Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Ilmainen ulkopunttis, jossa voi poiketa lenkin lomassa. Huippua.
Vai niin, hienoa keskustelun tasoa.
Älkää monimutkaistako yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Jokaiseen ketjuun tunkee aina joku tällainen torspo. Jos keskustellaan vaikkapa hyvistä viineistä niin kohta torspo tulee sanomaan ettei käytä alkoholia ollenkaan. Täytyy olla tyhjä elämä näillä.
Torspo on legendaarinen Suomalainen lätkämaila. Eipä halveerata sitä.
Joku tarvitsee selvästi kahvia.
Sellasta, missä on ohjaaja paikalla.
40+ ikäisten sali, jossa voi aloittaa huonokuntoisenakin ja ei mitään pakollisia jäsenyyksiä. Tanssitunteja lisäksi ja yksi sali nyrkkeilysäkkeineen vapaassa käytössä. Tää sopis mulle.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta, missä on ohjaaja paikalla.
Jotta saisi tarvitessaan opastusta, ja joka kertoisi kaikille flunssaisille, että nyt pitää lähteä kotiin lepäämään.
Salilla näkee nykyisin joka päivä niiskuttavia ja köhiviä kuntoilijoita muiden kiusana 🤒
Vierailija kirjoitti:
40+ ikäisten sali, jossa voi aloittaa huonokuntoisenakin ja ei mitään pakollisia jäsenyyksiä. Tanssitunteja lisäksi ja yksi sali nyrkkeilysäkkeineen vapaassa käytössä. Tää sopis mulle.
About puolet saleista on tuollaisia. Perjantaina kokeilin paikallisen uimahallin salia ja siellä katsottiin kyllä pahalla silmällä kaikkia vähän kovempaa treenaavia
Vierailija kirjoitti:
Sellainen missä olisi vain miehiä, niin välttyisi siltä naisten KuvienOttoHäiriköinniltä. Naiset on vähän väliä pläräämässä puhelintaan ja ottamassa itsestään kuvia. Keskittyisivät olennaiseen.
Mun vakkarisalilla lähinnä miehet kuvaa. Ilmainen sali, jossa käy melkein pelkästään miehiä
En minkäänlaista. Noitahan on joka nurkalla nykyään ainakin Turussa.
Mahtaa mielikuvitusystävien täyttämä maailma vaikuttaa mielenkiintoiselta
Siinä keskellä pitäisi olla suuri pyöreä baaritiski ja ilmaiset tai hyvin edulliset drinkit.
Mutta voisi olla vielä huonomminkin.
Jatke on jatke