Mies ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi, mutta rintojani kehuu maasta taivaisiin.
Olenko pikkumainen tai epäolennaiseen takertuva, kun minua harmittaa tuo? Ex-mieheni piti huolen, että tiedän että hänen silmissään olen kaunis ja näytän hyvältä. Nykyinen ei kertaakaan, ei missään muodossa, eikä missään tilanteessa. Sen sijaan rintani saavat kehuja ylistyssanoja lähes päivittäin, että ei pitäisi olla tuollaisen puheen osaamattomuudesta kiinni. Rintani ovat kyllä muhkeat ja kauniit, kasvot ihan kivat ja tiedän että olen ihan ok.
Mies kohtelee mua kuin kuningatarta ja on jumalaisen hyvä sängyssä. Parisuhde on ihana. Mut toi vaivaa, että ei edes mihinkään juhliin lähdettäessä sano mitään, vaikka olen laittautunut oikeasti nätiksi. Tulee siis mieleen, että olenko sitten hänen mielestään pelkästään ihan siedettävän näköinen?
Takokaa mulle tolkkua päähän, joku Mies voisi erityisesti kertoa jos olen aivan typerä. Kaiken aikaa tekisi mieleni kysyä mieheltä asiasta, mutta siitä ei taida tulla kuin paha mieli. Mieheni on mielestäni todella komea, ja tulee kyllä kehuttua hänen piirteitä tämän tästä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Olet miehelle pelkät tissit. Jätä hänet.
Tämä. Mies saattaa olla jopa sitä lajia, joka kavereilleen selittelee, että akka ei naamasta ole minkään näköinen eikä sen aivottomia juttuja jaksa kuunnella, mutta jumalauta mitkä tissit sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistunut lainaus, niin vastaan #29. En ole ollenkaan sillä tavalla kaunis, että jokainen ajattelee että tuossapa kaunis nainen. Ja kun hän itsetuntoni tietää, niin voisi kuvitella muuten kovin empaattisen miehen sanovan jotakin kaunista joskus. Mutta hän ei myöskään puhu mitään mitä ei tarkoita, ja siitä olen päätellyt että hän ei vaan koe kasvojani edes näteiksi.
Ap
Jos hän vaan ei ole ulkonäkökeskeinen? Ei halua sanoa mitään tyhjää, koska sekin olisi ikävää? Voisiko itsetuntosi rakentua jonkin muun varaan kuin kauneuden, jos kerran se ei ole edes vahvin kohtasi (ja hyvä niin, koska itstunnon pitäisikin rakentua jonkin muun varaan)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mies saattaa olla jopa sitä lajia, joka kavereilleen selittelee, että akka ei naamasta ole minkään näköinen eikä sen aivottomia juttuja jaksa kuunnella, mutta jumalauta mitkä tissit sillä on.
Ja nämä samat miehet saattavat olla koviakin asiantuntijoita tai johtajia työssään ja tienata hyvin ja tunnemaailma kulkee tuolla tasolla.
Maksa jollekin vieraalle miehelle, että papukaijana toistaa aina kaiken mitä haluat kuulla. "Uskottavuus" maksaa extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin et ole hänen mielestään kaunis jos ei kehu koskaan kauniiksi mutta kehuu rintoja. Tai, hän on epäkypsä.
Epäkypsää on odottaa kehuja jos mitään aihetta ei ole.
Epäkypsää on alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei pidä viehättävänä.
Mieluummin olen suhteessa ihmisen kanssa, joka viihtyy kanssani ulkonäöstäni huolimatta, kuin koko iän yksin. Ei kaikki nyt vaan näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin et ole hänen mielestään kaunis jos ei kehu koskaan kauniiksi mutta kehuu rintoja. Tai, hän on epäkypsä.
Eli et arvosta jos vaikka miehestä henkinen puoli ajaa ulkoisten seikkojen edelle?
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin! Tässähän on hienolla tavalla tarpeet kohdanneet.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Hyvät bosat selvästi vaikka naama on kuin petolinnun perse ja perse lattana.
Hyvä perse on tärkeämpi!
Eli tissimies ja isot tissit ovat kohdanneet.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät bosat selvästi vaikka naama on kuin petolinnun perse ja perse lattana.
Hyvä perse on tärkeämpi!
Perse vai tissit - se onkin ihmisyyden suurimpia arvovalintoja miehenä. Kaikkea ei voi aina saada.
Kaffebulla kirjoitti:
Missäs ne ap:n tarpeet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et arvosta jos vaikka miehestä henkinen puoli ajaa ulkoisten seikkojen edelle?
En itse halua sellaista suhdetta, sillä se olisi mielestäni kämppissuhde, ja huushollia saisin pyöritettyä mukavasti yksinänikin. En alkaisi millekään miehen kanssa, joka ei miellyttäisi silmää, ja tätä odotan myös toisinpäin. Kämppistä, kaveria ja kulujen jakajaa etsivät voivat olla suhteessa keskenään, mutta minä haluan miehen ja naisen välisen romanttisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Missäs ne ap:n tarpeet ovat?
Sitä pitää kysyä AP:lta mitä tarpeita mies täyttää. Pelkän munan tarpeen vai onko muutakin?
Miksi pitää kehua tai moittia. Sanoo suhteen alussa mitä mieltä mistäkin, mutta lupaa palata asiaan, jos jossain kohdassa mielipide muuttuu. Se on reilua touhua molemmille.
Pitääkö sitäkin jatkuvasti jankuttaa, jos ei jostain asiasta pidä / pitää?. Reilusti sanoo kerran , ja se siitä. Tyytyy ja koettaa pärjätä niillä korteilla, mitkä sillä jaolla sai.
Liittynee tähän osastoon... Entisellä työkaverillani oli todella, todella kaunis näppärä vaaleahiuksinen vaimo. Voi olla vieläkin, mutta emme ole olleet yhteydessä vuosikymmeniin. Mutta oli kaunokaisessa aika riipaiseva yksityiskohta... se ääni, puheääni..huh ei oikein synkassa ulkonäköön. Ääni oli kuin viinan polttaman miesdokun ääni.
Silloin ajattelin, jos itse olisin sänkyhommissa tuon kaunottaren kanssa, varmaan pyytäisin, ettemme puhuisi /kuiskailisi toisillemme mitään koko aktin aikana.
Lopetan jutun yhteen isäni neuvoon kauneudesta.. jotain tähän tyyliin se taisi mennä. Kaunis ei ole kaunis ja ruma ei ole ruma, kun sitä tarpeeksi kauan katsoo. Jaha.. ajatuksen idea minulle, kaikki muuttuu ajastaan arkipäiväiseksi.
"Pitääkö sitäkin jatkuvasti jankuttaa, jos ei jostain asiasta pidä / pitää?. Reilusti sanoo kerran , ja se siitä. Tyytyy ja koettaa pärjätä niillä korteilla, mitkä sillä jaolla sai."
Voiko enää suomalaisempaa kommenttia olla? :D Voi hyvä luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tolkkua? Miksi käytät elämäsi siitossimulaatioon ja miesvauvan viihdyttämiseen? Onko sinulla työtä, arvoja, moraalia, henkistä elämää?
Kunnon katkeran, trolleihin aina lankeavan vanhanpiian kommentti 👍
Vanhapiika on korviesi välissä. Tämä on ns. sukunimihullu /poikalapsihullu. Psyykkisesti sairas ja kovia kokenut.
Minusta taas on epäkypsää ottaa sellainen puoliso, jossa ei näe mitään kehujen arvoista.