Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi, mutta rintojani kehuu maasta taivaisiin.

Vierailija
19.01.2025 |

Olenko pikkumainen tai epäolennaiseen takertuva, kun minua harmittaa tuo? Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä. Nykyinen ei kertaakaan, ei missään muodossa, eikä missään tilanteessa. Sen sijaan rintani saavat kehuja ylistyssanoja lähes päivittäin, että ei pitäisi olla tuollaisen puheen osaamattomuudesta kiinni. Rintani ovat kyllä muhkeat ja kauniit, kasvot ihan kivat ja tiedän että olen ihan ok. 

Mies kohtelee mua kuin kuningatarta ja on jumalaisen hyvä sängyssä. Parisuhde on ihana. Mut toi vaivaa, että ei edes mihinkään juhliin lähdettäessä sano mitään, vaikka olen laittautunut oikeasti nätiksi. Tulee siis mieleen, että olenko sitten hänen mielestään pelkästään ihan siedettävän näköinen? 

Takokaa mulle tolkkua päähän, joku Mies voisi erityisesti kertoa jos olen aivan typerä. Kaiken aikaa tekisi mieleni kysyä mieheltä asiasta, mutta siitä ei taida tulla kuin paha mieli. Mieheni on mielestäni todella komea, ja tulee kyllä kehuttua hänen piirteitä tämän tästä. 

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tolkkua? Miksi käytät elämäsi siitossimulaatioon ja miesvauvan viihdyttämiseen? Onko sinulla työtä, arvoja, moraalia, henkistä elämää?

Vierailija
2/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kauan olette olleet yhdessä?

Minuakaan mies ei sano kauniiksi eikä nätiksi, ei kehu kyllä tissejäkään, eikä todellakaan ole sanonut että rakastaa tai tykkää. Koitan oppia siihen että teolla näyttää koska sanoja on turha odottaa enkä kysy / kärtä kehuja nyt kun tiedän että niitä ei tule. Teolla osoittaa kiinnostuksen.

En osaa neuvoa kerroin vaan miten meillä. Ei olla avio/ avopari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa seurustella tissiesi kanssa. Ehkä se riittää hänelle, mutta riittääkö sinulle?

Vierailija
4/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät bosat selvästi vaikka naama on kuin petolinnun perse ja perse lattana.

Vierailija
5/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi kysyä? Silleen syyttelemättä. Voihan olla, että mies arvelee sinun itsekin tietään olevasi kaunis. Tai sitten rinnat on sen mielestä sun paras puoli. Sittenpähän tietäisit eikä tarvitse miettiä. 

Vierailija
6/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi kysyä? Silleen syyttelemättä. Voihan olla, että mies arvelee sinun itsekin tietään olevasi kaunis. Tai sitten rinnat on sen mielestä sun paras puoli. Sittenpähän tietäisit eikä tarvitse miettiä. 

Kyllähän mies kehuisi persettäkin jos olisi hyvä - selvästi ei ole kehumisen aihetta.

Vierailija
7/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin et ole hänen mielestään kaunis jos ei kehu koskaan kauniiksi mutta kehuu rintoja. Tai, hän on epäkypsä. 

Vierailija
8/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintoja ei ole yksikään mies ikinä kehunut eikä kukaan ole halunnut niihin koskea, ne ovatkin erittäin kaukana toisistaan ja hieman tubulaariset. Naamasta on sanottu että "et sinäkään mikään kaunotar ole". 

Vierailija
9/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että on sunnuntai kun trollit pitenee ja paskenee. 

Vierailija
10/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin et ole hänen mielestään kaunis jos ei kehu koskaan kauniiksi mutta kehuu rintoja. Tai, hän on epäkypsä. 

Epäkypsää on odottaa kehuja jos mitään aihetta ei ole.

Vierailija
11/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin kauan olette olleet yhdessä?

Minuakaan mies ei sano kauniiksi eikä nätiksi, ei kehu kyllä tissejäkään, eikä todellakaan ole sanonut että rakastaa tai tykkää. Koitan oppia siihen että teolla näyttää koska sanoja on turha odottaa enkä kysy / kärtä kehuja nyt kun tiedän että niitä ei tule. Teolla osoittaa kiinnostuksen.

En osaa neuvoa kerroin vaan miten meillä. Ei olla avio/ avopari.

MIKSI sinä olet hänen kanssaan? Ja vielä yrität oppia tyytymään? Narsisti ja läheisriippuvainen? 

Vierailija
12/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä rintasi ovat enemmän hänen makuun

Itsellä tilanne, että kasvoja palvotaan ja kehutaan kyllästymiseen saakka. Rintojakin kehuu , mutta ei niin paljon toki ne eivät ole samanlailla esillä.

Eniten olen tyytyväisin, jos mies kehuu ns kokonaisuutta, osaa kehua kaikkea tasapuolisesti.

En pidä jos mies kehuu vain yhtä osaa.

Vierailija
13/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, nyt odotetaan ap:lta vielä pidempää lisäselvitystä 🤣

14/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keskittyy olennaiseen eli tisseihin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tolkkua? Miksi käytät elämäsi siitossimulaatioon ja miesvauvan viihdyttämiseen? Onko sinulla työtä, arvoja, moraalia, henkistä elämää?

Kunnon katkeran, trolleihin aina lankeavan vanhanpiian kommentti 👍

Vierailija
16/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, nyt odotetaan ap:lta vielä pidempää lisäselvitystä 🤣

Odotetaan kyllä kokovartalokuvaa alasti edestä ja takaa, että voidaan arvioida asia hirviporukan poikain kanssa! T: M65+

Vierailija
17/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden. Mies on huomaavainen, fiksu, empaattinen ja todella epäitsekäs. Saa minut tuntemaan itseni todella erityiseksi ja tärkeäksi, osoittaa sen sanoilla ja teoilla. Henkinen ja fyysinen yhteys on todella vahva, puhumme todella paljon ja seksi on ihanaa.

Tuntuu että tässä kaikessa on vaan tuo yksi rikkaruoho, ja mietin johtuuko tuon asian vaivaaminen lopulta enemmän siitä, että minulla on huono itsetunto. Koska sitä se on, ja mies tietää sen.

Ap

Vierailija
18/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kotona kommandopipo päässä ja rinnat paljaina.

Vierailija
19/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset terhakat torpeedotissit parikymppisellä naisella nam! 🤗

Vierailija
20/109 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai kolhollakin voi olla edustavat ryntäät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi