Varasin juuri lomamatkan etelään
Ai että se sitten piristääkin keskellä kylmää ja pimeää talvea. Jo pelkkä tieto tulevasta matkasta nosti mielialaani. 😎
Kommentit (103)
Olen kyllä paljon mieluummin kotimaassa nollan asteen lämpötilassa kuin jossain etelän turistikohteen helteessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä matkayhtiö on luotettavin valmismatkojen suhteen?
Tuskin niissä isoja eroja on. Kaikki joutuvat noudattamaan samoja lakeja ja asetuksia.
Tosin uskon, että nämä valtio-omisteiset Finnairin tytäryhtiöt, kuten Finnmakat ja Aurinkomatkat eivät kovin helposti kyykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Minne?
Keltä kysyt?
Ap:ltä, mutta kaikki saa vastata.
Aloitus on trollaus.
Miksi olisi?
T. AP
Miten uskallatte näin epävarmassa maailmantilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi yötä motellissa Vantaalla?
Vantaa on pohjoisessa täältä päin katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomatkoja olen suosinut, ei ole ollut koskaan ongelmia ja suomalaiseen on helppo luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomatkoja olen suosinut, ei ole ollut koskaan ongelmia ja suomalaiseen on helppo luottaa.
Sama. Hinta-laatu -suhde on hyvä ja itselle suomenkielisyys tärkeä kun lontoo eikä tukholma kunnolla taitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Hinta-laatu -suhde on hyvä ja itselle suomenkielisyys tärkeä kun lontoo eikä tukholma kunnolla taitu.
Kyllä niillä muillakin suomessa pakettimatkoja myyvillä on suomenkielinen palvelu toimistossa ja suomalaiset oppaat kohteissa, jos niitä on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä muillakin suomessa pakettimatkoja myyvillä on suomenkielinen palvelu toimistossa ja suomalaiset oppaat kohteissa, jos niitä on vailla.
Ainaki Tjärellä ja Tuilla voi opas puhua "skandinaviskaa" eli aina ei saa suomea puhuvaa edes puhelimella kiinni. Ennen oppaita oli enemmän ja kohteissa toimistot, mutta nykyisin on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaki Tjärellä ja Tuilla voi opas puhua "skandinaviskaa" eli aina ei saa suomea puhuvaa edes puhelimella kiinni. Ennen oppaita oli enemmän ja kohteissa toimistot, mutta nykyisin on toisin.
No, me ollaan asuttu niin pitkään Lontoossa, että pärjätään kansainvälisilläkin retkillä.
Todennäköisesti tulee irtisanominen kohdalle ihan lähiviikkoina ja kun niin tapahtuu, lähden itsekin. Filippiineille suuntaan sen jälkeen, jossa pystyy elämään 500-600 euron kokonaiskuluilla kuussa. Kolmen kuukauden välein pitää vain muistaa poistua maasta muutamaksi päiväksi ja palata sitten sinne takaisin.
Puerto de la Cruziin talvilomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tilasin juuri viikon rantaloman. Ihanaa lähteä alla inclusive lomalle.
Mikä siinä all inclusivessa viehättää? Minusta on mukavaa kierrellä kaupungilla ja syödä eri paikoissa.
Kukin tavallaan. Välillä tekee mieli rentoutua täysin joten sen puolesta ymmärrän tuon all inclusiven. Joku toinen loma sitten erilailla. Ja saahan sieltä hotellialueelta poistua sinne kaupungille ja syödä muualla jos välillä mieli tekee, ei se mikään vankila ole.
ap, mitä nähtävää on valitsemassasi kohteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen 2 kaverin kanssa talvilomalla viikoks Puerto Caleroon.
Miksi viikoksi? Eihän siinä ehdi mitään. Minimi on 2 viikkoa, mieluummin 3 viikkoa tai enemmän.
Vierailija kirjoitti:
ap, mitä nähtävää on valitsemassasi kohteessa?
13 saarta joista asutusta kahdeksassa ja ainakin yhdeksässä myös turisti pääsee käymään. En ole ap, mutta useammallakin saarella käynyt ja niissä itselleni tärkeintä on luonto ja siellä liikkuminen, paikallinen kanarialainen kulttuuri ja ihmiset, sopivan leuto ilmasto ja syömisten suhteen varsin turvallinen ja monipuolinen paikka. Negaa varsinkin suosituimmilla ja isommilla saarilla tällä hetkellä tartuntatautiepidemia, asuntojen välitys ei-paikallisille eli turisteille ja talvehtijoille, liika rantarakentaminen, all inclusive, vesien saastuminen ja kuivuuden tuoma vesipula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen 2 kaverin kanssa talvilomalla viikoks Puerto Caleroon.
Miksi viikoksi? Eihän siinä ehdi mitään. Minimi on 2 viikkoa, mieluummin 3 viikkoa tai enemmän.
Oomme lukios ja lomaa on vain viikko.
Vierailija kirjoitti:
Miten uskallatte näin epävarmassa maailmantilanteessa?
Mikäs se epävarmuus tällä kertaa on? Kun koronarajoituksista päästiin, täällä moraaliposeeraajat kertoivat kuinka nyt ei ole oikea aika matkustaa. Jos sinä haluat elää loputtomassa pelossa, ei se tarkoita että muiden pitäisi jättää elämä väliin. Itsekin odottelen talviloman matkaa lämpöiseen ja kesälomalla varmasti matkustelen.
Vierailija kirjoitti:
Puerto de la Cruziin talvilomalla.
Kannattaa tarkistaa huone,torakoita ollut kovasti. Myös tyynyn alla:(
Samoin aamupalalla lattioilla.
Tullessa matkatavarat tarkkaan.