Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
42v nainen ei todellakaan ole nuori. 50v miehelle sopiva on 30v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista.
Miksi nuori, kaikkien naisten haluama mies viettää aikaa vanhojen akkojen palstalla ja on kovin kitkerä? Kerropa mulle se?
Olen nuori nainen. Turhaan yrität kääntää keskustelua minuun, Hanna-täti.
Olen eri, mutta ihmettelen suuresti vanhojen naisten (ja miesten) kritisointia. Me kun kaikki olemme samassa veneessä. Meistä jokainen on joskus ollut kiinteä ja rypyton, ja jokaisesta meistä tulee jonain päivänä löysä ja ryppyinen. Kell
juu, nuorille on tyypillistä luulla, että he ovat nuoria ikuisesti ja että vanhalla ei ole koskaan ollut elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso laskee iän myötä koska naisen keho muuttuu rumemmaksi iän myötä, tulee ryppyjä, ylipainoa, kehon piirteet "lässähtää".. jne
Miehillä taas taso usein nousee iän myötä koska iän myötä mihin tulot,status työelämässä ja varallisuus vain kasvaa.
Tämä on ihan luonnollinen asia ja se pitää meidän vain hyväksyä.
Ei päde nykymaailmassa, jossa nainen voi hankkia varallisuutta itse. Mies valitaan toisin perustein, ja silloin alkaa merkitä miehen muuttuminen rumemmaksi iän myötä, rypyt, ylipaino, lässähtäminen ym
Kyllä pätee. Miksi työtön tai pienituloinen mies ei ole naisten mielestä yhtä haluttava kuin lentäjä,lääkäri,lakimies,huippu-urheilija,näyttelijä tai yritysjohtaja? Miehen tasoon vaikuttaa yhä status ja raha voimakkaasti vaikka nykyis
Lihava, kalju, vanha ja ryppyinen lääkäri ei ole yhtä haluttava kuin nuori, jäntevä, sileäihoinen, tuuheahiuksinen, itsestään huolta pitävä työtön mies. Tiesithän tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tosiaan harhaiset luulot miltä esim.50 vuotias mies näyttäää. Katsokaa joskus siihen peiliin.
Hyvältä näyttää. Samaa ei voi sanoa naista, ja sen tämä tutkimustuloskin vahvistaa. Ei auta vanhojen akkojen itku ja parku.
Niin, miesten omasta mielestä vanhat miehet näyttää hyviltä. Naisilla on toinen näkemys.
Ei näytä olevan tämän tutkimuksen mukaan, kun kerran viisikymppisenä miehet pariutuvat keskimäärin 8 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kiukuttaahan se vanhaa akkaa. :D
Kyse oli Haluamisesta, ei että Saavatko.
Minun käsitykseni mukaan kukaan ei ole äkäisempi "kranttuja suominaisia" kohtaan kuin viisikymppinen mies.
Kyse oli nimenomaan pariskunnista. Lainaan sinulle olennaisen kohdan artikkelista, kun et sitä itse löytänyt. Toivottavasti ymmärrät tämän. Jos et ymmärrä, niin kysy lisää.
"Tšekkiläisessä yliopistossa tehty tutkimus etsi vastauksia siihen, minkä ikäisenä vastaaja oli aloittanut parisuhteen ja minkä ikäinen hänen kumppaninsa tuolloin oli."
Vierailija kirjoitti:
42-vuotias on paras nainen, jonka 50-vuotias mies keskimäärin saa. Komeimmat ja varakkaimmat miehet tietenkin valitsevat paljon tuotakin nuoremman naisen, mutta osa miehistä joutuu tyytymään lähes omanikäiseen naiseen.
"Naiset toivovat pienempää ikäeroa kuin miehet
Tutkimuksen mukaan naisille on tyypillistä aloittaa parisuhde itseä muutama vuotta vanhemman miehen kanssa."
Voidaanko siitä tosiaan vetää suora johtopäätös, että nainen ei olisi toivonut nuorempaa miestä, kun kerran alkoi suhteeseen vanhemman kanssa?
Minusta toive ja se mitä on toteutunut, on eri asia. Ei tosta voi vetää suoraan johtopäätöstä, ettei naisia kiinnosta itseään nuoremmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tosiaan harhaiset luulot miltä esim.50 vuotias mies näyttäää. Katsokaa joskus siihen peiliin.
Hyvältä näyttää. Samaa ei voi sanoa naista, ja sen tämä tutkimustuloskin vahvistaa. Ei auta vanhojen akkojen itku ja parku.
Niin, miesten omasta mielestä vanhat miehet näyttää hyviltä. Naisilla on toinen näkemys.
Ei näytä olevan tämän tutkimuksen mukaan, kun kerran viisikymppisenä miehet pariutuvat keskimäärin 8 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kiukuttaahan se vanhaa akkaa. :D
Ei, kun tuon tutkimuksen mukaan naiset pariutuivat pari vuotta vanhemman kanssa ja miehet pariutuivat 8 vuotta nuo
Jää varteen otettava epäily, että miesvastaajat muistavat vaimonsa iän väärin 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi 8 vuotta nuorempaa, vaan 18-vuotiaan.
