Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!
Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.
Kiitos etukäteen!
-Anneli-81
Kommentit (221)
Voitin totosta 1600 euroa. Oli yliluonnollinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Huh! Varmasti oli pelottava kokemus. Onko sitä tapahtunut useammin tai muita kokemuksia?
-Anneli-81
No minulla on aika paljonkin kokemuksia mutta monilla tutuillanikin on.
Olen nähnyt upean mustan hahmonkin seisovan eteisessä yöaikaan kun juotin vauvalle maitoa. Se näkyi kun katsahdin eteiseen, selkeä musta miehen hahmo. Uudelleen katsahtaessa se olikin jo poissa. Olen jo lapsena ollut kiinnostunut henkimaailman asioista, jopa toivoin kokemuksia.
Onko nuo tapahtumat olleet sinulle pelottavia vai vain mielenkiintoisia? Mielelläni haluaisin kuulla kokemuksiasi, ja laitan tosiaan näitä talteen.
-Anneli-81
Kerran kesällä olin mieheni kanssa vuokramökillä. Heräsin yöllä ja kuulin askelia, niin kuin joku kävelisi puisella verannalla. Herätin mieheni ja hänkin kuuli äänet, mutta epäili että puutalo vain paukkuu. Mutta minusta ne oli kyllä selvästi askelta ääniä, minua ainakin pelotti. Jossain vaiheessa nukahdimme uudestaan.
-Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo tapahtumat olleet sinulle pelottavia vai vain mielenkiintoisia? Mielelläni haluaisin kuulla kokemuksiasi, ja laitan tosiaan näitä talteen.
-Anneli-81
No osa on, osa ei eli lähinnä olleet kokemuksellisia, hienoja muistoja! Olen nähnyt myös pirun sarvet peilissä kun katsahdin sinne iltatoimissani lapsena. Olen kuullut jonkun äänen kutsuvan minua nimeltä yms.
Aliluonnollinen kokemus on varmaan kamala. Mikä sitten on yliluonnollinen.
On kyllä jännää miten joillekin näitä erikoisia juttuja tapahtuu. Ja toisille ei ollenkaan. Mistähän se johtuu?
-Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Kerran kesällä olin mieheni kanssa vuokramökillä. Heräsin yöllä ja kuulin askelia, niin kuin joku kävelisi puisella verannalla. Herätin mieheni ja hänkin kuuli äänet, mutta epäili että puutalo vain paukkuu. Mutta minusta ne oli kyllä selvästi askelta ääniä, minua ainakin pelotti. Jossain vaiheessa nukahdimme uudestaan.
-Anneli-81
Eläin
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännää miten joillekin näitä erikoisia juttuja tapahtuu. Ja toisille ei ollenkaan. Mistähän se johtuu?
-Anneli-81
Se johtuu myös kiinnostuksesta, kaikkia ei edes kiinnosta. Osa siis oikein metsästää näitä kokemuksia, tutkii henkimaailman asioita ja käy erilaisissa paikoissa mutta aina siltikään niitä varsinaisia kokemuksia ei saa. Sama sitten niiden enkeliasioiden kanssa. Elämä on toisinaan kummallista mutta siltikin niitä tapahtuu paljon.
Ei voinut olla, olivat raskaita askeleita.
-Anneli-81
Kiinnostusta minulta ainakin löytyy, kun on ollut niitä omia kokemuksia. On kyllä mielenkiintoista.
-Anneli-81
Mun kanssa samalla luokalla oli tyttö, jonka vanhemmat piti hotellia ja siinä hotellissa kummitteli ihan päivälläkin. Sen tarhaikäiset sisarukset, taisi olla poika ja tyttö, juttelivat näkymättömille ihmisille ja se itse kertoi kuinka ei uskaltanut edes päivällä olla yksin siellä ravintolassa ja tehdä läksyjä, koska siellä oli "joku paha". Meidän äiti oli siellä kerran tuuraamassa ja sanoi, ettei enää ikinä mene uudelleen. Siellä oli lentänyt tyhjiä laseja itsestään tiskiltä alas ja joku asiakas oli lähtenyt kirkuen huoneestaan keskellä yötä eikä ollut suostunut edes tavaroitaan hakemaan.
