Mies ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi, mutta rintojani kehuu maasta taivaisiin.
Olenko pikkumainen tai epäolennaiseen takertuva, kun minua harmittaa tuo? Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä. Nykyinen ei kertaakaan, ei missään muodossa, eikä missään tilanteessa. Sen sijaan rintani saavat kehuja ylistyssanoja lähes päivittäin, että ei pitäisi olla tuollaisen puheen osaamattomuudesta kiinni. Rintani ovat kyllä muhkeat ja kauniit, kasvot ihan kivat ja tiedän että olen ihan ok.
Mies kohtelee mua kuin kuningatarta ja on jumalaisen hyvä sängyssä. Parisuhde on ihana. Mut toi vaivaa, että ei edes mihinkään juhliin lähdettäessä sano mitään, vaikka olen laittautunut oikeasti nätiksi. Tulee siis mieleen, että olenko sitten hänen mielestään pelkästään ihan siedettävän näköinen?
Takokaa mulle tolkkua päähän, joku Mies voisi erityisesti kertoa jos olen aivan typerä. Kaiken aikaa tekisi mieleni kysyä mieheltä asiasta, mutta siitä ei taida tulla kuin paha mieli. Mieheni on mielestäni todella komea, ja tulee kyllä kehuttua hänen piirteitä tämän tästä.
Kommentit (109)
Miehesi on tissimies eikä persemies. Tarvitaanko muuta selitystä?
Jaa jaa, laitapa kuva niin katsotaan niitä tissilöitä ja onko ne hyvät O_O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin kauan olette olleet yhdessä?
Minuakaan mies ei sano kauniiksi eikä nätiksi, ei kehu kyllä tissejäkään, eikä todellakaan ole sanonut että rakastaa tai tykkää. Koitan oppia siihen että teolla näyttää koska sanoja on turha odottaa enkä kysy / kärtä kehuja nyt kun tiedän että niitä ei tule. Teolla osoittaa kiinnostuksen.
En osaa neuvoa kerroin vaan miten meillä. Ei olla avio/ avopari.
MIKSI sinä olet hänen kanssaan? Ja vielä yrität oppia tyytymään? Narsisti ja läheisriippuvainen?
No ei kaikki naiset ole kauniita ja mies voi silti tahtoa olla heidän kanssa. Esim minä tiedän ettei minun ulkonäössäni ole juuri mitään kehuttavaa, onhan mulla silmät päässä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden. Mies on huomaavainen, fiksu, empaattinen ja todella epäitsekäs. Saa minut tuntemaan itseni todella erityiseksi ja tärkeäksi, osoittaa sen sanoilla ja teoilla. Henkinen ja fyysinen yhteys on todella vahva, puhumme todella paljon ja seksi on ihanaa.
Tuntuu että tässä kaikessa on vaan tuo yksi rikkaruoho, ja mietin johtuuko tuon asian vaivaaminen lopulta enemmän siitä, että minulla on huono itsetunto. Koska sitä se on, ja mies tietää sen.
Ap
Mene terapiaan.
Miten sinä näkisit, että tilanteen tulisi olla? Miksi aikuista ihmistä pitäisi jatkuvasti kehua? Huom. Kivat kommentit on mielestäni eri kuin kehuminen.
Etkö voisi ihan suoraan pyytää miestä valehtelemaan silloin tällöin.
Kenenkään ulkonäköä ei kommentoida kuin kysyttäessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden. Mies on huomaavainen, fiksu, empaattinen ja todella epäitsekäs. Saa minut tuntemaan itseni todella erityiseksi ja tärkeäksi, osoittaa sen sanoilla ja teoilla. Henkinen ja fyysinen yhteys on todella vahva, puhumme todella paljon ja seksi on ihanaa.
Tuntuu että tässä kaikessa on vaan tuo yksi rikkaruoho, ja mietin johtuuko tuon asian vaivaaminen lopulta enemmän siitä, että minulla on huono itsetunto. Koska sitä se on, ja mies tietää sen.
Ap
Mene terapiaan.
Miten sinä näkisit, että tilanteen tulisi olla? Miksi aikuista ihmistä pitäisi jatkuvasti kehua? Huom. Kivat kommentit on mielestäni eri kuin kehuminen.
