Milloin seuraavat lakot?
Lähinnä bussiliikenteen lakosta olen kiinnostunut.
Kommentit (16)
Yleislakkoa kehiin. Sinimusta hallitus nurin. Kuolaavan syöttöporsaan voi lähettää Ruotsiin ihastelemaan sikäläistä työkulttuuria, kun samanlaista muka Suomeen pitäisi saada.
Milloin seuraava lomautus, yt neuvottelut, olen kiinnostunut koska minulle on työpaikka tärkeä. 2 lasta, asuntovelkaa yh.
Voisivat mennä työntekijät vaikka kuukauden lakkoon. Katsotaan sitten uhoaako ministerit.
Torstaina AKT voisi pysäyttää maan pariksi viikoksi. Ihan vaan, koska se voi.
Valmetti aloitti jo yt-neuvottelut, juuri ennen lakkoja...
Ruokakaupat voisivat olla parisenkin viikkoa lakossa.
Ampparit sivustolle laitoin eilen "uusi lakko" sanat. Mutta koska oli sunnuntai, ei se tiennyt aiheesta vielä mitään. Ja jos ei ole vielä uutta lakkoa suunniteltu. Muistakaa tilata kaupat länsipuolelle Tamperetta Coop wc-paperia varastoon, se iso pakkaus. Minä ostan niitä.
Veksi hakee kaikki uutiset lakko sanalla. Kokeile https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=lakko
Vierailija kirjoitti:
Ampparit sivustolle laitoin eilen "uusi lakko" sanat. Mutta koska oli sunnuntai, ei se tiennyt aiheesta vielä mitään. Ja jos ei ole vielä uutta lakkoa suunniteltu. Muistakaa tilata kaupat länsipuolelle Tamperetta Coop wc-paperia varastoon, se iso pakkaus. Minä ostan niitä.
Veksi hakee koko uutisesta ei pelkästään otsikosta olen ymmärtänyt ja näyttää paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Loiset vinkuu taas
Kiitos lakkoilijoille kautta historian tästä tuli menestynyt maa. Jota nyt ollaan ajamassa alas.
Täytyy odottaa ensin että kaikki AY-johtajat saavat talvilomansa pidettyä ja sen jälkeen ehtivät uusia lakkoja suunnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin.
Mene töihin
Oisko 3 viikon päästä? Ensi viikolla kertovat, kun on talviloma eka lusittu.