Mies ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi, mutta rintojani kehuu maasta taivaisiin.
Olenko pikkumainen tai epäolennaiseen takertuva, kun minua harmittaa tuo? Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä. Nykyinen ei kertaakaan, ei missään muodossa, eikä missään tilanteessa. Sen sijaan rintani saavat kehuja ylistyssanoja lähes päivittäin, että ei pitäisi olla tuollaisen puheen osaamattomuudesta kiinni. Rintani ovat kyllä muhkeat ja kauniit, kasvot ihan kivat ja tiedän että olen ihan ok.
Mies kohtelee mua kuin kuningatarta ja on jumalaisen hyvä sängyssä. Parisuhde on ihana. Mut toi vaivaa, että ei edes mihinkään juhliin lähdettäessä sano mitään, vaikka olen laittautunut oikeasti nätiksi. Tulee siis mieleen, että olenko sitten hänen mielestään pelkästään ihan siedettävän näköinen?
Takokaa mulle tolkkua päähän, joku Mies voisi erityisesti kertoa jos olen aivan typerä. Kaiken aikaa tekisi mieleni kysyä mieheltä asiasta, mutta siitä ei taida tulla kuin paha mieli. Mieheni on mielestäni todella komea, ja tulee kyllä kehuttua hänen piirteitä tämän tästä.
Kommentit (109)
Hyvin laadittuja provoja tämä ja tuo jossa mies pilaa kaiken yhdessäolon haluamalla seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva meistä miehistä pääsee valitsemaan täydellisen viehättävää naista.
Se nainen otetaan kuka saadaan.
Ei ole realistista edes ajatuksen tasolla, että voisin saada parisuhteeseen naisen jonka
a) kasvoja voisin kehua kauniiksi
b) peppua voisin kehua kauniiksi
c) rintoja voisin kehua kauniiksi
Tällaiset naiset ovat mahdollisia vain Leonardo Dicaprion tyyppisille miehille.
Jos tiedät itsekin, ettet voi saada naista, jonka ulkonäköön olisit tyytyväinen, niin miksi ihmeessä ylipäätään ajattelet tarvitsevasi naisen?
Ei elämässä ole mitään järkeä yksinäisenä.
Tyytymissuhdekin on paljon parempi tapa viettää elämä kuin yksin.
Perhe-elämä on iso haave myös elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies aina sanoo kuinka kaunis olen mut kroppa voisi olla hoikempi eikä silikonit haittais.
Terveys- ja mielenterveysriski "ei haittaisi" kunhan vain kuningasmiesvauvalla on vailla vastuuta kivaa ja häneltä itseltään ei kukaan mitään vaadi.
Käske jorman laitattaa silikonit itselleen kun ei haittaa ja ero teille tulee kuitenkin (vain ajan kysymys) niin saa pitää himoitsemansa tekohärpäkkeet.
Jos olet oikeasti kaunis (+ tasapainoinen ja normijärkinen) niin ei mikään silläkään muutu hoki mies kauniskaunista tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan
Niinhän sulla tekee joka ketjussa.
Ei kaikki ole kasvoista kauniita, ehkä hyvännäköisiä, nättejä, söpöjä oman kullan silmissä mutta ei välttämättä kuitenkaan kauniita.
Ole tyytyväinen että tissit on näyttävät, ei nekään kaikilla ole
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on tissimiehiä? Jotkut muut voivat olla naamamiehiä, ja siksi kehuvat naamaa enemmän.
Olet ymmärtänyt asian.
🇺🇦🇮🇱
Jos oikeasti rakastaa toista niin kyllä se oma rakas näyttää sinun silmissä kauniilta. Kauneus on nimenomaan katsojan silmässä. Jos joku mies ei voi sanoa omaa kumppaniaan kauniiksi niin hän ei joko rakasta häntä tai hänellä on asperger jolloin kaikki asiat ovat mustavalkoisia totuuksia.