Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon

Vierailija
19.01.2025 |

Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.

https://yle.fi/a/74-20137032

Kommentit (431)

Vierailija
181/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42v nainen ei todellakaan ole nuori. 50v miehelle sopiva on 30v nainen.

en todellakaan ottaisi 50- vuotiasta. En edes 40- vuotiasta. 

t: 29v

Aina löytyy naisia, joille kelpaa vanhempi mies. Mies etsii niin kauan kunnes sellainen nuori nainen löytyy.

Niin, naisia jotka eivät kelpaa omanikäisille miehille. Siitä tässäkin tutkimuksessa on kyse. Nuo 8 vuotta vanhemman kanssa avioituneet naiset olisivat kuitenkin tutkimuksen mukaan halunneet nuoremman miehen mutta eivät jostain syystä saaneet. 

En usko, koska mies on herrasmies ainoastaan reilusti nuorempia naisia kohtaan.

Vierailija
182/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut olis halunnu minua nuorempi mies. Oli valmis rakentamaan talon ja ihan kaiken tekemää, et sais olla mun kanssa. En kuitenkaa uskaltanut hänen matkaansa lähteä, ajattelin, että katuu kuitenkin myöhemmin ja vaihtaa nuorempaan.

Miehiä ei taida ahdistaa ajatus, että ehkä se nuori nainenkin jossain kohtaa haluaa sittenkin oman ikäisen eikä mitään setämiestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä. Ei nuoremmista.

Mulle löytyi hieman mua nuorempi mies.

Jotkut miehet ovat todella epätoivoisia.

Vierailija
184/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut olis halunnu minua nuorempi mies. Oli valmis rakentamaan talon ja ihan kaiken tekemää, et sais olla mun kanssa. En kuitenkaa uskaltanut hänen matkaansa lähteä, ajattelin, että katuu kuitenkin myöhemmin ja vaihtaa nuorempaan.

Miehiä ei taida ahdistaa ajatus, että ehkä se nuori nainenkin jossain kohtaa haluaa sittenkin oman ikäisen eikä mitään setämiestä. 

Ei ahdista. Miehelle pari vuotta tai vähemmänkin nuoremman naisen kanssa on lottovoitto. Tuskin kukaan enää uskoo parisuhteen kestävän lopun ikää.

Vierailija
185/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika jännä tutkimustulos kun aloin miettiä ihmisiä joita tunnen. Mun ja mieheni tuttuja on eronnut keski-iässä pilvin pimein, ja kun mietin uudelleen pariutuneita niin KELLÄÄN miehellä ei ole yli 5 vuotta nuorempaa kumppania. Parilla naisella on 5-10 vuotta nuorempi uusi puoliso. Yksi 50 v mies on pariin otteeseen seurustellut yli 10 vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta ne suhteet eivät ole kestäneet kuin kuukausia. 

Sinänsä pikkuasia joku ikäero, mutta outoa että tutkimus ja se mitä ympärillä näkee on niin ristiriidassa. Sekä mulla että miehelläni on vieläpä todella laaja tuttavapiiri. 

Vierailija
186/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42v nainen ei todellakaan ole nuori. 50v miehelle sopiva on 30v nainen.

en todellakaan ottaisi 50- vuotiasta. En edes 40- vuotiasta. 

t: 29v

Aina löytyy naisia, joille kelpaa vanhempi mies. Mies etsii niin kauan kunnes sellainen nuori nainen löytyy.

Niin, naisia jotka eivät kelpaa omanikäisille miehille. Siitä tässäkin tutkimuksessa on kyse. Nuo 8 vuotta vanhemman kanssa avioituneet naiset olisivat kuitenkin tutkimuksen mukaan halunneet nuoremman miehen mutta eivät jostain syystä saaneet. 

En usko, koska mies on herrasmies ainoastaan reilusti nuorempia naisia kohtaan.

Mitä et usko? Tuossa tutkimuksessahan se sanotaan. Naiset haluaa suht samanikäisen kumppanin, eivät 8 vuotta vanhempaa. Sellaisiin ovat jotkut kuitenkin joutuneet tyytymään jos tutkimus pitää paikkansa. 

Vierailija
187/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 40-vuotiaille vientiä riittää, ei tarvitse olla eläkeläisten seuraneitinä. 

