Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi, mutta rintojani kehuu maasta taivaisiin.

Vierailija
19.01.2025 |

Olenko pikkumainen tai epäolennaiseen takertuva, kun minua harmittaa tuo? Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä. Nykyinen ei kertaakaan, ei missään muodossa, eikä missään tilanteessa. Sen sijaan rintani saavat kehuja ylistyssanoja lähes päivittäin, että ei pitäisi olla tuollaisen puheen osaamattomuudesta kiinni. Rintani ovat kyllä muhkeat ja kauniit, kasvot ihan kivat ja tiedän että olen ihan ok. 

Mies kohtelee mua kuin kuningatarta ja on jumalaisen hyvä sängyssä. Parisuhde on ihana. Mut toi vaivaa, että ei edes mihinkään juhliin lähdettäessä sano mitään, vaikka olen laittautunut oikeasti nätiksi. Tulee siis mieleen, että olenko sitten hänen mielestään pelkästään ihan siedettävän näköinen? 

Takokaa mulle tolkkua päähän, joku Mies voisi erityisesti kertoa jos olen aivan typerä. Kaiken aikaa tekisi mieleni kysyä mieheltä asiasta, mutta siitä ei taida tulla kuin paha mieli. Mieheni on mielestäni todella komea, ja tulee kyllä kehuttua hänen piirteitä tämän tästä. 

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin et ole hänen mielestään kaunis jos ei kehu koskaan kauniiksi mutta kehuu rintoja. Tai, hän on epäkypsä. 

Epäkypsää on odottaa kehuja jos mitään aihetta ei ole.

Epäkypsää on alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei pidä viehättävänä. 

Eli et arvosta jos vaikka miehestä henkinen puoli ajaa ulkoisten seikkojen edelle?

En itse halua sellaista suhdetta, sillä se olisi mielestäni kämppissuhde, ja huushollia saisin pyöritettyä mukavasti yksinänikin. En alkaisi millekään miehen kanssa, joka ei miellyttäisi silmää, ja tätä odotan myös toisinpäin. Kämppistä, kaveria ja kulujen jakajaa etsivät voivat olla suhteessa keskenään, mutta mi

Romanttinen suhde kyllä voi syntyä muutenkin kuin ulkonäön varaan. Romanttinen suhde tarkoittaa sitä, että pari tuntee emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa. Tällainen vetovoima ei suinkaan edellytä erityistä kauneutta tai komeutta noin yleensä, vaikka ehkä sinun kohdallasi näin onkin. Onneksi, sillä useimmat meistä ovat melko tavallisia.

Vierailija
62/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et ole kaunis miehen miielestä. Luonne voi olla hyvä mutta et ole kaunis ja mies ei halua loukata sanomalla rumaksi. Naiset kyllä usein sanoo miiehiä rumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Eli tissimies ja isot tissit ovat kohdanneet.

Missäs ne ap:n tarpeet ovat?

Ap saa ihailua tisseilleen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
64/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos et ole kaunis miehen miielestä. Luonne voi olla hyvä mutta et ole kaunis ja mies ei halua loukata sanomalla rumaksi. Naiset kyllä usein sanoo miiehiä rumaksi.

Siis väitätkö ihan oikeasti, että on jokin suurikin ihmissuhdetaitojen osoitus, että kykenee olemaan sanomatta rakastamaansa ihmistä rumaksi? Ei ihme, jos liitot eivät kestä.

Tässä pieniä neuvoja.

1. Et mene parisuhteeseen rumana pitämäsi ihmisen kanssa.

2. Jos et kykene toteuttamaan kohtaa 1, keskityt kumppanissasi hyviin asioihin. Kehut hänen kauniita silmiään, keskustelutaitoaan, parhaita kohti vartalossa. Sisäistät nämä hyvät asiat osaksi sitä mielikuvaa, joka sinulla puolisostasi on.

Vierailija
65/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sanonut mielipiteensä.

Vierailija
66/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei kato naisen ulkonäköä vaan onko antelias ja tiedät kyllä.

Vierailija
67/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se anteliaisuus on tärkeintä, niin eikö kannattaisi nimenomaan kehua naista?

Vierailija
68/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jotain, minkä valitettavan moni suomalainen mies vaan jättää huomiotta. Minulla oli opiskeluaikaan kämppiksenä mies, joka siis oli ihan vain kaverini, meitä asui 4 samassa kämpässä. Oli aivan mahtavaa kun hän joka kerta, kun joku meistä naisista oli lähdossä ulos, muisti aina mainita siinä eteisessä, kun vielä vilkaiset peiliin ennen lähtöä, että "näyttää oikein hyvältä" . Aina lähdit hyvällä mielellä juhlimaan.

Maailman helpoin tapa saada naiselle hyvä mieli, ja ihan typerää, jos miehet jättää sen mahdollisuuden käyttämättä.

Kun nainen on juuri valinnut hyvät juhlavaatteet ja laittautunut, hän kuvittelee olevansa parhaimmillaan. On siis oikein otollista maaperää kehuille siinä vaiheessa. Eikä se maksa miehelle mitään vähän kehaista silloin.

Vierailija
69/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kotona kommandopipo päässä ja rinnat paljaina.

Spontaani huutis 

Vierailija
70/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se anteliaisuus on tärkeintä, niin eikö kannattaisi nimenomaan kehua naista?

Ei miehen silloin tarvi kehua jos nainen on muutenkin antelias.

Vierailija
71/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä.  -Ja _silti_ päätyi ENTISEKSI.

Vierailija
72/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitääkö sitäkin jatkuvasti jankuttaa, jos ei jostain asiasta pidä / pitää?. Reilusti sanoo kerran , ja se siitä. Tyytyy ja koettaa pärjätä niillä korteilla, mitkä sillä jaolla sai."

Voiko enää suomalaisempaa kommenttia olla? :D Voi hyvä luoja sentään.

Niinpä, se turvallinen suomalainen mies, sanoo mitä tarkoitta.. Hän ei mikään Manolito, ei Luigi, ei Iigori. Huomaat sen karvaasti, jos noiden ketkujen kuiskutuksista lumoudut..

Vierailija
73/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on tissimiehiä? Jotkut muut voivat olla naamamiehiä, ja siksi kehuvat naamaa enemmän.

Vierailija
74/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna osoite niin tulen tarkastamaan tilanteen.

Vierailija
75/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä.  -Ja _silti_ päätyi ENTISEKSI.

Niin? Täällä aikuisten maailmassa erotaan myös muuten hyvistä suhteista esim. sellaisella syyllä, että toinen haluaa lapsia, ja toinen ei.

Vierailija
76/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on tissimiehiä? Jotkut muut voivat olla naamamiehiä, ja siksi kehuvat naamaa enemmän.

Onko se sama, kuin fetissimies?

Vierailija
77/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ap todella on noin huono itsetunto niin vaikka mies hoilaisi ylistysvirttäsi 24/7/365 keksisit kyllä alati jotain muuta valivalia.

Sinun täytyy käsitellä asia omassa päässäsi, muuten kärtät kehuja surulliseen loppuusi ja mikään ei silti koskaan riitä.

Vierailija
78/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettet ole kasvoiltasi kovin viehättävä. Ehkä jotenkin kolho, jämerä tai miesmäinen. Anna kun arvaan, mies nussii mieluummin takaa päin?

Vierailija
79/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Täällä aikuisten maailmassa erotaan myös muuten hyvistä suhteista esim. sellaisella syyllä, että toinen haluaa lapsia, ja toinen ei.

Niin? Pätee silti tuokin?

Vierailija
80/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitääkö sitäkin jatkuvasti jankuttaa, jos ei jostain asiasta pidä / pitää?. Reilusti sanoo kerran , ja se siitä. Tyytyy ja koettaa pärjätä niillä korteilla, mitkä sillä jaolla sai."

Voiko enää suomalaisempaa kommenttia olla? :D Voi hyvä luoja sentään.

Niinpä, se turvallinen suomalainen mies, sanoo mitä tarkoitta.. Hän ei mikään Manolito, ei Luigi, ei Iigori. Huomaat sen karvaasti, jos noiden ketkujen kuiskutuksista lumoudut..

Enpä tiedä nauraako vai itkeä näille jutuille, kun oman talouteni tuhosi blondi suomalainen mies.

-ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan