koska tunnetta ei ole. Ja sitä ei ole, jos mies on tunnevammainen hyväksikäyttäjä.
On avoin naisten illuusioissa: maailmalla on valtavasti koulutettuja, kauniita ja sosiaalisesti fiksuja naisia. Suomalainen työhevoinen ei siinä kisassa pärjää. :/
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo akka on joka esiintyy miehenä? :D Kuka sitä on satuttanut? :D
NPC-miehen vastaus. "KuKa SiNuA oN sAtUtTaNuT????" Hohhoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö miehistä haluaa seksiä ja turhautuu riitelystä?
Totta myös, riitely nimittäin ei kuulu _hyvään_ parisuhteeseen ja yleensä se on nainen, joka haluaa ajankuluksi riidellä "puhdistaakseen ilmaa" tai joku muu tekosyy ja vaarallisesti aggressiiviset sitten on lähes poikkeuksetta miehiä. Tässä siis henkistä ja fyysistä väkivaltaa kahdelta kantilta! Kannattaa tosiaan miettiä, haluaako tämmöistä käytöstä sietää elämässään, koska aidosti fiksuja ja tasapainoisia ihmisiäkin riittää!
Nyt meni pahasti pieleen. Riitely nimenomaan kuuluu laadukkaaseen parisuhteeseen. Fiksut ihmiset osaa riidellä rakentavasti ja pelisääntöjen mukaan. Riidan tehtävä on selvittää erimielisyyksiä. Ei niin, että huudetaan toiselle mitä tahansa, tarkoituksena pahottaa toisen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan suomiakkoja. M28
Minä myös. Ulkomaalaiset naiset ei kirjoita rällaisia kommentteja miehistä nettiin.
Ulkomaalaiset naiset rakastavat meitä hikikomoreita. Varsinkin japanilaiset koulutytöt.
M28
Myötähäpeä. Huomaa, ettet ole käynyt Japanissa tai edes tiedä koko maasta mitään. Älä nolaa enää itseäsi enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kaipaa seksiä. Miehille seksi on "elinehto" ja suhde takaa seksin saannin. Siitä johtuu miesten kiinnostus parisuhteeseen.
Minä nimenomaan naisena tarvitsen joka päivä seksiä ja tykkään vaihtelunhalusta. Siksi parisuhde on seksin kannalta sekä hyvä että huono. Hyvää on säännöllisyys ja helppo saanti, huonoa se, ettei ole vaihtelunhalua. Harvoin parisuhteeseen löytyy miestä, joka haluaa seksiä joka päivä.
Niinpä, nykyään suomalaisilla naisilla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita koska himoitsevat hulluna eri kulleja ja niitä helposti saavatkin.
Se nyt ei ole se kulli vaan sen käyttäjä, joka kiinnostaa. Miehet on kovin erikaisia kaikki, paitsi nasuyhteisö on aivoton monokulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on japanilainen seksinukke.
M28
Kumpa kaikki ymmärtäisivät hyvän päälle kuten sinä.
Me sinkkumiehet runkkaamme hentaille.
M28
Vierailija kirjoitti:
Miehelle parisuhteessa tärkeintä on pillunsaanti. Nainen pärjää hyvin ilman miehiäkin.
No sehän on totuus ja miksi olla suhteessa jos ei sitä tajua. Minä ainakin puhun ja pussaan, silti vituttaa kun ei saa pillua edes suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapan tuon akan, joka esiintyy miehenä. :]
Riittääköhän sulla voimat edes? Panee nainen sut vielä nippuun
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen väite tuokin että miehet olisivat muka seksuaalisempia kuin naiset. Miehillä on vain tarve tyydyttää itsensä, se ei ole seksuaalisuutta millään muotoa. Nainen on kokonaisvaltaisempi seksuaalisuudessaa, hellyyttä, rakkautta, intohimoa ja seksiä, kaikkia näitä.
