Otan kuvakaappauksen ja arkistoin jokaisen Tinderissä näkemäni miehen
Jos siellä on joukossa pettäjiä tai vaikutusvaltaisia henkilöitä, voin käräyttää tai kiristää.
Kommentit (10)
Milläs todistat, että kyse on juuri heistä? Voivat aina väittää, että joku on tehnyt heistä feikkitilin.
En oo tinderissä. Ei kiinnosta. Mitä siihen sanot?
Mutta minäpä osaan tehdä kainalopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo nyt on? Niin minäkin. Tässä muutama: prut, prut, prut! Ap
Minä taas tein naapurin miehen nimissä Tinder-tilin. Jos vaikka saisin sen sinkuksi ja itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo nyt on? Niin minäkin. Tässä muutama: prut, prut, prut! Ap
Mutta minä osaankin paremmin: PRUT, PRUT, PRUT!
Siellä olemisesta vai? :D
Veikkaan että pitäisi ottaa vähän värikkäämpi kuva (ja siinä naama, tilanne JA ajoitus selvästi) että olisi jotakin ja voi olla vähän hankalampaa sommitella sitä siinä samalla kun tilanne on päällä. Sitten on se luoviminen sen välissä kuka sanoisi ettei kiinnosta (kun ei ole NIIN värikästä kuitenkaan, useimmiten ei ole täysiä ylläreitä kotona ne eikä ole tapana tavallisia asioita esitellä yleisemmin), kenestä oikeasti saisi jotakin irti ja niiden jotka reagoisivat vähän toisin.. joka hyvällä tuurilla olisi vain sen materiaalisi poistaminen ja muu vähemmän kannustava tilannekatsastus. Eli ei vaikuta vaivan väärtiltä. :s
Itse sen sijaan vähän yksinkertaiselta niin ehkä on parempi jättää tuollainen kikkailu muille.
Otatko myös ähteriin?