Kiitos. Lähinnä se, kun ei ole maininnut mitään edes alkuhuuman aikana, niin on tullut mieleen että en taida olla hänen mielestään kovin kummoinen ulkoisesti. Kai jokainen haluaisi olla ihanan näköinen oman kumppanin mielestä, tai no, itse ainakin haluisin. En tosiaankaan kaipaa jatkuvia kehuja, vaan nimenomaan jos olisi tullut edes Yksi kiva kommentti. Mutta kun sitä ei ole koskaan tullut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene terapiaan.
Kiitos. Lähinnä se, kun ei ole maininnut mitään edes alkuhuuman aikana, niin on tullut mieleen että en taida olla hänen mieles
Jos kaikki muut on aina kehuneet niin varmaan ei vaan tule ajatelleeksi kun se on itsestäänselvää. Ja on tissimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin kauan olette olleet yhdessä?
Minuakaan mies ei sano kauniiksi eikä nätiksi, ei kehu kyllä tissejäkään, eikä todellakaan ole sanonut että rakastaa tai tykkää. Koitan oppia siihen että teolla näyttää koska sanoja on turha odottaa enkä kysy / kärtä kehuja nyt kun tiedän että niitä ei tule. Teolla osoittaa kiinnostuksen.
En osaa neuvoa kerroin vaan miten meillä. Ei olla avio/ avopari.
MIKSI sinä olet hänen kanssaan? Ja vielä yrität oppia tyytymään? Narsisti ja läheisriippuvainen?
No ei kaikki naiset ole kauniita ja mies voi silti tahtoa olla heidän kanssa. Esim minä tiedän ettei minun ulkonäössäni ole juuri mitään kehuttavaa, onhan mulla silmät päässä.
Minä en kyllä haluaisi olla miehen kanssa, joka ei sano rakastavansa ja tykkäävänsä. Kehuja en kaipaa mistään, etenkään teennäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene terapiaan.
Kiitos. Lähinnä se, kun ei ole maininnut mitään edes alkuhuuman aikana, niin on tullut mieleen että en taida olla hänen mieles
Ole vain tyytyväinen, että mies viihtyy myös kurpan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene terapiaan.
No siis. Itse olen ruma. Joten en edes odota mitään kehuja ja jos niitä saan, tulee epämääräinen olo. Kyllä niidenkin naisten kanssa halutaan olla, jotka eivät ole kauniita. Miksi sinulle on tärkeää olla kaunis? Jos tiedät olevasi, tarvitseeko miehenkin haluta sinut kauneutesi vuoksi, jos haluaakin luonteesi? No, se ei ole kovin hyvä, jos vain rintojen, mutta jos siihen lisää kauneuden, ei päästä juuri pidemmälle.
Söpö tuhero kruunaa kaiken, eikä semmoisia reisille asti rönsyileviä röyhelöitä sitte, hei!
Pallikarvat laajentaa reisille!
Ei onnistunut lainaus, niin vastaan #29. En ole ollenkaan sillä tavalla kaunis, että jokainen ajattelee että tuossapa kaunis nainen. Ja kun hän itsetuntoni tietää, niin voisi kuvitella muuten kovin empaattisen miehen sanovan jotakin kaunista joskus. Mutta hän ei myöskään puhu mitään mitä ei tarkoita, ja siitä olen päätellyt että hän ei vaan koe kasvojani edes näteiksi.
Ap
Tunnen ylpeyttä tissimiehyydestäni.
Olet miehelle pelkät tissit. Jätä hänet.
No kysy joskus suoraan, kun olet vaikka laittautunut johonkin juhliin tms. Että näyttääkö/näytätkö hyvältä. Vastauksesta voi sitten päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin et ole hänen mielestään kaunis jos ei kehu koskaan kauniiksi mutta kehuu rintoja. Tai, hän on epäkypsä.
Epäkypsää on odottaa kehuja jos mitään aihetta ei ole.
Epäkypsää on alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei pidä viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene terapiaan.
Tarkoitin tuon mene terapiaan ihan lämmöllä enkä vit**iluna. Siis jos on vaikea olla itsensä kanssa ja ehkä tarvitsisi jotain ulkopuolista näkemystä.
Onko sinusta tuo teidän suhde terve ja hyvä eli johtuuko tuo ongelma siitä, että sinua hiertää alitajuisesti suhteessa olevan jotain vialla vai onko kyse ihan vain omasta epävarmuudestasi. Yritä erottaa, kummasta on kyse.
Hei täti, villasukkien kutominen ja paskat self help -kirjat eivät ole henkistä elämää.