Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etteivät ole. Mt-ongelmat lisääntyy, kun orgasmit vähenee. Kone-orkkuhan ei ole sama, kuin aidolla kullilla painettu. Läheisyys on naiselle ihan yhtä tärkeää kuin miehelle. Näihin intersektionaalisiin tutkimuksiin ei kannata luottaa yhtään, palvelevat vain marxilxaista ideologiaa vastakkainasettelusta.
Koneorkku? Mä ainakin käytän kättä tai rakastajaa.
Tää :D ei mulla oo ikinä ollu vibraa tai mitää konetta. sormet tai vakipanomies pop 👌
Koneorkkumies ei näy tietävän, miten nainen saa orkun. Minuutin hiljaisuus hänelle.
Minä kävin joulun aikaan Epsanjassa lomalla ja nain koko maan miesväestön läpi. Joku portugalilainen kylä tais mennä siinä sivussa. N52
"Nyt meni pahasti pieleen. Riitely nimenomaan kuuluu laadukkaaseen parisuhteeseen. Fiksut ihmiset osaa riidellä rakentavasti ja pelisääntöjen mukaan. Riidan tehtävä on selvittää erimielisyyksiä. Ei niin, että huudetaan toiselle mitä tahansa, tarkoituksena pahottaa toisen mieli."
Joo, paitsi pelisäännöt ovat naisen laatimat, nainen päättää mikä on rakentavaa ja riitely on soveliasta aloittaa vain naisen aloitteesta ja naisen päättämistä aiheista. Siinä kun taas kerran aletaan täysin varoituksetta vääntämään tikusta asiaa ihan vain sen takia, että nainen haluaa päästä sanomaan viimeisen sanan ja näin paaluttamaan asemansa, moni mies rukoilee hiljaa mielessään sydänkohtausta tai jotain muuta riittävää syytä, jolla päästä pois tilanteesta. Jos taas mies joskus erehdyksissään sattuu aloittamaan riidan, niin sitten naisen pitää ensin vääntää kunnon itkut ja sen jälkeen syyllistää miestä vähintään seuraava viikko mielipuoliseksi sovinistiksi ja potentiaaliseksi vaimonhakkaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen nyt pukeutumaan japanilaisen tytön koulupukuun, laitan myös huulipunaa, ja keikistelen peilin edessä. Nautin itseni katselemisesta ja kiihottuneessa tilassa yhdyn rajusti nukkeeni, samalla huutaen Bantzai!
M28
Samalla työnnän dragon size animehahmo anustapin syvälle peräaukkooni hivellen samalla eturauhasta. Suuri orgasmi on taattu lauetessani animepoikanukkeni peräsuoleen
M28
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen uutisesta järkyttynyt! Naisia on alettava kasvattamaan jo pikkutytöstä asti niin, että naisen tärkein päämäärä elämässä on olla hyvä vaimo aviomiehelleen ja hyvä äiti yhteisille lapsille.
Järkyttävää, kuinka naiset ihannoivat sinkkuutta ja suorastaan voimaantuvat sinkkuudesta.
Hyi mitä vaatimuksia. Jokaisen pitäs elää just niinku ite haluaa eikä täyttää muiden ihmisten toiveita siitä kuinka kuuluis elää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen kastelee viherkasvit ja tiskaamaan.
Jätän teidät onnettomat sinkkunaiset rääkymään ja esiintymään minuna. :-) M28
Kuole pois. Ei tarvitse tulla takaisin meidän palstalle.
Sivusta. No ei nyt sentään. Ei saa sanoa kuolintoivotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä hyvin ajatella suhdetta jossa asutaan eri osoitteissa, kenties jopa eri kaupungeissa jos pakko. Se aika mikä yhdessä oltaisiin olisi laatuaikaa, jossa ei jäisi aikaa mietiskellä toisen puutteita vaan nauttisi siitä mitä sillä hetkellä saa. Olisi joku jota kaivata ja johon luottaa. Mut silti olisi lisäksi se oma turvapaikka siltä varalta jos jotain suhteessa menisi mönkään. N32
Sama! Tosin olen sinua paljon vanhempi ja elänyt jo miehen kanssa. Elämäni parasta aikaa, kun on oma lupa ja oma tupa.
Samma här! Olen 47-vuotias nainen, ja hyvin voisin olla suhteessa ulkomaalaisen miehen kanssa niin, että asuttaisiin eri maissa. Välillä oltaisiin etätoissä toistemme kodeissa ja lomalla nähtäisiin. Eli ehkä joku neljäsosa vuodesta yhdessä, loput erillään. Kaipaan omaa tilaa, mutta olisi ihana kun olisi joku ihminen, jota silloin tällöin paijata ja jolle voisi iltaisin lähettää hyvänyön toivotukset.
Näiden kommenttien jälkeen mitä tässä ketjussa on ollut naisista miesten kirjoittamina niin en yhtään ihmettele, että naiset haluaa olla yksin ja ovat onnellisempia ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät siis tarvitse parisuhdetta mutta seksiä on kuitenkin pakko päästä harrastamaan eli on kova tarve saada joku muu elämään eli ovat oikeasti onnettomia. Puheet ja teot eivät vastaa toisiaan. Jos todella olisit yksin onnellinen et kaipaa ketään yhtään mihinkään. 🤔🤔
Seksiä saa lähes aina jos keltä kysyy, eikä tarvitse alkaa sen miehen piiaksi. Mikä tässä meni sedältä yli hilseen?
Tuollainen satunnaistuttavuus on kohtelias, huomaavainen ja kiitollinen, eikä todellakaan kuvittele, että pesen sen pyykit. Sen kanssa rakastelen pitkällä kaavalla ja laukean. Ehkä muutamankin kerran.
