Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kertoi pitävänsä matkustelusta. Oli käynyt YKSIN Dubaissa, Espanjassa, Kreikassa jne

Vierailija
18.01.2025 |

Onko hieman epäilyttävää, että sinkkunainen matkaa noissa maissa? Kyselin voisinko nähdä jotain lomakuvia ja meni vaikeaksi eikä osannut laittaa kuin jostain ravintola-annoksista kuvia. Ollaan juteltu pari viikkoa. Onkohan ihan avioliittomateriaalia? Itse en viitsisi tässä iässä enää "huvikseni" treffailla..

M34

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuten mitään, mutta Dubai on todella outoa. Taatusti h*orannut siellä. Ei tuossa ihmisoikeuksia polkevassa maassa kukaan käy vain turistina. Halveksin jokaista, joka matkustaa sinne. 

Matkustin kummitätini kanssa Dubaihin noin 14-vuotiaana ja muistoni sieltä ovat mm. tuolloin suomalaiselle eksoottiset kameliratsastukset autiomaassa,upeat uima-altaat 5 tähden hotellissa,joissa kävin yksin uimassa keskellä yötä(paikalla ei siis ollut ketään muita,kuin minä) täysikuun loisteessa,mahtavat ruoat ja paljon muuta. Vielä jonain päivänä matkustan uudestaan, oli siellä ihmisten riistoa tai ei. Riistoa kun on kaikkialla, niin jenkeissä, Ukrainassa, Venäjällä, etelä-Euroopassa,ihan myös täällä koto-Suomessa. Ihme hyvesignalointia taas, toivottavasti muutat vedettömään ja sähköttömään korpimökkiin ilman autoa,jotta voit elää kuten opetat.

Riisto Suomessa ja Dubaissa on kyllä hyvin erilaista. 

Vierailija
62/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksimatkoilla käynyt. Teetättäisin sukupuolitautitestit.

Voi poika polo. Mahtaa ottaa koville kun ikää kohta 40 eikä yhtään seksikokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanja ja Kreikka ovat tärkeitä maita Euroopan kulttuurinkin ja historian takia mutta tuo Dubai kyllä mietityttäsi. En näe mitään syytä miksi normaalinainen menisi sinne. 

N43

Me käytiin Dubaissa ihan siksi, että haluttiin nähdä modernia arabikulttuuria. Ei siis mitään keskiaikaista basaaria vaan ihan pilvenpiirtäjiä ja öljyrahan vaikutuksia. Onhna se kummallinen paikka. Yleensä ihmiset matkustavat nähdäkseen jotain muuta kuin mitä kotikylillä näkee.

Vierailija
64/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt yksin mm. maailmanympärimatkalla. Yhteenkään mieheen en matkallani koskenut, koska seurustelin suomalaismiehen kanssa. 

Naisilla ja miehillä on hyvin erilainen tyyli matkustaa, naisia kiinnostavat nähtävyydet ja kulttuuri, 

miehiä kiinnostavat itseään myyvät naiset, ilotalot ja ikioma kikkeli. 

Kiinnostaako naisia ollenkaan, tietyissä kulttuureissa naisten ja tyttöjen asema? Onko kivaa rahoittaa näitä maita, ja sulkea silmänsä paikallisten naisten kurjuuteen? Sitten täällä suomessa voitte haukkua taas, miten ilkeä suomalainen mies onkaan.

Ei kai kukaan näkemättä arvioi paikallisten naisten asemaa?

Vierailija
65/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on, jos sinä olet parempi aviomies kuin hänen sinkkuelämänsä. Et taida olla.

Vierailija
66/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan paljon ja nimenomaan yksin. Dubaihin en lähtisi, mutta Espanjassa, Kreikassa ym. olen reissannut montaa kertaa.

Pitäisin todella outona (ja hälytysmerkkinä), jos parin viikon tuttavuus alkaisi kysellä lomakuviin perään. Siis yök. 

Vierailija
67/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on muuta kuin trolli, en suosittele kenellekään hänen kanssaan seurustelua. "Avioliittomateriaalia" ja koko aloitus typryyksineen on täysin vastenmielistä.

Neuvoo täti 56-vuotta

Vierailija
68/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kyselet lomakuvia? creepy

Vierailija
69/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaan paljon ja nimenomaan yksin. Dubaihin en lähtisi, mutta Espanjassa, Kreikassa ym. olen reissannut montaa kertaa.

Pitäisin todella outona (ja hälytysmerkkinä), jos parin viikon tuttavuus alkaisi kysellä lomakuviin perään. Siis yök. 

Samaa mieltä. Olen matkustanut yksin paljon, myös Egyptissä.

Vierailija
70/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan hälytysmerkki. Selkeä taipumusta kontrolloida, alistaa, kytätä ja todellinen rasse. Ei ole mitään avarakatseisuutta eikä sivistystä. Tuskin on käynyt missään.

Vierailija
71/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaissa käyminen on ylipäätään iso red flag.

Ei ole

Vierailija
72/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt selvää että tuollaisiin maihin matkustava nainen maksaa matkansa luonnossa. Toki on poikkeuksia, mutta itse tiedän monia jotka matkustelee haarat levällään jonkun luksusextran tai vähintään ylläpidon toivossa.

Se, että tiedät useampia tällaisia "seuraneitejä", kertoo kyllä enemmänkin susta ja tuttavistasi. Terveellä itsetunnolla varustetuille ja pärjääville yksin matkustelu on ihan normaalia. Elämästä menettää aika paljon, jos on niin avuton, että kaikkeen pitää aina saada joku seuralainen eikä mitään voi tehdä itse. 

Vierailija
73/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kyllä ihan tavallisia matkakohteita kelle tahansa.

Voi tulla nyt yllätyksenä että naiset ei istu koko elämäänsä kotona odottamassa unelmiensa aviomiestä. 

Vierailija
74/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieshän olettaa, että lomareissut ovat jotain sek*ilomia. Ilmeisesti tekee niitä itse, miksi muuten ajattelisi niin?

Matkustan yksin paljon enkä kyllä edes deittaile reissuilla. Kohteesta riippuen rentoudun, kuntoilen, syön hyvin, luen paljon, köyn museoissa ja muissa kohteissa, tutustun paikalliseen kulttuuriin. Noiden aktiviteettien takia juuri matkustan.

Ap:n kiertäisin kaukaa. 

Vierailija
75/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko jotenkin läheisriippuvainen tai oma elämä tyhjää kun jäät märehtimään jonkun nobodyn elämää jos se häiritsee. Tee molemmille palvelus ja MOVE ON, BOY.

Vierailija
76/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanja ja Kreikka ovat tärkeitä maita Euroopan kulttuurinkin ja historian takia mutta tuo Dubai kyllä mietityttäsi. En näe mitään syytä miksi normaalinainen menisi sinne. 

N43

Me käytiin Dubaissa ihan siksi, että haluttiin nähdä modernia arabikulttuuria. Ei siis mitään keskiaikaista basaaria vaan ihan pilvenpiirtäjiä ja öljyrahan vaikutuksia. Onhna se kummallinen paikka. Yleensä ihmiset matkustavat nähdäkseen jotain muuta kuin mitä kotikylillä näkee.

Oli kyllä oikeasti mielenkiintoinen paikka, viime vuoden marraskuussa tuli käytyä. Ehkä Dubaihin voisi joskus vielä uudelleenkin mennä.

Vierailija
77/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikoista jos ei ole mitään lomakuvia näyttää, muuten ei. Oletko varma että nainen meni vaikeaksi vai onko tämä vain omaa tulkintaasi? Jos jollain ensimmäisillä treffeillä vaatimalla vaadit lomakuvia niin varmaan itsestäkin tuntuisi erikoiselta. Jos taas pidemmän ajan jälkeen on selvää että mitään kuvia noilta reissuilta ei ole niin se on myös erikoista.

Itse olen matkustanut yksin mm. eri puolilla Europppaa, Kiinassa ja Uudessa-Seelannissa. Tästä on aikaa eli komakuvat on kamerassa ja lähinnä maisemakuvia.

Vierailija
78/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa on käynyt tienaamassa rahaa ja noissa muissa hakemassa munaa. Niin se vaan menee.

Vierailija
79/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Oli kyllä oikeasti mielenkiintoinen paikka, viime vuoden marraskuussa tuli käytyä. Ehkä Dubaihin voisi joskus vielä uudelleenkin mennä.

Yksi paskimpia matkakohteita mitä on: tyylitön keinotekoinen paikka luksushoorien ja venäläisten makuun.

Vierailija
80/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt lukuisia kertoja yksin Kreikassa, ysäriltä alkaen. Myös esim. Portugalissa ja Saksassa, mikä siinä on kummallista? Saa itsekseen kierrellä niissä kohteissa missä esim puoliso ei halua käydä, esim museoissa. Introvertille muutenkin sopii mennä ihan itsekseen. 

60v, aviossa