Ohhoh! Voitko kertoa mikä hotelli on kyseessä?
-Anneli-81
Pääskynen se taisi olla. Me asuttiin naapurikylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tämän aiemminkin mutta ilmeisesti poistettu.
Näin unta että olin kaverin asunnossa toisella puolen Suomea. Myöhemmin kun tapasin kaverin, hän kysyi miten olin silloin (kertoi päivämäärän) hänen asuntoonsa keskellä yötä.
Vastaavaa tapahtunut pari kertaa muutenkin. Outoa.
Mielenkiintoista. Tuostahan on joku sanontakin, että jos et saa nukuttua, joku näkee sinusta unta. Minäkin olen nähnyt unta henkilöstä, joka on ajatellut minua juuri sinä yönä
Olitte ilmeisesti juuri alkaneet parisuhteeseen tms?
Kummalta kysyt? Unennäkijä vastaa ettemme olleet. En oikeastaan ymmärrä kysymystä.
Miten kaveri voi nähdä minut asunnossaan ja jos olen toisella puolen maata nukkumassa? Ja hänen kokemuksensa ja minun kokemukseni tapahtumista käy yksiin.
Vierailija kirjoitti:
96/96 jatkan vielä, kun oma kissani katsoi minuun ja kertoi minulle telepaattisesti, että hän kuolee kohta. Niin kysyin häneltä, että kuinka voin auttaa häntä? Niin kissani vastasi minulle, että laita vain piikki. Ja noin kahden viikon kuluttua tästä kissani oireet paheni ja hänelle todellakin laitettiin se piikki, että pääsee tästä elämästä. Eli eläimiin voi oikeasti olla telepaattinen yhteys.
Mun koirani kertoi minulle että minun pitäisi antaa naapurin mummolle piikki. Näin tein.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa samalla luokalla oli tyttö, jonka vanhemmat piti hotellia ja siinä hotellissa kummitteli ihan päivälläkin. Sen tarhaikäiset sisarukset, taisi olla poika ja tyttö, juttelivat näkymättömille ihmisille ja se itse kertoi kuinka ei uskaltanut edes päivällä olla yksin siellä ravintolassa ja tehdä läksyjä, koska siellä oli "joku paha". Meidän äiti oli siellä kerran tuuraamassa ja sanoi, ettei enää ikinä mene uudelleen. Siellä oli lentänyt tyhjiä laseja itsestään tiskiltä alas ja joku asiakas oli lähtenyt kirkuen huoneestaan keskellä yötä eikä ollut suostunut edes tavaroitaan hakemaan.
Uskooko muka joku näitä teidän huuhaajuttujanne? :D
Usko tai ei, oma asiasi.
-Anneli-81
Tässä yksi oma kokemus, kerran ala-aste ikäisenä isäni haki minut taidekoulusta kotiin illalla. Istuin hänen pyöränsä tarakalla.
Juteltiin isän kanssa ja ihailtiin kun taivaalla oli revontulia. Yhtäkkiä näin taivaalla kolme enkeliä rivissä! Huudahdin isälleni hämmästyneenä näkemäni. Kumma kyllä isä ei halunnut pysähtyä ja katsoa mitä näin. Mutta hän uskoi minua ja mitä näin, koska hämmästykseni oli niin aito. Myöhemmin olen huomannut että isä ei itse halua sekaantua yliluonnollisiin kokemuksiin. Mutta hän on aina uskonut omiin kokemuksiini, koska olen niitä rehellisesti kertonut.
Anyway, näkemäni enkelit olivat kauniita ja tapahtuma on jäänyt mieleeni.
-Anneli-81