Nainen kertoi pitävänsä matkustelusta. Oli käynyt YKSIN Dubaissa, Espanjassa, Kreikassa jne
Onko hieman epäilyttävää, että sinkkunainen matkaa noissa maissa? Kyselin voisinko nähdä jotain lomakuvia ja meni vaikeaksi eikä osannut laittaa kuin jostain ravintola-annoksista kuvia. Ollaan juteltu pari viikkoa. Onkohan ihan avioliittomateriaalia? Itse en viitsisi tässä iässä enää "huvikseni" treffailla..
M34
Kommentit (87)
Ovat leikisti jutelleet 2 viikkoa ja kyselee kuvia kuin miettii täällä onko vaimo ainesta . Tähän voi sanoo Jeesus Kristus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuten mitään, mutta Dubai on todella outoa. Taatusti h*orannut siellä. Ei tuossa ihmisoikeuksia polkevassa maassa kukaan käy vain turistina. Halveksin jokaista, joka matkustaa sinne.
Mikä Dubaissa on nyt niin pielessä?
Kysytkö tosissasi? Onhan kysymyksesi sarkasmia, onhan? Eikai kukaan aikuinen(?) vtun ihminen voi olla noin pihalla, eihän?
Vastaisitko vain kysymykseen tuon v..n sijaan,kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hahha, Dubaihin kannattaa matkustaa kesällä: pääset viiden tähden hotelliin 500-800 eurolla viikoksi, VIIKOKSI. Siksi minä matkustan sinne, koska Euroopassa ei tuolla rahalla saa yhtään hyvää hotellia ja vaikka menisi Espanjaan tai muualle siellä voi sataa vettä ja koko loma menee pilalle. Dubaissa on myös siistiä eikä haise virtsa tai uloste kaduilla.
T. Kaksi kertaa yksin Dubaissa käynyt ja varmasti menen uudestaan. Eipä kiinnostele, jos joku tämän takia epäilee minua jostakin ihmeellisestä. Mieluummin Dubaissa 5 tähden hotellissa kuin Espanjassa 2000 e / viikko tai enemmän ja katselet sadepilviä rannalla.
noh, aika vähän espanjassa kesällä sataa. Ja sieltä saa kyllä hyvän hotellin viikoksi 500-800e budjetilla.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt selvää että tuollaisiin maihin matkustava nainen maksaa matkansa luonnossa. Toki on poikkeuksia, mutta itse tiedän monia jotka matkustelee haarat levällään jonkun luksusextran tai vähintään ylläpidon toivossa.
Jahas, ja minä en tiedä yhtä ainutta henkilöä, joka olisi näin tehnyt. Herääkin kysymys, että millaisessa seurassa oikein liikut?
Espanja ja Kreikka ovat tärkeitä maita Euroopan kulttuurinkin ja historian takia mutta tuo Dubai kyllä mietityttäsi. En näe mitään syytä miksi normaalinainen menisi sinne.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahha, Dubaihin kannattaa matkustaa kesällä: pääset viiden tähden hotelliin 500-800 eurolla viikoksi, VIIKOKSI. Siksi minä matkustan sinne, koska Euroopassa ei tuolla rahalla saa yhtään hyvää hotellia ja vaikka menisi Espanjaan tai muualle siellä voi sataa vettä ja koko loma menee pilalle. Dubaissa on myös siistiä eikä haise virtsa tai uloste kaduilla.
T. Kaksi kertaa yksin Dubaissa käynyt ja varmasti menen uudestaan. Eipä kiinnostele, jos joku tämän takia epäilee minua jostakin ihmeellisestä. Mieluummin Dubaissa 5 tähden hotellissa kuin Espanjassa 2000 e / viikko tai enemmän ja katselet sadepilviä rannalla.
Hei h*hlvetti miten vastenmielinen ihminen olet! Kaikessa ei aina ole kyse rahasta. En koskaan matkustaisi Dubaihin tai mihinkään muuhun maahan, missä naisen asema on koiraakin alempi ja orjuus on normaalia!
Vastenmielisiä ihmisiä on ne orjuuttajat ja heidän kulttuurinsa, ei viaton lomaileva ihminen jolla ei ole vieraan maan kulttuurille ja tavoille minkäänlaista sananvaltaa.
Varmaan tilaa vaattensakin temusta
Meillähän kotimaassakin haalitaan halpatyöntekijöitä köyhistä maista ja parhaillaan jopa työministeri on kosioreissulla joten mikä ongelma Dubain ihmisoikeuksien polkemisella? Ei se Suomessa sen pyyteetömämpää ole
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin kerran kesäksi hotellia, 1 kk Dubaissa 5 tähden hotellissa taisi olla 1400-1600 e. Tuolla hinnalla ei saa Espanjasta viikoksi edes 3 tähden hotellia.