Ja tämä riittää. Mä kaipaan omaa rauhaa ja mun kotiini ei enää yksikään mies romujaan raahaa. Ainakaan suomalaismies sairaine hyväksikäyttäjän asenteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen kastelee viherkasvit ja tiskaamaan.
Jätän teidät onnettomat sinkkunaiset rääkymään ja esiintymään minuna. :-) M28
Kuole pois. Ei tarvitse tulla takaisin meidän palstalle.
Sivusta. No ei nyt sentään. Ei saa sanoa kuolintoivotuksia.
Täytyy itsekkin myöntää, että tuo meni yli. Vaikka veetien kusyannuksella onkin kiva pilaila, niin joku raja on vedettävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille helppoa pyöriä gulli garusellissa jos edes jotenkin pitää huolta ulkonäöstään, miehillä ei riitä alkuunkaan tuollainen
Tuo on oikeasti totta. Naiset saa todella helposti lyhytaikaista seuraa jos jotenkin pysyy lähellä normaalipainoa ja vähän laittaa hiuksia/meikkiä.
Jos mies vain vähän kiinnittää ulkonäköönsä huomiota, ei auta vielä mitään. Pitää olla puhelias, hauska, mielummin hyvätuloinen, olla kiinnostavia harrastuksia jne
Ja te miehet ette ymmärrä naisesta mitään.
Mua ei ainakaan kiinnosta olla kenenkään elävä masturbaattori. Jos seksiä harrastan, haluan, että se on kivaa myös minusta. Se, että joku vaan tekee tarpeensa minuun 5 sekunnissa ei ole mitään hekumaa minulle.
Toiseksi. Minä kaipaan juttuseuraa. Ihmistä joka on kiinnostunut jakamaan asioita ja keskustelemaan syvällisistäkin aiheista. Ihmistä, joka on tukena ja turvana. Parisuhteenkin miehet kusevat yleensä juuri siksi, koska vaativat vain omien tarpeidensa tyydyttämistä. Jossain kohtaa naiselle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko naisilla on vain kovempi hinku vakuutella niin. Naiset ovat kovia valehtelemaan, joten ei ihme, että valehtelevat myös itselleen. Toki ravaavat terapiassa mt-ongelmien takia, kun eivät tunne itseään.
Miksihän sinä olet tässä keskustelussa ollenkaan, kun vihaat noin paljon naisia etkä selvästi halua etkä kykene naisen kanssa parisuhteeseen.
Voisit etsiä seuraa Grindrissä.
Mikä se ongelma siis on? Sinä olet naisena onnellinen yksin, ja minä miehenä viihdyn paremmin sinkkuka, kuin suhteessa. Silti sinua kiukuttaa tämä. Et taidakaan olla niin onnellinen yksinäisenä.
ps. muista päästää kissa ulos
Ei ole kissaa eikä sinistä tukkaa. Sun naisvihasi ihmetyttää. Jos naiset ei merkitse mitään, miksi roikut täällä?
Jostain syystä tämä uutinen ei yllättänyt minua lainkaan. Vain vahvisti jo kauan tiedetyn mutun oikeansuuntaiseksi. N50
Täällä yksi tyytyväinen 46v nainen. Ei tarvitse siivota kenenkään sukkia ja olla orja kellekään!!! Miehet hakevat lähinnä palvelija ja äitiä!! Yksikin tyyppi raportoi viestillä joka päivä montako tuntia nukkui ja monelta nukahti. Tulisin hulluksi jos olisi tässä selittämässä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän naisella on seksikumppaneita ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin avioliitto päätyy eroon.
Toki me miehet tykkäämme naisista, joilla on h u o r a vietti, mutta eri tavalla.
Tuo on psykoseksuaalisesti keskenkasvuisen miehen kommentti. Jaat naiset kahteen luokkaan, pyhään äitiin ja h u o r a a n. Sun kyky ja halu sammuu siinä kohtaa kun naisesi tulee raskaaksi ja synnyttää ja muuttuu äidiksi. Ja sitten sinä käyt mustasukkaiseksi omalle lapsellesi ja lähdet etsimään uutta naista, jota kohdella kuin törkyä.
Puhun tilastollisista todennäköisyyksistä ja ilolinnuista. En kohtele ketään kuin törkyä. Usko tai älä, mutta h u o r a vietti sanan olen oppinut alan naiselta.
Niin, kun et pysty tasa-arvoiseen suhteeseen naisen kanssa, m.o.t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sallaista voi verrata jos ei ole ollut parisuhteessa? Jo on ajatukset. Kuka naisille raskaat työt tekee, kuten kauppakassin kantamisen tai pyörän kumeihin ilmaa?
Nuoko raskaita töitä? 😅
Apua. Kannan ihan ite kauppakassini ja maantiepyörän renkaisiinkin laitan ilmaa kädenkäänteessä ennen pyörälenkkiä. Ja ihan oikean paineenkin osaan siitä renkaasta katsoa. 🤣
Mä runkkasin Lucky Star -animelle. Älkää googlettako.
M28
Vierailija kirjoitti:
M28
Hear, hear.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Hear, hear.
Hear disability, hear disability!
Vaikka olen noin periaatteessa heteronainen, niin olen haaveillut seksistä eroottisen, supersensuellin ja pehmeäihoisen naisen kanssa. Olen elämässäni kohdannut yhden sensuellin miehen. Ja yrittänyt olen aika hemmetin paljon useamman kanssa 😬. Ne ei vaan osaa.