Esimerkki meikäläisen elämästä, kävimme laivalla ja yhdessä parfyymikaupassa, valkkasimme minulle ihanan tuoksun. Kotiin tullessa suihkuttelin itseni parfyymilla, kömmin sänkyyn ja kiehnäsin ukkelia vasten, miltä tämä tuoksuu nyt? Vastauksena tuli "johan minä kerroin laivalla että hyvä on. Ja maksoin sen. " Ja se siitä.
Erittäin hyvä viesti. Juuri näin. Oli pakko naurahtaa tuon havainnollistamisen jälkeen. :
Miehet näkevät muutenkin yksioikoisemmin seksiasiat. Esimerkiksi jos nainen on kokematon tai vähän kokenut, niin luullaan että tällä on heikko libido ja seksuaalisuus nollissa, ja ettei tämä tykkää seksistä.
Mutta niin. Sinulla oli oikein hyvä kuvaus seksuaalisuuuden erosta yleistyksen tasolla. Eikä edes mennä penetraatiokeskeisyyteen tai siihen, miten ei nähdä naisia omana itsenään, vaan "naisina". Seksi paljon laajemmin... aistillisuus ja intuitiivisuus mukaan lukien. Seksuaalisuuden taju ja taajuus. Kun sellaiseen ei törmää, niin tosiaan omillaan on ihan hyvä olla, pystyn pääsemään fantasiatasoon ja se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapan tuon akan, joka esiintyy miehenä. :]
Hahhaa, siellä NPC:llä meni tunteisiin! Kokeile vaan. Tuskin uskaltaisit. :]
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna.
Nainen parisuhteessa.
Nuorilla sinkkunaisilla on mt-ongelmia, maksuhäiriöitä, eivät osaa laittaa ruokaa ja ovat työttömiä.
Samat ongelmat kuin nuorilla miehillä, mutta silti ahertavat elämässä eteenpäin, kun taas miehet jää ulisemaan someen ja syrjäytyy.
Miksei mies pärjää? Mitä mieheltä puuttuu, rohkeutta, sisua vai älyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan suomiakkoja. M28
Minä myös. Ulkomaalaiset naiset ei kirjoita rällaisia kommentteja miehistä nettiin.
Ulkomaalaiset naiset rakastavat meitä hikikomoreita. Varsinkin japanilaiset koulutytöt.
M28
Myötähäpeä. Huomaa, ettet ole käynyt Japanissa tai edes tiedä koko maasta mitään. Älä nolaa enää itseäsi enempää
Oikea M28 ravaa Japanissa vuosittain. Tuo nainen, joka esiintyy miehenä tällä palstalla aamusta iltaan ei ole käynyt Joensuuta kaempana.
No... epäilen kyllä että M28 siellä on käynyt, ja jos on niin ei varmaan kuitenkaan ymmärrä maata.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua ehkä tätä ketjun aloitusta tai muutakaan mutta siinäpähän sitten ovat tyytyväisiä, jos edes on totta. Eipä se minun persettäni kutita. :D
Luulisi että jos tuo pitää paikkansa niin eihän meillä olisi naisia parisuhteessa, vaikka sadat tuhannet, tai varmaan miljoonat naiset ovat parisuhteessa. :D
Haiskahtaa vähän sellaiselta että nuo sinkkunaiset eivät jotenkin uskalla myöntää että ovat hemmetin yksinäisiä jossain pierukuutiossaan ja vetävät ties mitä mielialalääkkeitä yms.
Kun naisethan ovat vähän sellaisia laumaeläimiä, he ajattelevat aina että mitä muut ajattelevat minusta. Jossain naisten illassa vaimot äidit puhuu kaikesta mitä niihin liittyy yms. ja kuinka aina ei ole niin kivaa jne. mutta ei elämän kuulukaan olla aina. Lapset esim. ovat arvokkainta tavaraa mitä tällä planeetalla ja universumissakin voi olla. Olepa siinä sitten se joku parisuhteeton, lapseton sinkkunainen.... :S =( Tottakai pitää esittää että "olen kyllä todella tyyytyväinen jee! .oO( =( )
Vierailija kirjoitti:
Itse saan orgasmin käytännössä aina, olen anatomisesti onnekas. Siksi itse olen parisuhteessa usein halukas seksiin, mutta jos en saisi orgasmia, en haluaisi juuri koskaan seksiä. Tai ehkä joskus sen verran että masturboisin sitten perään, mutta turhauttaisi. Naisissa on anatomisia eroja ja miesten suosimat asennot, joissa klitoris ei saa riittävää stimulaatiota, eivät yleensä sovi naisille. Itse huolehdin vaikka omin käsin että saan, mutta monet naiset ilmeisesti tyytyvät miesten suorituksiin ja jäävät ilman kerta toisensa jälkeen.
