Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kertoi pitävänsä matkustelusta. Oli käynyt YKSIN Dubaissa, Espanjassa, Kreikassa jne

Vierailija
18.01.2025 |

Onko hieman epäilyttävää, että sinkkunainen matkaa noissa maissa? Kyselin voisinko nähdä jotain lomakuvia ja meni vaikeaksi eikä osannut laittaa kuin jostain ravintola-annoksista kuvia. Ollaan juteltu pari viikkoa. Onkohan ihan avioliittomateriaalia? Itse en viitsisi tässä iässä enää "huvikseni" treffailla..

M34

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubai on yksin matkustavalle naiselle helppo ja turvallinen kohde. 

Samalla tuette naisten orjuuttamista siellä. Mutta hei, pääasia on että minä nautin elämästä, viis paikallisista naisista. Eläköön nyrkin ja hellan välissä.

T. Palstamamma

Vierailija
22/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku minut tämän takia dumppaisi: voisin kertoa että isäni naisystävä, 50-vuotias pyöreä vaalea suomalainen perusmummotyylinen nainen käy Dubaissa joka kesä. Varmaan hänkin sitten salaa peppuaan jossain teltassa heiluttaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubaissa käynyt itsenäinen nainen. Ei taita naisten oikeuden kiinnostaa muslimimaissa.

Saman naiset vinkuu suomessa tasa-arvon perään ja haukkuu oman maan miehiä. Samalla haluavat tänne islamisteja. Naisten logiikka on huipussaan.

Naisten logiikka voi tosiaan olla ristiriitaista, jos ensin ottaa yhdenlaisten naisten mielipiteen ja vertaa sitä toisten naisten toiseen näkemykseen.

Vierailija
24/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahha, Dubaihin kannattaa matkustaa kesällä: pääset viiden tähden hotelliin 500-800 eurolla viikoksi, VIIKOKSI. Siksi minä matkustan sinne, koska Euroopassa ei tuolla rahalla saa yhtään hyvää hotellia ja vaikka menisi Espanjaan tai muualle siellä voi sataa vettä ja koko loma menee pilalle. Dubaissa on myös siistiä eikä haise virtsa tai uloste kaduilla. 

T. Kaksi kertaa yksin Dubaissa käynyt ja varmasti menen uudestaan. Eipä kiinnostele, jos joku tämän takia epäilee minua jostakin ihmeellisestä. Mieluummin Dubaissa 5 tähden hotellissa kuin Espanjassa 2000 e / viikko tai enemmän ja katselet sadepilviä rannalla. 

Kuulostaa hyvältä 🤔 otanpa tutkintaan. Se siisteys on minulle tärkeää ja tietty hyvä palvelu.

Vierailija
25/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin kerran kesäksi hotellia, 1 kk Dubaissa 5 tähden hotellissa taisi olla 1400-1600 e. Tuolla hinnalla ei saa Espanjasta viikoksi edes 3 tähden hotellia. 

Dubai on hieno paikka. Ei siitä mihinkään pääse. Sielläkin on vähän kahden kerroksen väkeä. Nämä pakistanilaiset, srilankalaiset. Sitten länsimaalaiset on arvostetumpaa väkeä.

Vierailija
26/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahha, Dubaihin kannattaa matkustaa kesällä: pääset viiden tähden hotelliin 500-800 eurolla viikoksi, VIIKOKSI. Siksi minä matkustan sinne, koska Euroopassa ei tuolla rahalla saa yhtään hyvää hotellia ja vaikka menisi Espanjaan tai muualle siellä voi sataa vettä ja koko loma menee pilalle. Dubaissa on myös siistiä eikä haise virtsa tai uloste kaduilla. 

T. Kaksi kertaa yksin Dubaissa käynyt ja varmasti menen uudestaan. Eipä kiinnostele, jos joku tämän takia epäilee minua jostakin ihmeellisestä. Mieluummin Dubaissa 5 tähden hotellissa kuin Espanjassa 2000 e / viikko tai enemmän ja katselet sadepilviä rannalla. 

Hei h*hlvetti miten vastenmielinen ihminen olet! Kaikessa ei aina ole kyse rahasta. En koskaan matkustaisi Dubaihin tai mihinkään muuhun maahan, missä naisen asema on koiraakin alempi ja orjuus on normaalia!

Vierailija
27/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instabeibet Dubaissa ja porta potty. Karvakäden ulosteet selkään tai suuhun. Jos jälkimmäiseen, niin isompi korvaus.

