Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon

Vierailija
19.01.2025 |

Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.

https://yle.fi/a/74-20137032

Kommentit (431)

Vierailija
201/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisia tyhjänpäiväisiä tutkimuksia tehdään?

Miehet pääsevät öyhöttämään.

Vierailija
202/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten taso laskee iän myötä koska naisen keho muuttuu rumemmaksi iän myötä, tulee ryppyjä, ylipainoa, kehon piirteet "lässähtää".. jne 

Miehillä taas taso usein nousee iän myötä koska iän myötä mihin tulot,status työelämässä ja varallisuus vain kasvaa. 

Tämä on ihan luonnollinen asia ja se pitää meidän vain hyväksyä. 

Ei päde nykymaailmassa, jossa nainen voi hankkia varallisuutta itse. Mies valitaan toisin perustein, ja silloin alkaa merkitä miehen muuttuminen rumemmaksi iän myötä, rypyt, ylipaino, lässähtäminen ym

Kyllä pätee. Miksi työtön tai pienituloinen mies ei ole naisten mielestä yhtä haluttava kuin lentäjä,lääkäri,lakimies,huippu-urheilija,näyttelijä tai yritysjohtaja? Miehen tasoon vaik

Riippuu mihin käyttöön miehen haluaa. Kaikkia ei paneminen kiinnosta, keskustelut ja muu tekeminen enemmänkin. Taitaa olla tätä nassikan mahdoton ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paapat taktikoi hankkimalla vanhoille päiville "ilmaisen" hoitajan. Nykyään on vaan vaikeaa löytää niin hölmöä naista, joka ei tajua hommaa jo tapailuvaiheessa. Paapalla pitää olla pankkitilillä reilusti rahulia, että nuorempi nainen viitsii ryhtyä hoitajaksi.

Hospice wife

Vierailija
204/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolentutkimuksen laitoksella. Supertieteellisiä metodeja millintarkasti noudattaen.

Vierailija
205/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pääsevät öyhöttämään.

Ajan tuhlaamista. Ketään ei kiinnosta mitä 50v mies haluaa.

Vierailija
206/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs nainen? Minä ainakin erotilanteessa ottaisin 20 v. nuoremman miehen. Ellen epäonneksi rakastuisi samanikäiseen tai vanhempaan.

Nuorena mies ajattelee naista vain lihapalana. Vasta vanhempana mies alkaa arvostaa naista ihmisenä.

Vierailija
207/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Kolme nelikymppiset kiinnostaa eniten. Ehkä siksi, että kiinnostuvat minusta eniten. Jostain syystä oman ikäiseni näyttävät kiinnostustaan minuun paljon kolmekymppisiä harvemmin.

Minkä takia rehellistä ja totuudenmukaista kommenttiani alapeukutetaan näin paljon? -sama

Vierailija
208/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa ihan rauhassa haluta mitä tahansa. Ei kiinnosta. Naiset ovat syntyneet elämään omaa elämäänsä tänne, ei ihmellelemään miesten aivoituksia.

Vierailija
209/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs nainen? Minä ainakin erotilanteessa ottaisin 20 v. nuoremman miehen. Ellen epäonneksi rakastuisi samanikäiseen tai vanhempaan.

Et sinä mitään ns. ottaisi. Sinä saisit jotain, todennäköisesti 10-20v vanhemman.

Vierailija
210/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin mene että nainen on parhaimmillaan 16-30 vuotiaana ja mies on parhaimmillaan +30 vuotiaana? 

Vierailija
211/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa ihan rauhassa haluta mitä tahansa. Ei kiinnosta. Naiset ovat syntyneet elämään omaa elämäänsä tänne, ei ihmellelemään miesten aivoituksia.

Vaikuttaa siltä, kuin sinulla olisi jotain miehiä vastaan.