Koska naiset eivät useinkaan saa seksistä muuta kuin tyydyttämättömän panetuksen, niin en ymmärrä miksi edes kerran viikossa haluaisi sellaista seksiä. Ja jos kuitenkin leluilla tai sormilla saa itse, niin miksi kukaan ottaisi miestä passattavakseen.
Sen sijaan että kysytään kuinka usein nainen haluaa seksiä, niin ehkä kannattaisi kysyä kuinka usein nainen haluaisi naisen tarpeisiin vastaavaa
Itselle taas ei ole suhteessa seksi tai orgasmin saainen tärkeässä osassa. Siksi voin hyvinkin olla ilman seksiä. Enemmän kaipaan miehestä kaveria, juttukaveria, seuraa, apua jos missä apua tarvitsen, miehen tieto-taitoa, läheisyyttä muuten.....
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua ehkä tätä ketjun aloitusta tai muutakaan mutta siinäpähän sitten ovat tyytyväisiä, jos edes on totta. Eipä se minun persettäni kutita. :D
Luulisi että jos tuo pitää paikkansa niin eihän meillä olisi naisia parisuhteessa, vaikka sadat tuhannet, tai varmaan miljoonat naiset ovat parisuhteessa. :D
Haiskahtaa vähän sellaiselta että nuo sinkkunaiset eivät jotenkin uskalla myöntää että ovat hemmetin yksinäisiä jossain pierukuutiossaan ja vetävät ties mitä mielialalääkkeitä yms.
Kuule, ei niitä mielialalääkkeitä munanpuutteeseen oteta.
Vierailija kirjoitti:
Me sinkkumiehet runkkaamme hentaille.
M28
Oikeasti miehenä sinulle "M28", kukaan nainen ei sinua halua. Naisten haukkuminen ja hentai hunttai runkkarina et saa kuin muilta ressukoilta sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on japanilainen seksinukke.
M28
Etkö enää niille japanilaisillekkaan kelpaa kun täytyi nukkeen tyytyä vai reissurahat vähissä?
Olen työtön ja Kela ei suostu maksamaan seksilomaani Japanissa. Olen tehnyt siitä kantelun ja odotan, että oikeus tapahtuu ja saan matkarahat. Tai ainakin uuden seksinuken. Vanha on alkanut haisemaan sissijuustolle.
M28
No tätä mä vähän ajattelinkin. Ei näillä suomimiehillä hyvin mene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kaipaa seksiä. Miehille seksi on "elinehto" ja suhde takaa seksin saannin. Siitä johtuu miesten kiinnostus parisuhteeseen.
Minä nimenomaan naisena tarvitsen joka päivä seksiä ja tykkään vaihtelunhalusta. Siksi parisuhde on seksin kannalta sekä hyvä että huono. Hyvää on säännöllisyys ja helppo saanti, huonoa se, ettei ole vaihtelunhalua. Harvoin parisuhteeseen löytyy miestä, joka haluaa seksiä joka päivä.
Niinpä, nykyään suomalaisilla naisilla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita koska himoitsevat hulluna eri kulleja ja niitä helposti saavatkin.
Kyllä niitä on tällaisella viiskymppisellä naisella jo tuhansia. Monella kymmeniä tuhansia. Ja koska naisen seksuaalisuus on joustav
Ellei miljoonia. Heh, on se kova juttu eräille, naisen seksuaalisuus. Pelottavaa, hrrrrr.
N 59