Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Naisten näkökulman ymmärrän suvun vanhempien parisuhteita todistettuani, mutta miksi miehillekään parisuhde olisi niin tärkeä? Onko se vain jokin ruusunpunainen unelma siitä, mitä se voisi parhaimmillaan olla? Kun sitten todellisuudessa kuitenkin moni mieskin päätyy valittamaan naisen nalkutuksesta ja määräilystä. Luulisi, että kummatkin ovat oikein iloisia itsekseen, jos ei satu sitä harvinaista helmeä kumppaniksi löytämään.
Kun lapset on tehty, voi ukot lempata ja keskittyä koiruliinin kanssa pitkiin aamuihin, itsestä huolehtimiseen, matkusteluun ja viiniin. Netistä saa halutessaan s-seuraa, vaikka kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ero tässä sinkkuna olemisessa on se, että naiset saavat seksiä halutessaan ja se on (olevinaan) se onnellisuuden mittari. Aina on joku (mies) surkimuspervo, joka baari-illan jälkeen käy kerran vuosikymmenessä saadessaan painamassa ties mitä valasta kuhan nyt kerran sattuu irtoomaan. Säälittävää.. Vtun säälittävää... Ei se pipari oo mitään niin ihmeellistä. Toivoisin miehille enemmän selkärankaa. Yksinolo on mitä mukavinta, äläkä hairahdu mihinkään tarjolla olevaan ylijäämä paskaan.
Näyt olevan onnea kukkuroillaan, sinkkumies.
Maailma on avoin nuorille sinkkumiehille.
Nuoret sinkkunaiset ovat katkeria miesvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä uutinen häiritsee joitain ihmisiä? En ymmärrä.
Koska tuollainen ei tule ainakaan parantamaan Suomen pohjamudissa matelevaa syntyvyyttä.
Ei tuo syntyvyyteen liity mitenkään. Ei Suomessa miehet halua lapsia, vaikka olisivat parisuhteessakin. Tämä on nähty niin monesti ja siksi nainenkin jää tahtomattaan lapsettomaksi.
Tiesihän sen, että kun tästä aiheesta tehdään aloitus, niin seurauksena on vain vttuilua puolin ja toisin satojen kommenttien verran. On kerrassaan mainiota, että syntyvyys jatkaa alenemistaan, niin saadaan ennen pitkää tämä toisiaan vihaava kansa kuolemaan sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna.
Nainen parisuhteessa.
Nuorilla sinkkunaisilla on mt-ongelmia, maksuhäiriöitä, eivät osaa laittaa ruokaa ja ovat työttömiä.
Kolme väärin. Totuus ei muutu sulle mieluisaksi vaikka jauhaisit sitä kuolemaasi asti.
Onneksi olen jo niin vanha ettei tarvitse sietää miesten itsensä pakottamista parisuhteeseen. Vielä kun oli alle 40v niin ihan tuntemattomat miehet loukkaantui siitäkin kun sanoin etten halua parisuhdetta. Miehet suhtautuu naisiin kuin karanneisiin kotieläimiin joille on pakko saada joku koti missä hyysätä miestä. Olen sen kärsimyksen jo suorittanut. Olen vapaa, saan levätä, elämä ei ole enää päivittäistä kärsimystä.
Olen onnellinen kun saan tehdä tarpeeni seksinukkeeni, monta kertaa päivässä.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko naisilla on vain kovempi hinku vakuutella niin. Naiset ovat kovia valehtelemaan, joten ei ihme, että valehtelevat myös itselleen. Toki ravaavat terapiassa mt-ongelmien takia, kun eivät tunne itseään.
Miksihän sinä olet tässä keskustelussa ollenkaan, kun vihaat noin paljon naisia etkä selvästi halua etkä kykene naisen kanssa parisuhteeseen.
Voisit etsiä seuraa Grindrissä.
Jaxuhali sulle!
-eri
Kummallinen väite tuokin että miehet olisivat muka seksuaalisempia kuin naiset. Miehillä on vain tarve tyydyttää itsensä, se ei ole seksuaalisuutta millään muotoa. Nainen on kokonaisvaltaisempi seksuaalisuudessaa, hellyyttä, rakkautta, intohimoa ja seksiä, kaikkia näitä.
Esimerkki meikäläisen elämästä, kävimme laivalla ja yhdessä parfyymikaupassa, valkkasimme minulle ihanan tuoksun. Kotiin tullessa suihkuttelin itseni parfyymilla, kömmin sänkyyn ja kiehnäsin ukkelia vasten, miltä tämä tuoksuu nyt? Vastauksena tuli "johan minä kerroin laivalla että hyvä on. Ja maksoin sen. " Ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret sinkkumiehet ovat onnellisempia kuin nuoret sinkkunaiset.
Nuoret sinkkunaiset ovat kouluttamattomia, työttömiä, syrjäytyneitä surkimuksia.
Miehenä uskon että olet tuleva aina olemaan yksinäinen ja katkera.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen uutisesta järkyttynyt! Naisia on alettava kasvattamaan jo pikkutytöstä asti niin, että naisen tärkein päämäärä elämässä on olla hyvä vaimo aviomiehelleen ja hyvä äiti yhteisille lapsille.
Järkyttävää, kuinka naiset ihannoivat sinkkuutta ja suorastaan voimaantuvat sinkkuudesta.
Nyt oli taas hieno mieslogiikan kukkanen.
Miksi sen pitää muuttua, joka on tyytyväinen tilanteenseensa? Eikö miehiä voisi kasvattaa olemaan parempia miehiä vaimoilleen, lapsilleen ja ympäristölleen, jos eivät kerran kestä olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen kun saan tehdä tarpeeni seksinukkeeni, monta kertaa päivässä.
M28
Miten peset sen?
Karl Marx on helvetissä tyytyväinen, oikein on intersektionaalit taas tutkineet.
Me nuoret miehet olemme onnellisempia sinkkuina kuin nuoret sinkkunaiset. :]
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta käy ilmi, että miehille parisuhde = vakiseksiä. Siinä se. Naiset puhuvat rakkaudesta, miehet eivät. Kun eivät sitä koe. Surullista. Mutta nyt en jaksa kuin nauraa.
Naiset eivät ymmärrä rakkautta ollenkaan, ainoastaan sen mitä miehet sanovat ihastumiseksi. Naiset kokevat rakkautta vain omia lapsiaan kohtaan.
Tämä on tragedia, koska ette koskaan pysty ymmärtämään miesten tuskaa.
Leikin animefiguureillani ja runkkailen waifu-fantasioille. Naiset ei arvosta nuorten miesten harrastuksia.
M28
Mies on onnellisin sinkkuna ja nainen avioliitossa.
Ehkä terve mies ja nainen ei näe parisuhdetta taisteluna jossa toinen häviää.