Vierailija
212/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain 20-40 välillä 8 vuotta ei ole mikään iso ikäero, mutta viidenkympin jälkeen on. Miehille tuntuu tuossa iässä tapahtuvan nopea romahdus jos ei ole pitänyt tarkkaa huolta itsestään jo pitkään. Siinä iässä aloitettava kuntokuuri ei enää auta. 

Meillä on lähes tuo ikäero, ja se alkaa näkyä tosi paljon. En kadu valintaani, mutta jos uudelleen pitäisi valita niin sama ikäero olisi liikaa. 

Vierailija
213/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut olis halunnu minua nuorempi mies. Oli valmis rakentamaan talon ja ihan kaiken tekemää, et sais olla mun kanssa. En kuitenkaa uskaltanut hänen matkaansa lähteä, ajattelin, että katuu kuitenkin myöhemmin ja vaihtaa nuorempaan.

Miehiä ei taida ahdistaa ajatus, että ehkä se nuori nainenkin jossain kohtaa haluaa sittenkin oman ikäisen eikä mitään setämiestä. 

Ei ahdista. Miehelle pari vuotta tai vähemmänkin nuoremman naisen kanssa on lottovoitto. Tuskin kukaan enää uskoo parisuhteen kestävän lopun ikää.

Kuulostaa kyllä todelliselta rakkaudelta, jos on aivan sama, lähteekö kumppani lätkimään.

Vierailija
214/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se niin mene että nainen on parhaimmillaan 16-30 vuotiaana ja mies on parhaimmillaan +30 vuotiaana? 

Se on totta että mies on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Mutta siitä ylöspäin alkaa raju alamäki. 

Vierailija
215/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että mies on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Mutta siitä ylöspäin alkaa raju alamäki. 

Vaikuttaa siltä, että tiedät paljon miehien ikääntymiseen liittyvistä asioista.

Vierailija
216/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Kolme nelikymppiset kiinnostaa eniten. Ehkä siksi, että kiinnostuvat minusta eniten. Jostain syystä oman ikäiseni näyttävät kiinnostustaan minuun paljon kolmekymppisiä harvemmin.

Minkä takia rehellistä ja totuudenmukaista kommenttiani alapeukutetaan näin paljon? -sama

Koska naiset tietävät etteivät kolmekymppisinä kiinnostu 50 v miehistä. Olet taas tulkinnut kiinnostukseksi kun joku on halunnut olla ystävällinen vanhukselle.

Vierailija
217/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika jännä tutkimustulos kun aloin miettiä ihmisiä joita tunnen. Mun ja mieheni tuttuja on eronnut keski-iässä pilvin pimein, ja kun mietin uudelleen pariutuneita niin KELLÄÄN miehellä ei ole yli 5 vuotta nuorempaa kumppania. Parilla naisella on 5-10 vuotta nuorempi uusi puoliso. Yksi 50 v mies on pariin otteeseen seurustellut yli 10 vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta ne suhteet eivät ole kestäneet kuin kuukausia. 

Sinänsä pikkuasia joku ikäero, mutta outoa että tutkimus ja se mitä ympärillä näkee on niin ristiriidassa. Sekä mulla että miehelläni on vieläpä todella laaja tuttavapiiri. 

Samaa itsekin mietin. Lisäksi itse olen saanut treffikutsuja omanikäisiltä tai vähän nuoremmilta miehiltä (max 10 v) sekä vanhemmilta (max 5 v). Yhden ainoan kerran minua koitti iskeä itseäni selvästi vanhempi mies kaupassa. En tunne yhtään 50 v miestä jolla olisi yli 10 v nuorenpi kumppani. Tiedän toki, että näitä on, mutta harvassa. N49

Vierailija
218/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä  löysin  8 v nuoremman  miehen😊 Tai hän löysi minut

Vierailija
219/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että tiedät paljon miehien ikääntymiseen liittyvistä asioista.

Näkee päälle päin julkisilla paikoilla.

Vierailija
220/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu. Meillä mies 57 ja minä 54. Jos paremman löytää niin tie on vapaa. Täysin haista paska tutkimus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi