Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Nainen harrasti seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä - uusi maailmanennätys

Vierailija
19.01.2025 |

Englantilainen Onlyfans-vaikuttaja Bonnie Blue, 25, väittää tehneensä maailmanennätyksen harrastamalla seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä. Nykyinen seksiennätys on tehty Puolan Varsovassa vuonna 2004, kun Lisa Sparks harrasti seksiä 919 miehen kanssa yhden päivän aikana.

Onlyfans-vaikuttaja on julkaissut aiheesta myös Instagram-videon, jossa hän kertoo tarkemmin kokemuksestaan. Hänen mukaansa suoritus tuntuu eniten hänen genitaalialueellaan.

En tarvitse pyörätuolia, olen kunnossa. Tuntuu vain siltä kuin minulla olisi ollut rankka päivä makuuhuoneessa, kuten minulla olikin, Blue kuvailee videolla.

Minulla olisi ollut vaikeuksia, jos se [suoritus] olisi jatkunut samalla tavalla kuin ensimmäisten 34 tunnin aikana, hän lisää.

Blue kertoo tarkemmin Tiktok-julkaisussaan hänen suorituksensa kulkua.

Iso 1000 -haaste oli täysin typerää. Se oli alkuun ryhmäseksistä toiseen. Huone oli täynnä ihmisiä. Sitten aloimme tekemään suoritusta viiden hengen ryhmissä. Halusin antaa ihmisille enemmän aikaa, joten silloin siirryimme sessioihin, joissa yksi katseli, kun olin toisen kanssa, hän kertoo.

Bluen paljastus tuli pian sen jälkeen, kun Onlyfans-tähti Lily Phillips, 23, julkaisi lyhytdokumentin suorituksestaan, jossa hän harrasti seksiä 100 miehen kanssa 24 tunnin sisällä.

Vaikka Phillips murtui kyyneliin suorituksensa jälkeen, hän vannoi myöhemmin X-julkaisussaan aikovansa harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa vuorokauden sisällä. Phillips kertoi TMZ:lle, että hänen tavoitteensa on tehdä uusi maailmanennätys.

Phillips on tykännyt ainakin Bluen Instagram-julkaisusta, jossa hän kiittää miehiä haasteeseensa osallistumisesta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7cc93bb3-7317-4217-b690-4c1e36…

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näyttää hullulta

hullun silmät ja katse

Ei se miehiä haittaa.

Vierailija
42/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on outoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näyttää hullulta

hullun silmät ja katse

Ei se miehiä haittaa.

Miehet näköjään tykkää jännänaisista.

Vierailija
44/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette anna puolisolle seksiä.

Nyt meni tuonne sitte

Vierailija
45/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että noidenkaan miesten vaimot ei edes sitä 43 s voi miehelle viikossa suoda. Ei ole oikeasti pitkä aika.

Ja sitten ihmetellään kun menee tuonne 🤷

Vierailija
46/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näyttää hullulta

hullun silmät ja katse

Ei se miehiä haittaa.

Miehet näköjään tykkää jännänaisista.

Joo, ei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa. Niisk.

Vierailija
47/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettu kävi kolossa

Vierailija
48/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti löytänyt taas sille sopivan artikkelin julkaistavaksi

Tuntuu että toimitukset käyttää näitä älyvapaita aiheita pistääksen bile- ja vastaavat harrastekulunsa verovähennyksiin jutuntekokustannuksena?

Mä tarviin uudet dildot -> tehdään dildovertailu lehteen. Mä käyn bilettämässä -> tehdään juttu yökerhosta, bilehuumeista, etc. Olis kiva saada onlyfanssit verovähennyksiin -> tehdään juttu(sarja) onlyfansseista jne. Välillä tuntuu että kun toimittajalla on jotain tarvetta matkustaa jonnekin uhtualle niin kohta ilmestyy juttu uhtuan nuorista/vanhuksista/aktivisteista/maanviljelijöistä tai mistä tahansa että matkakustannukset saa pistettyä työkuluiksi.

Vierailija
49/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme lopun aikoja. Jos ette muuten usko niin uskokaa edes nyt tämän perusteella.

Vierailija
50/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten, jos jollain on sukupuolitauteja?

Kondomi ei suojaa herpekseltä ja tartunta tulee myös oireettomana.

Haluaako naiset olla enää noiden miesten kanssa?

Jos miehellä on genitaaliherpes niin sitä on muullakin intiimialueella kuin kalussa mihin ei saa kondomia. Herpes tarttuu myös oireettomana, eikä kukaan edes nussi kalulla mikä on täynnä kipeitä rakkuloita.

Genitaaliherpes tarttuu, koska ihmiset ei tajua, että se tarttuu myös oireettomassa vaiheessa.

Eikä kukaan nai oireet päällä, kun kalu on täynnä kipeitä rakkoja.

Vierailija
51/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette anna puolisolle seksiä.

Nyt meni tuonne sitte

Ai, ei mun puoliso mennyt, vaikka olen synnytyksen jälkeen vielä vähän toosa hajalla.

Vierailija
52/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että noidenkaan miesten vaimot ei edes sitä 43 s voi miehelle viikossa suoda. Ei ole oikeasti pitkä aika.

Ja sitten ihmetellään kun menee tuonne 🤷

Tuossahan kerkiää jo 5 kertaa.... tai siis kaverit on kertoneet...

Vierailija
53/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näyttää hullulta

hullun silmät ja katse

Varmaan huumeissa

Vierailija
54/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida palstamammat jäädä hirveän kauas hänen taakseen!

Vierailija
55/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme lopun aikoja. Jos ette muuten usko niin uskokaa edes nyt tämän perusteella.

Siis pieni joukko mielenterveyshäiriöisiä paneskelijoita on lopun aikojen merkki? Kai se ois tullut jo ajat sitten.

Vierailija
56/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta uskottavalta, 12 tuntia on 720 minuuttia eli ei edes yhtä minuuttia miestä kohti. Jossain välissä pitäisi kai syödä, juoda ja pissilläkin käydä pesusta puhumattakaan. Miten nuo on sovitettu tuohon aikaan eli n. 43 sekuntiin. entäs jos joku ei purkaudukaan 43 sekunnissa vaan se vaatii yli minuutin, lienee seuraavalta pois, paljonko tälle jäisi aikaa? Sairasta touhua ja erittäin epäuskottavaa, mutta jotenkin sitä julkisuutta pitää saada. 

Vierailija
57/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskas yle-lehti lähettää tästä dokumentin arkipäivänä klo 14 että pikku koululaisetkin näkee

Vierailija
58/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti löytänyt taas sille sopivan artikkelin julkaistavaksi

Tuntuu että toimitukset käyttää näitä älyvapaita aiheita pistääksen bile- ja vastaavat harrastekulunsa verovähennyksiin jutuntekokustannuksena?

Mä tarviin uudet dildot -> tehdään dildovertailu lehteen. Mä käyn bilettämässä -> tehdään juttu yökerhosta, bilehuumeista, etc. Olis kiva saada onlyfanssit verovähennyksiin -> tehdään juttu(sarja) onlyfansseista jne. Välillä tuntuu että kun toimittajalla on jotain tarvetta matkustaa jonnekin uhtualle niin kohta ilmestyy juttu uhtuan nuorista/vanhuksista/aktivisteista/maanviljelijöistä tai mistä tahansa että matkakustannukset saa pistettyä työkuluiksi.

Siitä kirjoitetaan, mikä kerää eniten klikkauksia. Katse peiliin, kuinka usein olet avannut seksijuttuja?

Vierailija
59/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida palstamammat jäädä hirveän kauas hänen taakseen!

Joo, miehet on sellaisia lort*oja että nai vaikka puunkoloa. Helposti toi tulee täyteen. 

Vierailija
60/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän