Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!
Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.
Kiitos etukäteen!
-Anneli-81
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää!
Ei täällä kukaan usko oikeita kokemuksia. Somestakin löytyy lisää, sielläkin voi kertoa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Otimme hoidettavaksi saksanpaimenkoiran pariskunnalta,joka ei pystynyt sitä sairauksiensa vuoksi enää hoitamaan. Oli syksyinen päivä ja laitoin tulta takkaan. Koira istui siinä vierellä. Sitten koira kääntyi ikkunaan päin ja näin,että pieni lintu istui ikkunan poikkipuulla ja katsoi meitä. Koira katseli lintua ja sitten se katsoi minua suoraan silmiin ja sen silmät olivat rakastavat. Se katse oli sellainen lempeä,vieläkin muistan ja tulee kyynel silmään. Pian sain soiton,että koiran emäntä oli kuollut juuri siihen aikaan. Halasin koiraa ja sanoin,että minä pidän nyt sinusta huolta. Saimme olla yhdessä kymmenen ihanaa vuotta.
Eläinkuiskaajat kertovat tällaisista. Joskus kun haastattelee koiraa, koira häiriintyy ja tähän on vaikea saada kontaktia. Kuulemma kuiskaaja ottaa aina tarkan kellonajan ylös, jotta voi kysyä omistajilta mitä tekevät silloin, ja saattavat olla esim. juuri laittamassa ruokaa. Kuiskaaja sanoi, että eläimen ja omistajan välillä on koko ajan yhteys. Tämähän nyt ei tietenkään yllätä hengellisiä ihmisiä millään tasolla, kunhan vaan tuli mieleen tuosta eläin-kontekstista :)
Samoin pieni lapsi on saattanut yllättäen kesken leikkien sanoa, "heippa mummi" tai muuta vastaavaa, ja isovanhempi on kuollut juuri silloin
Nämä eivät ole omia tarinoitani
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tämän aiemminkin mutta ilmeisesti poistettu.
Näin unta että olin kaverin asunnossa toisella puolen Suomea. Myöhemmin kun tapasin kaverin, hän kysyi miten olin silloin (kertoi päivämäärän) hänen asuntoonsa keskellä yötä.
Vastaavaa tapahtunut pari kertaa muutenkin. Outoa.
Mielenkiintoista. Tuostahan on joku sanontakin, että jos et saa nukuttua, joku näkee sinusta unta. Minäkin olen nähnyt unta henkilöstä, joka on ajatellut minua juuri sinä yönä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tämän aiemminkin mutta ilmeisesti poistettu.
Näin unta että olin kaverin asunnossa toisella puolen Suomea. Myöhemmin kun tapasin kaverin, hän kysyi miten olin silloin (kertoi päivämäärän) hänen asuntoonsa keskellä yötä.
Vastaavaa tapahtunut pari kertaa muutenkin. Outoa.
Mielenkiintoista. Tuostahan on joku sanontakin, että jos et saa nukuttua, joku näkee sinusta unta. Minäkin olen nähnyt unta henkilöstä, joka on ajatellut minua juuri sinä yönä
Olitte ilmeisesti juuri alkaneet parisuhteeseen tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otimme hoidettavaksi saksanpaimenkoiran pariskunnalta,joka ei pystynyt sitä sairauksiensa vuoksi enää hoitamaan. Oli syksyinen päivä ja laitoin tulta takkaan. Koira istui siinä vierellä. Sitten koira kääntyi ikkunaan päin ja näin,että pieni lintu istui ikkunan poikkipuulla ja katsoi meitä. Koira katseli lintua ja sitten se katsoi minua suoraan silmiin ja sen silmät olivat rakastavat. Se katse oli sellainen lempeä,vieläkin muistan ja tulee kyynel silmään. Pian sain soiton,että koiran emäntä oli kuollut juuri siihen aikaan. Halasin koiraa ja sanoin,että minä pidän nyt sinusta huolta. Saimme olla yhdessä kymmenen ihanaa vuotta.
Eläinkuiskaajat kertovat tällaisista. Joskus kun haastattelee koiraa, koira häiriintyy ja tähän on vaikea saada kontaktia. Kuulemma kuiskaaja ottaa aina tarkan kellonajan ylös, jotta voi kysyä omistajilta mitä tekevät silloin, ja saattavat olla es
"Herra Fuffe, kertoisitteko mielipiteenne tämän hetken polttavimmista aiheista?"
"Vuh!"
"Niinkö? Entä mitä mieltä olette kissoista?"
"Murrr...."
"Selvä, kiitos tästä haastattelusta, tässä haastattelupalkkioksi neuvottelemanne possunkorva."
Menin kerran eräässä Suomen suurimmista kauoungeista ruskeaan taloon ja näin siellä steppaavan menninkäisen! Myöhemmin samaisessa kaupungissa näin joen rannassa saalistavan hyljemiehen!
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaa palstalta katoaa mystisesti viestejä.
Veikkaan että jokin poltergeist aiheuttaa tällaista kiusaa. Todella erikoista ja pelottavaa.
Ja aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti haluaisin kerätä juttuja talteen.
-Anneli-81
Ja mitäköhän iloa niistä muka olisi? Tällä palstalla on usein keksittyjä juttuja, joten ei kannata niiden perään vinkua.
Jos ei ite jaksa tai viitsi keksiä juttuja...
Kukin uskoo mitä haluaa, omat kertomani kokemukset ovat tosia. Kyllä ihmisille tapahtuu erikoisia asioita.
-Anneli-81
Haluaisin kuulla lisää tarinoita!
Vierailija kirjoitti:
Kukin uskoo mitä haluaa, omat kertomani kokemukset ovat tosia. Kyllä ihmisille tapahtuu erikoisia asioita.
-Anneli-81
Jos on hiukankin järkeä päässä tajuaa että mitään yliluonnollista ei ole koskaan ikinä sattunut kellekään.
Sairaat ja muuten vaan hörhöt kyllä pitävät niitä tosina mutta se kun ei ihan riitä tekemään tarusta totta.
Yliluonnollisin on sellaisen pistävän tunteen kokeminen niskassa kun joku tuijottaa takana intensiivisesti, jolloin ei voi välttyä kääntämästä päätä katsomaan ja tuijottaja nolostuu poikkeuksetta.
Kuten sanoin, kukin uskoo miten haluaa. Mutta outoja asioita tapahtuu kyllä. Itse kokemani jutut ovat tapahtuneet niin kuin olen kertonut.
-Anneli-81
En nyt tiedä onko tuo yliluonnolista. Enemmän sellainen tunne?
-Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
-Anneli-81
Minullekin on käynyt niin että tiskatessa tunsin olkapäälläni pari nopeaa tökkäisyä, säikähdin ja käännyin mutta takana ei ollut ketään. Mahdotontahan se olisi ollutkin koska ketään ei ollut kotona paitsi vauva.
Vierailija kirjoitti:
-Anneli-81
On se yliluonnollista. Noin se menee, tulee tunne. Kokemuksissahan tämä on juuri se juttu.
Kauhukohtauksissakin kuten pelkotiloissakin se tunne on vahva ja lisäksi saattaa tulla vaikka mielikuvia jotka liittyvät johonkin aiheeseen tai saattaa vaikka nähdä ympärilläänkin jotakin.
Sisäistä sekä ulkoista toimintaa.
Huh! Varmasti oli pelottava kokemus. Onko sitä tapahtunut useammin tai muita kokemuksia?
-Anneli-81
Kertokaa lisää!