Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Perhebarometrin mukaan miehet kokevat seksuaalista halua selvästi naisia useammin. Kun naisista 40 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, miehistä näin kokee lähes 80 prosenttia.
Ja perustuu varmaan siihen kyselyyn, jossa vastausvaihtoehdot oli tasaisen paksut: a) kerran päivässä b) kerran viikossa c) kerran kuukaudessa d) kerran vuodessa.
Naisena, mikään noista ei sovi mulle. Ovulaation lähestyessä pnettaa joka päivä ihan jatkuvasti, sitten taas rauhoittuu hetkeksi ja alkaa uudestaan. Joten minkä hiton vaihtoehdon valkkaan?
Nyt laitetaanko mammat ja veetit sovinnolla koneet ja laitteet kiinni ja nukkumaan. Alkaa keskustelun taso olla jo niin heikkoa, että tekemällä tästä ei enää hyvää saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Sinkkumiehellä on huonompi palvelu. Sinkkunaisen ei tarvitse passata kuin enintään lapsia.
Avioeron jälkeen olin ällistynyt, miten vähän siivottavaa ja pyykättävää jäi, miten ihanaa oli saada nukkua rauhassa, ja miten paljon enemmän rahaa jäi itselle, kun ei tarvinnut ruokkia raavasta miestä ja sisustaa hänelle asuntoa. Samalla kun hoidin työn ja lapset.
Miehet saisivat vähitellen katsoa peiliin, miten käyttäytyvät parisuhteessa.
Totta. Mun erosta on vasta 2,5 kk, mutta jo nyt mulle jää ihan hitsin paljon enemmän rahaa käyttöön kuin yhdessä ollessa. Mies hassasi kaiken tienaamansa omiin huveihinsa (mukaanlukien kalja ja rööki, rasvainen liha, kavereille pullistelu erilaisissa tilaisuuksissa) ja näköjään osan minunkin tienesteistä. Nyt investoin juuri yli tonnin patjoihin ja nukun ekan
Niin mitä tää suhde kertoo minusta: että luotin, toivoin ja halusin uskoa hyvää miehestä, joka joi yhä enemmän ja menetti lopulta työnsä.
Mielestäni se kertoo minusta erittäin hyvää. Etenkin se, että pystyin lopettamaan suhteen kun miehen alkoholismi kävi ilmeiseksi.
Se kehittyy pikkuhiljaa, huomaamatta ja olisi helppo sivuuttaa ja mahdollistaa. Minä lopetin mahdollistamisen ja pelastin itseni, koska juoppoa ei voi kukaan muu pelastaa kuin juoppo itse.
Tee perässä jos pystyt. Aiemmin joku solvasi vaimoaan mätisäkiksi, muttei uskalla erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille helppoa pyöriä gulli garusellissa jos edes jotenkin pitää huolta ulkonäöstään, miehillä ei riitä alkuunkaan tuollainen
Tuo on oikeasti totta. Naiset saa todella helposti lyhytaikaista seuraa jos jotenkin pysyy lähellä normaalipainoa ja vähän laittaa hiuksia/meikkiä.
Jos mies vain vähän kiinnittää ulkonäköönsä huomiota, ei auta vielä mitään. Pitää olla puhelias, hauska, mielummin hyvätuloinen, olla kiinnostavia harrastuksia jne
Ja te miehet ette ymmärrä naisesta mitään.
Mua ei ainakaan kiinnosta olla kenenkään elävä masturbaattori. Jos seksiä harrastan, haluan, että se on kivaa myös minusta. Se, että joku vaan tekee tarpeensa minuun 5 sekunnissa ei ole mitään hekumaa minulle.
Toiseksi. Minä kaipaan juttuseuraa. Ihmistä joka on kiinnostunut jakamaan a
Juttuseuraa jostain realitystä tms... 🥱
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ei ole osunut passattavaa mieslasta ja tästä olen kiitollinen. Molemmat miesystäväni ovat olleet itsestään huolehtivia ja kotityöt omasta tahdostaan ja hyvin tekeviä aikuisia ihmisiä.
Ikävä kyllä ensimmäinen oli täysi prnoaddikti ja kiintymystyyliltään välttelevä eli mistään ei voinut puhua (myöskään siitä addiktiosta...) ilman että hän ns. halusi kaikota vuorille. Jäi lopulta kiinni pettämisestä ja voi sitä raivarin määrää kun jätin hänet. Siis ennen niin kiltti mies muuttui vaaralliseksi. Hyvää hänessä oli että oli jopa hyvä sängyssä ja tosi fiksu ja meillä oli samoja mielenkiinnonkohteita. Hän oli aina eron ja kriisin hetkellä valmis muka hakemaan apua ongelmiinsa mutta kun suostuin jatkamaan hän käpertyi häpeään ja välttelyyn.
Toinen oli sellainen tapaus että meillä piti olla vain seksijärjestely, mies halusi enemmän, sovittiin parisuhteesta tietyin ehdoin. Noh, mies ilmeisesti tar
No itse tarvitsen miestä seksiin. Dildo ei tunnu samalta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ylläpito jo estää tuon naisen, joka esiintyy miehenä? Ja jos joku haluaa tuon IP-osoitteen ja sitä kautta kotiosoitteen, niin toisella foorumilla voi ostaa tiedon. Illan jatkoja kaikille.
Kiva stoori veetiltä yrittää saada kelarahojen lisäksi tienestejä, mutta koko homma lässähtää kuin pannukakku siihen, että ip-osoitteet säilytetään sivusten back end puolella, johon ei ole sivuston peruskäyttäjällä asiaa, ja ip ei paljasta kotiosoitetta. Mutta nice try
No ei todellakaan ole! :D
Nuoret sinkkumiehet on 10 kertaa onnellisempia kuin nuoret sinkkunaiset.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen uutisesta järkyttynyt! Naisia on alettava kasvattamaan jo pikkutytöstä asti niin, että naisen tärkein päämäärä elämässä on olla hyvä vaimo aviomiehelleen ja hyvä äiti yhteisille lapsille.
Järkyttävää, kuinka naiset ihannoivat sinkkuutta ja suorastaan voimaantuvat sinkkuudesta.
Näin meitä onkin kasvatettu. Te miehet itse olette aiheuttaneet pettämällä ja vihkivalojen kunnioittamuudella vaikeuksien tullessa häivytte kuin pru Saharaan eli toisen naisen hankitte ja taas menette naimisiin, joka kestää sen minkä jaksatte saman naisen kanssa olla.
Olen jättänyt miesten katselun ja en enää koskaan seurustele, muuta yhteen enkä mene naimisiin. Saatte ihan rauhassa jättää ja pettää muita naisia, mutta ei enää minua. Minun on hyvä ja onnellinen olla yksin. Eipä ole ketään huonotuulista töistä väsyneenä tullessa haastamassa riitaa koko illan aiheuttaen unettoman yön minulle vielä kuorsaamalla riidan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ylläpito jo estää tuon naisen, joka esiintyy miehenä? Ja jos joku haluaa tuon IP-osoitteen ja sitä kautta kotiosoitteen, niin toisella foorumilla voi ostaa tiedon. Illan jatkoja kaikille.
Kiva stoori veetiltä yrittää saada kelarahojen lisäksi tienestejä, mutta koko homma lässähtää kuin pannukakku siihen, että ip-osoitteet säilytetään sivusten back end puolella, johon ei ole sivuston peruskäyttäjällä asiaa, ja ip ei paljasta kotiosoitetta. Mutta nice try
Pelottaako? :D
"Itselle taas ei ole suhteessa seksi tai orgasmin saainen tärkeässä osassa. Siksi voin hyvinkin olla ilman seksiä. Enemmän kaipaan miehestä kaveria, juttukaveria, seuraa, apua jos missä apua tarvitsen, miehen tieto-taitoa, läheisyyttä muuten....."
Sinä olet ehkä onnekas jos olet löytänyt miehen joka on kuin ystävä jonka lähellä on hyvä olla. Minulla ei ole kokemusta tuollaisista miehistä. Eikä pahemmin ole ollut tietotaitoakaan heillä. :D Harrastusseuraa on parista ollut mutta ei se ihan riitä parisuhteen kulmakiveksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset on tehty, voi ukot lempata ja keskittyä koiruliinin kanssa pitkiin aamuihin, itsestä huolehtimiseen, matkusteluun ja viiniin. Netistä saa halutessaan s-seuraa, vaikka kotiinkuljetuksella.
Mistähän?
Kyseleepi irtoseksiä toisinaan haluava nainen. Tinder-peliin en ala.
Vierailija kirjoitti:
Näiden kommenttien jälkeen mitä tässä ketjussa on ollut naisista miesten kirjoittamina niin en yhtään ihmettele, että naiset haluaa olla yksin ja ovat onnellisempia ilman miestä.
Naisten kommentit kekusteluun on ollut sitten niin fiksuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako? :D
No jos tollanen suohirviön näkönen lyhyt ja pyöreä haiseva limanuljaska jonkun ovelle pöllähtäis jotain sönköttämään, niin kyllä siinä melkein itku tulis myötähäpeästä
Joo joo, paitsi tämä mies. 11 vuotta onnellisesti sinkku 20v parisuhteen jälkeen. Jos nainen edes jotakin osaa, niin hinnoittelee sen överiksi. Tasa-arvoa naiset eivät tunne parisuhteessa vaan päsmäröivät niin paljon kuin pystyvät. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden kommenttien jälkeen mitä tässä ketjussa on ollut naisista miesten kirjoittamina niin en yhtään ihmettele, että naiset haluaa olla yksin ja ovat onnellisempia ilman miestä.
En ole tehnyt vertailua. Joka tapauksessa ei ne miehet ainakaan tolla tyylillään naisia saa ja naisethan pärjää yksinkin ei niin väliä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan suomiakkoja. M28
Minä myös. Ulkomaalaiset naiset ei kirjoita rällaisia kommentteja miehistä nettiin.
Kyl ne kirjoittaa, mutta sinä et osaa lukea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko alentua vastaamaan jollekin "M28" sontaan? Eikö voisi ohjata keskustelua asiallisesti ja jättää idiootit omaan huomioonsa. Rehellisesti, jos miehet ylireakoisi kaikkiin naisten aloituksiin ja kommentteihin?
Mua ei ainakaan kiinnosta olla kenenkään elävä masturbaattori. Jos seksiä harrastan, haluan, että se on kivaa myös minusta. Se, että joku vaan tekee tarpeensa minuun 5 sekunnissa ei ole mitään hekumaa minulle.
Toiseksi. Minä kaipaan juttuseuraa. Ihmistä joka on kiinnostunut jakamaan a
Juttuseuraa jostain realitystä tms... 🥱
Tätä mä just tarkotin. Jos mä kerron jostain mulle tapahtuneesta tai mua kiinnostavasta asiasta, äijä selaa kännykkää tai huomaan, ettei muuten vaan kuuntele. Mutta illalla pitäs sitte saada tehdä omat tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
Nainen ei ole kovin kauaa tyytyväinen. Korkeintaan lasten esiteinivaiheeseen asti parisuhteessa ja sinkkuna jos on vela tai reilusti yli 40.