Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kertoi pitävänsä matkustelusta. Oli käynyt YKSIN Dubaissa, Espanjassa, Kreikassa jne

Vierailija
18.01.2025 |

Onko hieman epäilyttävää, että sinkkunainen matkaa noissa maissa? Kyselin voisinko nähdä jotain lomakuvia ja meni vaikeaksi eikä osannut laittaa kuin jostain ravintola-annoksista kuvia. Ollaan juteltu pari viikkoa. Onkohan ihan avioliittomateriaalia? Itse en viitsisi tässä iässä enää "huvikseni" treffailla..

M34

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erikoista jos ei ole mitään lomakuvia näyttää, muuten ei. Oletko varma että nainen meni vaikeaksi vai onko tämä vain omaa tulkintaasi? Jos jollain ensimmäisillä treffeillä vaatimalla vaadit lomakuvia niin varmaan itsestäkin tuntuisi erikoiselta. Jos taas pidemmän ajan jälkeen on selvää että mitään kuvia noilta reissuilta ei ole niin se on myös erikoista.

Itse olen matkustanut yksin mm. eri puolilla Europppaa, Kiinassa ja Uudessa-Seelannissa. Tästä on aikaa eli komakuvat on kamerassa ja lähinnä maisemakuvia.

Ja mitä aapee "kostuis" jostain lomakuvista? Eihän ne edes tunne toisiaan varsinaisesti, "pari viikkoa juteltu". Sitä paitsi en itsekään pahemmin lomakuvia ottele, ehkä niitä ei vaan tällä ko. henkilölläkään ollut. 

Vierailija
82/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia, että nainen matkustaa yksin, eihän me eletä vuotta 1950 tai Irania.

Espanja ja Kreikka ovat Euroopan maita ja yleensä turvallisia, ellei mene vaarallisille kulmille (kuten romanien asumuksiin Espanjassa).

Dubaissa naisten on oltava tietoisia siitä, että kyseessä on muslimimaa, eikä heidän pidä pukeutua liian paljastavasti, eli ei shortseja tai minihameita.

Maa on turvallinen turisteille, kunhan et kritisoi islamia. Minulle se on yksi syy, miksi en matkusta sinne, mutta ei ole epäilyttävää olla siellä yksin.

Intiaan en suosittele matkustamaan, se on pirun vaarallista naisille siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaissa käyminen on ylipäätään iso red flag.

Ainakin siinä mielessä että se on muslimimaa ja siellä kohdellaan ihmisiä todella törkeästi. Ihmisoikeusasiat aivan päin peetä.

Ylipäänsä ihmettelen vähän ihmisiä jotka matkailee muslimimaissa, joku Turkki on ihan ok koska se on niin maallistunut, mutta nuo muut. En ymmärrä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
84/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa ketään matkaseuraksi, pitäisi jäädä kotiin??

Aloittaja on varsinainen helmi aviomiesmateriaaliksi.

Vierailija
85/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siinä mielessä että se on muslimimaa ja siellä kohdellaan ihmisiä todella törkeästi. Ihmisoikeusasiat aivan päin peetä.

Ylipäänsä ihmettelen vähän ihmisiä jotka matkailee muslimimaissa, joku Turkki on ihan ok koska se on niin maallistunut, mutta nuo muut. En ymmärrä. 

No ei tarvi ymmärtää kaikkia. Jotkut haluavat nähdä erilaisia paikkoja itse omin silmin ja muodostaa mielipiteensä vasta sitten. Ja pitää myös ymmärtää erilaisia kulttuureja, joitakin ne kiinnostaa vaikka ei hyväksyisi heidän tapaansa toimia. Matkailu avartaa.

Vierailija
86/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle muka?

Jollekin wokekuplassa eläville kasvissyöjille ilmeisesti... Ei aiheuta toimenpiteitä. :D

Ja olen käynyt Dubaissa. Hotelli Anantara oli kiva, suosittelen.

Vierailija
87/87 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmätäisin js ap:n ongelma ois ghana, mutta espanja ja kreikka... 

Dubai nyt on ihmisoikeusrikkomuksineen listani ulkopuolella, muuten kai olisi positiivsesti erilainen.