Nainen kertoi pitävänsä matkustelusta. Oli käynyt YKSIN Dubaissa, Espanjassa, Kreikassa jne
Onko hieman epäilyttävää, että sinkkunainen matkaa noissa maissa? Kyselin voisinko nähdä jotain lomakuvia ja meni vaikeaksi eikä osannut laittaa kuin jostain ravintola-annoksista kuvia. Ollaan juteltu pari viikkoa. Onkohan ihan avioliittomateriaalia? Itse en viitsisi tässä iässä enää "huvikseni" treffailla..
M34
Kommentit (87)
Ja jos joku minut tämän takia dumppaisi: voisin kertoa että isäni naisystävä, 50-vuotias pyöreä vaalea suomalainen perusmummotyylinen nainen käy Dubaissa joka kesä. Varmaan hänkin sitten salaa peppuaan jossain teltassa heiluttaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa käynyt itsenäinen nainen. Ei taita naisten oikeuden kiinnostaa muslimimaissa.
Saman naiset vinkuu suomessa tasa-arvon perään ja haukkuu oman maan miehiä. Samalla haluavat tänne islamisteja. Naisten logiikka on huipussaan.
Naisten logiikka voi tosiaan olla ristiriitaista, jos ensin ottaa yhdenlaisten naisten mielipiteen ja vertaa sitä toisten naisten toiseen näkemykseen.
Vierailija kirjoitti:
Hahha, Dubaihin kannattaa matkustaa kesällä: pääset viiden tähden hotelliin 500-800 eurolla viikoksi, VIIKOKSI. Siksi minä matkustan sinne, koska Euroopassa ei tuolla rahalla saa yhtään hyvää hotellia ja vaikka menisi Espanjaan tai muualle siellä voi sataa vettä ja koko loma menee pilalle. Dubaissa on myös siistiä eikä haise virtsa tai uloste kaduilla.
T. Kaksi kertaa yksin Dubaissa käynyt ja varmasti menen uudestaan. Eipä kiinnostele, jos joku tämän takia epäilee minua jostakin ihmeellisestä. Mieluummin Dubaissa 5 tähden hotellissa kuin Espanjassa 2000 e / viikko tai enemmän ja katselet sadepilviä rannalla.
Kuulostaa hyvältä 🤔 otanpa tutkintaan. Se siisteys on minulle tärkeää ja tietty hyvä palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin kerran kesäksi hotellia, 1 kk Dubaissa 5 tähden hotellissa taisi olla 1400-1600 e. Tuolla hinnalla ei saa Espanjasta viikoksi edes 3 tähden hotellia.
Dubai on hieno paikka. Ei siitä mihinkään pääse. Sielläkin on vähän kahden kerroksen väkeä. Nämä pakistanilaiset, srilankalaiset. Sitten länsimaalaiset on arvostetumpaa väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hahha, Dubaihin kannattaa matkustaa kesällä: pääset viiden tähden hotelliin 500-800 eurolla viikoksi, VIIKOKSI. Siksi minä matkustan sinne, koska Euroopassa ei tuolla rahalla saa yhtään hyvää hotellia ja vaikka menisi Espanjaan tai muualle siellä voi sataa vettä ja koko loma menee pilalle. Dubaissa on myös siistiä eikä haise virtsa tai uloste kaduilla.
T. Kaksi kertaa yksin Dubaissa käynyt ja varmasti menen uudestaan. Eipä kiinnostele, jos joku tämän takia epäilee minua jostakin ihmeellisestä. Mieluummin Dubaissa 5 tähden hotellissa kuin Espanjassa 2000 e / viikko tai enemmän ja katselet sadepilviä rannalla.
Hei h*hlvetti miten vastenmielinen ihminen olet! Kaikessa ei aina ole kyse rahasta. En koskaan matkustaisi Dubaihin tai mihinkään muuhun maahan, missä naisen asema on koiraakin alempi ja orjuus on normaalia!
Vierailija kirjoitti:
Instabeibet Dubaissa ja porta potty. Karvakäden ulosteet selkään tai suuhun. Jos jälkimmäiseen, niin isompi korvaus.