Habibi come to Dubai

Vierailija
28/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yksin mm. maailmanympärimatkalla. Yhteenkään mieheen en matkallani koskenut, koska seurustelin suomalaismiehen kanssa. 

Naisilla ja miehillä on hyvin erilainen tyyli matkustaa, naisia kiinnostavat nähtävyydet ja kulttuuri, 

miehiä kiinnostavat itseään myyvät naiset, ilotalot ja ikioma kikkeli. 

Vierailija
29/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä parempi, että pysyt sinkkuna jos maailmankatsomuksesi on noin rajoittunut.

Vierailija
30/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joka kaupungista löytyy OF-tähtiä ja seksityötä joka puolella. Myös Hesassa. Eli jos matkustan Hesaan joku luulee, että olen myymässä itseäni 😂 Kiva!!

Vierailija
31/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei h*hlvetti miten vastenmielinen ihminen olet! Kaikessa ei aina ole kyse rahasta. En koskaan matkustaisi Dubaihin tai mihinkään muuhun maahan, missä naisen asema on koiraakin alempi ja orjuus on normaalia!

Itse olet vastenmielinen kun suhtaudut tuolleen ihmiseen, joka toimii eri tavoin kuin sinä. 

Vierailija
32/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Espanjassa todellakaan sada kesällä. Ei sinne talvella matkusteta aurikoa ottamaan, pöljä!

Vierailija
33/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt yksin mm. maailmanympärimatkalla. Yhteenkään mieheen en matkallani koskenut, koska seurustelin suomalaismiehen kanssa. 

Naisilla ja miehillä on hyvin erilainen tyyli matkustaa, naisia kiinnostavat nähtävyydet ja kulttuuri, 

Kiinnostaako naisia ollenkaan, tietyissä kulttuureissa naisten ja tyttöjen asema? Onko kivaa rahoittaa näitä maita, ja sulkea silmänsä paikallisten naisten kurjuuteen? Sitten täällä suomessa voitte haukkua taas, miten ilkeä suomalainen mies onkaan.

Vierailija
34/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin kerran kesäksi hotellia, 1 kk Dubaissa 5 tähden hotellissa taisi olla 1400-1600 e. Tuolla hinnalla ei saa Espanjasta viikoksi edes 3 tähden hotellia. 

No eikö itse matkakohde ole tärkeämpi kuin hotelli? Hotellin altaallako koko lomasi vietät, juntti?

Vierailija
35/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot persut syyttävät täällä suomalaisia naisia 🤮. Itse matkustavat aasiaan teinityttöjä panemaan 🤢.

Vierailija
36/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako naisia ollenkaan, tietyissä kulttuureissa naisten ja tyttöjen asema? Onko kivaa rahoittaa näitä maita, ja sulkea silmänsä paikallisten naisten kurjuuteen? Sitten täällä suomessa voitte haukkua taas, miten ilkeä suomalainen mies onkaan.

Anteeksi, mutta miten ne silmät suljetaan joltain, mitä ei suostuta edes mennä paikan päälle omin silmin katsomaan?

Vierailija
37/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkailussa ei ole mitään epäilyttävää.

Ihmiset joiden mielestä se on epäilyttävää eivät ilmeisesti hallitse omaa käytöstään ollenkaan ja olettavat sitten muiden olevan samanlaisia? Ei ole mikään pakko käydä huorissa, vaikka matkustaakin yksin.

Vierailija
38/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervot persut syyttävät täällä suomalaisia naisia 🤮. Itse matkustavat aasiaan teinityttöjä panemaan 🤢.

Suomalainen mies yleensä elättää ite aasialaisen naisensa. Suomalaisen naisen afrikkalainen tai lähi-idästä olevan miehen elättämiseen, osallistuu yleensä koko yhteiskunta. Jos ette usko mua, niin menkää ite katsomaan kelaan. Ovatko siellä aasialaiset naiset vai afrikkalaiset ja lähi-idästä olevat miehet edustamassa. Vastauksen tähän tietävät kaikki.

Vierailija
39/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaissa käynyt itsenäinen nainen. Ei taita naisten oikeuden kiinnostaa muslimimaissa.

No eivät kiinnosta, kun naiset ovat niitä, jotka islamisteja tänne kolmansista maista halajaa.

Vierailija
40/87 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi tuollaista naista, vaan siirtyisin seuraavaan.