Tämä vähään tyytyminen taas kertoo sinun paljon sinun henkisestä kapasiteetistasi ja älyllisestä tasostasi, jos olet viisikymppinen setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vähään tyytyminen taas kertoo sinun paljon sinun henkisestä kapasiteetistasi ja älyllisestä tasostasi, jos olet viisikymppinen setämies.
Miehelle ainoat kriteerit naiselle ovat kaunis ulkonäkö ja mukava luonne. Sen takia moni mies ihastuu kassaneiteihin.
Olen 62 ja vaimoni saman ikäinen. Meillä on paljon yhteistä, muutakin kuin yhteinen historia eli en ole vaihtamassa.
Jos tiemme eroaisivat en ehkä ottaisi uutta vaimoa. Seksi oman ikäiseni kanssa ei ole ihan mutkatonta ja aika pitkä seurustelu vaadittaisiin että haluaisin vanheta yhdessä. Olisi ehkä enemmän ystävyyspohjaista seurustelua tyyliin "lähdetkö tiistaina oopperaan".
Jos haluaisin panna jotakuta niin en haluaisi läträtä liukkarin kanssa. Jos haluaisin lapsi joutuisin naamaan alle nelikymppisen. En riittäisi sen ikäiselle.
"Minustakin tuo herätti kysymyksiä. Sama tilanne kuin seksi-kyselyissä: Miehet harrastaa useammin kuin naiset, mutta kenen kanssa he oikein seksiä sitten harrastavat?"
Keskenään?
Oon ite nuorempi mut mun tuntemilla n. 50v ja vanhemmillakin naisilla on monilla NUOREMPI mies :)
että miehet miehet, kyllä ne naisetkin haluaa monet nuoremman miehen tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
en todellakaan ottaisi 50- vuotiasta. En edes 40- vuotiasta.
t: 29v
Vierailija kirjoitti:
Oon ite nuorempi mut mun tuntemilla n. 50v ja vanhemmillakin naisilla on monilla NUOREMPI mies :)
että miehet miehet, kyllä ne naisetkin haluaa monet nuoremman miehen tuossa iässä.
Hmm. Uskoisiko tutkimusta vai katkeran akan keksittyjä höpinöitä. Vaikea valinta. :D
Vierailija kirjoitti:
Emme halua. Näin eronneena ja lähellä tuota ikää alkanut kiinnostamaan ladyboyt/shemalet, mustat ja latinonaiset. Jotain sellaista uutta ja jännää siis. Seksi enää vain kiinnostaa, ei kiitos avioliitoille, ne on jo nähty ja liian raskaiksi todettu.
Eli mielestäsi mies haluaa nuoren miehen? Voi olla se selittää paljon. No osa on kuitenkin vielä heteroita, mutta hyvä että sinä tulit kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ainoat kriteerit naiselle ovat kaunis ulkonäkö ja mukava luonne. Sen takia moni mies ihastuu kassaneiteihin.
Halutaan me naisetkin hyvännäköinen ja mukavaluonteinen mies. Ja meillä on oikeus siihen. Todellakin naiset katsoo ulkonäköä ihan kuten miehetkin. T:nainen
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa ehkä useammin sosiaalista paheksuntaa niskaansa nuoremman kanssa suhteeseen menosa?
Meillä ainakin töissä toiset naiset arvostelivat yhtä naista, joka oli löytänyt itselleen 8-vuotta nuoremman miehen. Iät taisivat olla 24 ja 32. Ovat edelleen kymmenen vuoden jälkeen onnellisesti yhdessä ja heillä on myös lapsia.
Toisinpäin ei olis mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 ja vaimoni saman ikäinen. Meillä on paljon yhteistä, muutakin kuin yhteinen historia eli en ole vaihtamassa.
Jos tiemme eroaisivat en ehkä ottaisi uutta vaimoa. Seksi oman ikäiseni kanssa ei ole ihan mutkatonta ja aika pitkä seurustelu vaadittaisiin että haluaisin vanheta yhdessä. Olisi ehkä enemmän ystävyyspohjaista seurustelua tyyliin "lähdetkö tiistaina oopperaan".
Jos haluaisin panna jotakuta niin en haluaisi läträtä liukkarin kanssa. Jos haluaisin lapsi joutuisin naamaan alle nelikymppisen. En riittäisi sen ikäiselle.
Tuossakin tutkimuksessa nuorena pariutuneet olivat lähes samanikäisiä. Tämä ikäero tietenkin säilyy, jos parisuhde kestää. Mutta jos tulee ero niin mies valitsee itseään nuoremman naisen ja nainen lähes oman ikäisen miehen.
Jos miehellä on paljon nuorempi vaimo niin hän haluaa usein puheseuraa vanhemmista naisista. Hmm. Miksiköhän? Minä en ainakaan rupea seuraneidiksi vanhemmalle miehelle. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Vaikka näin olisi, se ei silti tarkoittaisi sitä, että naista kiinnostaisi enemmän 20 vuotta vanhempi lääkärimies kuin samanikäinen mutta pienituloinen mies.