Habibi come to Dubai
Olen käynyt yksin mm. maailmanympärimatkalla. Yhteenkään mieheen en matkallani koskenut, koska seurustelin suomalaismiehen kanssa.
Naisilla ja miehillä on hyvin erilainen tyyli matkustaa, naisia kiinnostavat nähtävyydet ja kulttuuri,
miehiä kiinnostavat itseään myyvät naiset, ilotalot ja ikioma kikkeli.
ehkä parempi, että pysyt sinkkuna jos maailmankatsomuksesi on noin rajoittunut.
Nykyään joka kaupungista löytyy OF-tähtiä ja seksityötä joka puolella. Myös Hesassa. Eli jos matkustan Hesaan joku luulee, että olen myymässä itseäni 😂 Kiva!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei h*hlvetti miten vastenmielinen ihminen olet! Kaikessa ei aina ole kyse rahasta. En koskaan matkustaisi Dubaihin tai mihinkään muuhun maahan, missä naisen asema on koiraakin alempi ja orjuus on normaalia!
Itse olet vastenmielinen kun suhtaudut tuolleen ihmiseen, joka toimii eri tavoin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
No ei Espanjassa todellakaan sada kesällä. Ei sinne talvella matkusteta aurikoa ottamaan, pöljä!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yksin mm. maailmanympärimatkalla. Yhteenkään mieheen en matkallani koskenut, koska seurustelin suomalaismiehen kanssa.
Naisilla ja miehillä on hyvin erilainen tyyli matkustaa, naisia kiinnostavat nähtävyydet ja kulttuuri,
Kiinnostaako naisia ollenkaan, tietyissä kulttuureissa naisten ja tyttöjen asema? Onko kivaa rahoittaa näitä maita, ja sulkea silmänsä paikallisten naisten kurjuuteen? Sitten täällä suomessa voitte haukkua taas, miten ilkeä suomalainen mies onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin kerran kesäksi hotellia, 1 kk Dubaissa 5 tähden hotellissa taisi olla 1400-1600 e. Tuolla hinnalla ei saa Espanjasta viikoksi edes 3 tähden hotellia.
No eikö itse matkakohde ole tärkeämpi kuin hotelli? Hotellin altaallako koko lomasi vietät, juntti?
Pervot persut syyttävät täällä suomalaisia naisia 🤮. Itse matkustavat aasiaan teinityttöjä panemaan 🤢.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako naisia ollenkaan, tietyissä kulttuureissa naisten ja tyttöjen asema? Onko kivaa rahoittaa näitä maita, ja sulkea silmänsä paikallisten naisten kurjuuteen? Sitten täällä suomessa voitte haukkua taas, miten ilkeä suomalainen mies onkaan.
Anteeksi, mutta miten ne silmät suljetaan joltain, mitä ei suostuta edes mennä paikan päälle omin silmin katsomaan?
Yksin matkailussa ei ole mitään epäilyttävää.
Ihmiset joiden mielestä se on epäilyttävää eivät ilmeisesti hallitse omaa käytöstään ollenkaan ja olettavat sitten muiden olevan samanlaisia? Ei ole mikään pakko käydä huorissa, vaikka matkustaakin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pervot persut syyttävät täällä suomalaisia naisia 🤮. Itse matkustavat aasiaan teinityttöjä panemaan 🤢.
Suomalainen mies yleensä elättää ite aasialaisen naisensa. Suomalaisen naisen afrikkalainen tai lähi-idästä olevan miehen elättämiseen, osallistuu yleensä koko yhteiskunta. Jos ette usko mua, niin menkää ite katsomaan kelaan. Ovatko siellä aasialaiset naiset vai afrikkalaiset ja lähi-idästä olevat miehet edustamassa. Vastauksen tähän tietävät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa käynyt itsenäinen nainen. Ei taita naisten oikeuden kiinnostaa muslimimaissa.
No eivät kiinnosta, kun naiset ovat niitä, jotka islamisteja tänne kolmansista maista halajaa.
Itse en ottaisi tuollaista naista, vaan siirtyisin seuraavaan.