Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sun lapsuuden mummolalle kuuluu nykyään? Onko samassa suvussa?

Vierailija
19.01.2025 |

Pystytkö vielä vierailemaan "mummolassa"? 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkulla toinen ja toinen autiotalo 

autiotalossa voin käydä 

en kiinnosta ilman mummoa ne tönöt 

Vierailija
62/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nykyisin itse isän puolen mummolassa. Äidin puolen mummolassa asuu veljeni. Minulla ja veljelläni on sikäli poikkeuksellinen sukuhistoria, ettei ole ekoja serkkuja lainkaan, kun vanhempamme ovat ainoita lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse toista mummolaa kakkosasuntonani. Ja toisessa mummolassa asuu eno perheineen. Kummassakin käyn säännöllisesti.

Vierailija
64/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa mummolassa asuu setäni ja toinen myytiin yhdelle seuralle, joka tarvitsi tilat kokoontumiselle.

Vierailija
65/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Äitini asuu siellä nykyään ja itsekin vietän siellä paljon aikaa. Huolettaa vain että mitä sitten tapahtuu kun äidistä aika jättää, onko minulla varaa pitää taloa vai täytyykö myydä ulkopuolisille. Meitä on asunut samalla tilalla monen sukupolven ajan joten olisi sääli jos se nyt päättyisi. 

Vierailija
66/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole ollut koskaan mummolaa.  Molemmat mummot kuolleet jo ennen syntymääni.  Toki vaarilla oli uusi vaimo eli minulle mummopuoli, mutta jäivät hyvin etäisiksi, koska asuivat muualla.

Vierailija
67/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mummola on hotelli, toinen mummola on myyty ulkopuolisille, siinä asuu nuori perhe. 

Vierailija
68/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummola serkun omistuksessa, en ole 40 vuoteen käynyt. Toista mummola oli minun syntyessä jo autiotalo, säilynyt suvussa ja siellä olen käynyt useitakin kertoja.

Vierailija
69/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidän suvun omistuksessa, isäni sisaruksineen omistaa. Talo on tyhjillään ja sitä käytetään mökkinä satunnaisesti. Itse en käy kuin noin kerran vuodessa mutta ajatuksena on kyllä sitten tulevaisuudessa periä se.