Et saa Dubaista 50€/päivä (~1500€/kl) mitään 5 tähden hotellihuonetta. Toki saat kesällä halvemmalla kun siellä on +45 etkä voi olla ulkona edes varjossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noh, aika vähän espanjassa kesällä sataa. Ja sieltä saa kyllä hyvän hotellin viikoksi 500-800e budjetilla.
Jos haluaa lomalla(kin) asua murjussa niin siitä vaan Espanjaan 500-800€ viikkobudjetilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lomalla(kin) asua murjussa niin siitä vaa
En ole tuo kenelle kommentoit.
Kuka mitäkin haluaa. En lomalla vietä aikaani kovin paljon hotellissa. Minulle tärkeää on hotellin sijainti ja siisteys. Kolme tähteä on ihan passeli, monissa paikoissa hyvää keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat leikisti jutelleet 2 viikkoa ja kyselee kuvia kuin miettii täällä onko vaimo ainesta . Tähän voi sanoo Jeesus Kristus sentään.
No sitä minäkin ihmettelin. Mitä varten ihan vieraalle lomakuviani näyttäisin? Ei jatkoon.
Mä oon kerran ollut Kreikassa yksin paketti matkalla. Kavereilla ei ollut rahaa, aikaa tai halua lähteä matkalle, niin menin yksin. Voisin harkita uudelleen yksin reissaamista, jos elämäntilanne olisi eri.
Ja kuvista, jos on yksin, niin ei kai sitä ihan älyttömästi itseään kuvaa. Mulla ei varmaan ole yhtään kuvaa itsestäni tuolta reissulta.
Vierailija kirjoitti:
Seksimatkoilla käynyt. Teetättäisin sukupuolitautitestit.
Naisten ei tarvi tehä mitään seksimatkoja kun seksiä saa keneltä haluaa milloin haluaa.
En tiedä voiko joku tehdä tällaista aloitusta tosissaan. Jos näin on, niin sulle ei ilmeisesti tule mieleen, että monet meistä naisista matkustavat työnsä takia ihan yksin. Jos ei illalla ole työn puolesta illallista tai muuta ohjelmaa nainen lähtee ihan yksin syömään. Noista mainituista kohteista olen käynyt kaikissa ja lisäksi noin kymmenessä muussa maassa usein. Miten tämä parisuhdeasioihin vaikuttaa. Ainakin niin, että aloittajan kanssa mulla ei olisi mitään yhteistä missään suhteessa. Itsenäisellä naisella itsenäinen kumppani.
Me nykynaiset olemme emansipotuneita! Suomikulli ei kiinnosta kun saa paljon parempaa joka reikään ja enemmän. Suomimies on hyi yöks!
Vierailija kirjoitti:
Avaa nyt vähän, joku ajatus/haisu/aavistus sinulla selvästi on: mikä siinä voisi olla epäilyttävää? Onko se samalla tavalla epäilyttävää kuin miehen yksin käyty reissu Thaikkuihin, vai mitä?
Epäiletkö että hän olisi jakanut pesää päivettyneille tyypeille?
Ap käynyt yksin Thaimaassa ja muikkeli Dubaissa. Eis tää oo ihan match made in heaven?
Nuo ovat kaikki helppoja turistikohteita, joihin tehdään pakettimatkojakin. Dubai on ongelmallinen kohde muista syistä. Mutta taitaa olla keksitty tämä tarina, koska vaikka olisi millainen matka, niin yleensä ihmisille jotain lomakuvia tallentuu rakennuksista ja maisemistakin.
Matkustin kummitätini kanssa Dubaihin noin 14-vuotiaana ja muistoni sieltä ovat mm. tuolloin suomalaiselle eksoottiset kameliratsastukset autiomaassa,upeat uima-altaat 5 tähden hotellissa,joissa kävin yksin uimassa keskellä yötä(paikalla ei siis ollut ketään muita,kuin minä) täysikuun loisteessa,mahtavat ruoat ja paljon muuta. Vielä jonain päivänä matkustan uudestaan, oli siellä ihmisten riistoa tai ei. Riistoa kun on kaikkialla, niin jenkeissä, Ukrainassa, Venäjällä, etelä-Euroopassa,ihan myös täällä koto-Suomessa. Ihme hyvesignalointia taas, toivottavasti muutat vedettömään ja sähköttömään korpimökkiin ilman autoa,jotta voit elää kuten opetat.