Vierailija
188/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika jännä tutkimustulos kun aloin miettiä ihmisiä joita tunnen. Mun ja mieheni tuttuja on eronnut keski-iässä pilvin pimein, ja kun mietin uudelleen pariutuneita niin KELLÄÄN miehellä ei ole yli 5 vuotta nuorempaa kumppania. Parilla naisella on 5-10 vuotta nuorempi uusi puoliso. Yksi 50 v mies on pariin otteeseen seurustellut yli 10 vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta ne suhteet eivät ole kestäneet kuin kuukausia. 

Sinänsä pikkuasia joku ikäero, mutta outoa että tutkimus ja se mitä ympärillä näkee on niin ristiriidassa. Sekä mulla että miehelläni on vieläpä todella laaja tuttavapiiri. 

Muualla Euroopassa on paljon yleisempää naisen olevan miestä selvästi nuorempi. Pohjoismaissa naisilla on pakonomainen tarve ajatella tässäkin asiassa tasa-arvoa.

Vierailija
189/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle löytyi hieman mua nuorempi mies.

Jotkut miehet ovat todella epätoivoisia.

😄

Vierailija
190/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ahdistaa. Mä kirjoitin tuolla aiemmin että mulla on 9 vuotta vanhempi mies. Viidenkympin jälkeen mies on kipuillut paljon oman vanhenemisen kanssa ja suoraan puhunut pelosta että haluan jossain vaiheessa vaihtaa nuorempaan. En mä ole vaihtamassa, mutta ymmärrän huolen sillä olisin itsekin huolissani jos ikäero olisi toisin päin.

Vierailija
191/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suolimiehet ihmettelee mikseivät kelpaa naisille. Miten niistä on tullut näin harhaisia? XD 

Vierailija
192/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nainen? Minä ainakin erotilanteessa ottaisin 20 v. nuoremman miehen. Ellen epäonneksi rakastuisi samanikäiseen tai vanhempaan.

Vierailija
193/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla Euroopassa on paljon yleisempää naisen olevan miestä selvästi nuorempi. Pohjoismaissa naisilla on pakonomainen tarve ajatella tässäkin asiassa tasa-arvoa.

Se taas johtuu siitä, että naiset ovat alisteisemmassa asemassa monessa muussa maassa. Täällä, missä nainen pärjää hyvin myös omillaan, naisen ei ole pakko tyytyä mihinkään setään.

Vierailija
194/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 40-vuotiaille vientiä riittää, ei tarvitse olla eläkeläisten seuraneitinä. 

Näin on. Ei tarvitse tyytyä vanhaan mieheen.

Vierailija
195/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän näkyy naisia harmittavan. Muistakaa, että ei ole teidän asia päättää minkä ikäisistä naisista miehet kiinnostuu. Pitäkää itsestänne huolta niin pysytte nuorekkaina ja ehkäpä miehet antavat mahdollisuuden

Vierailija
196/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu yllätys-not. Tässä taas todiste siitä,miksi parisuhde on huono diili naiselle. Paitsi toisen naisen kanssa.

Eikö sitten kannattaisi siirtyä naisiin, niin saa paremman diilin? Eikö olekin hyvä, että elämme maassa, jossa se ei ole laissa kiellettyä?

Vierailija
197/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän näkyy naisia harmittavan. Muistakaa, että ei ole teidän asia päättää minkä ikäisistä naisista miehet kiinnostuu. Pitäkää itsestänne huolta niin pysytte nuorekkaina ja ehkäpä miehet antavat mahdollisuuden

Kyllä aika rumaa on ollu puhe 30+ naisista, piti huolta tai ei. :)

Vierailija
198/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia tyhjänpäiväisiä tutkimuksia tehdään?

Vierailija
199/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet? Mä olen parisuhteessa.

Vierailija
200/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapat taktikoi hankkimalla vanhoille päiville "ilmaisen" hoitajan. Nykyään on vaan vaikeaa löytää niin hölmöä naista, joka ei tajua hommaa jo tapailuvaiheessa. Paapalla pitää olla pankkitilillä reilusti rahulia, että nuorempi nainen viitsii ryhtyä hoitajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän