Varasin juuri lomamatkan etelään
Ai että se sitten piristääkin keskellä kylmää ja pimeää talvea. Jo pelkkä tieto tulevasta matkasta nosti mielialaani. 😎
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Meidän loma-asunto on etelässä, ollaan siellä yleensä puolet vuodesta.
Miksi ette nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tilasin juuri viikon rantaloman. Ihanaa lähteä alla inclusive lomalle.
Mikä siinä all inclusivessa viehättää? Minusta on mukavaa kierrellä kaupungilla ja syödä eri paikoissa.
Mulla sama. Mä en haluaisi syödä viikkoa tai kahta samassa paikassa samaa ruokaa. Ollaan tykätty juuri siitä, että etsitään joka ilta eri ravintola. Mutta jokainen tavallaan.
Tällä hetkellä etelän lomakeskuksissa on influenssaa, coronaa ja norovirusta, joten pidä hyvä huoli ainakin käsihygieniasta. Lutikoita ja russakoita on myös normaalia enemmän eli ole tarkkana niidenkin suhteen. En halua pelotella, mutta realisti pitää olla ja toimia järkevästi. Itse palasin reissultani terveenä ilman ei-toivittuja salamatkustajia, mutta seurueessamme osa sairastui ja ainakin yksi löysi jonkun öttiäisen matkalaukustaan. Loma kuitenkin oli huippukiva ja sää oli suosiollinen.
Mä taas odotan pakkasia. Pääsee jälkeen juoksemaan.
Jaksaa taas kun pääsee raikkaaseen pakkas säähän. Ja taivashan on nätti, arskakin paistaa taas vähän pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minne?
Keltä kysyt?
Ap:ltä, mutta kaikki saa vastata.
Kaksi yötä motellissa Vantaalla?
Meidän perhe lähtee hiihtolomaalla Kuusamoon ja kesälomalla ollaan Lapissa 3 viikkoa vuokramökissä. Lapinhulluus on meidän diagnoosi 😀 Etelässäkin ollaan lomailtu, mutta pohjoinen on parempi, ainakin meille, ja saadaan koiratkin mukaan.
Mä lähen 2 kaverin kanssa talvilomalla viikoks Puerto Caleroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän loma-asunto on etelässä, ollaan siellä yleensä puolet vuodesta.
Miksi ette nyt?
Koska ei ole heitä, ei asuntoa, ei puolta vuotta lomaa, on vain huomiosta nauttiva pikkuinen trolli.
Olisit lentänyt omalla luudallasi niin olisit säästänyt sekä lentolippujen hinnan että ilmastoa.
Minäkin varasin matkan etelään: Seinäjoelta ilmajoelle, mikä on etelässä täältä.
TUIn kautta ihana matka buukattu!
Asun n. puoli vuotta Kanarialla ja n. puoli täällä Suomessa. Mun piti olla täällä Suomessa vain joululoman ajan ja palata takaisin saarille, mutta katkaisin käteni ja tulikin pidennetty vierailu. Tuolla mainittiin tartuntataudeista ja syöpäläisistä mikä valitettavasti totta. Ainakin Kanariansaarilla on nyt aikamoinen epidemia tautien suhteen, ja ötököitäkin valitettavasti löytyy laajoista myrkytyksistä huolimatta. Ole siis varovainen ja tarkkana!
Mikä matkayhtiö on luotettavin valmismatkojen suhteen?
Missä tarkalleen on tuo mainittu etelä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minne?
Keltä kysyt?
Aloitus on trollaus.
Vierailija kirjoitti:
TUIn kautta ihana matka buukattu!
Venäläisomisteinen. Enpä paljon kehuskelisi käyttäväni tuota firmaa. Ja muutenkin viime aikoina hommat kusseet noilla oikein huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minne?
Keltä kysyt?
Ihan vain Kanarialle. Minä olen käynyt varmaan 20 kertaa, mutta japanilainen vaimoni ei vielä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minne?
Keltä kysyt?
Ihan vain Kanarialle. Minä olen käynyt varmaan 20 kertaa, mutta japanilainen vaimoni ei vielä kertaakaan.
Kanaria on hyvä kohde, sopiva ilmasto ja siedettävän lentomatkan päässä. Olen käynyt 6 saarella 9 eri kohteessa. Olin marraskuussa Corralejossa.
Meilläkin alkukesäksi jo varattu kaupunkiloma. Vielä joku ihana rantakohde pitää löytää. Suunnittelu ja odottelu on osa huvia.