Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!
Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.
Kiitos etukäteen!
-Anneli-81
Kommentit (221)
Nuorena seurustelin muutaman miehen kanssa, pidin heistä mutta kuitenkaan ei vaan kunnolla klikannut.. Mietin että tapaanko koskaan sitä oikeaa..?
Myöhemmin tapailin miestä jonka kanssa minulla oli kaukosuhde. Eka kertaan kun tavattiin, se oli vain klick, kaikki meni vain paikalleen, ja vain tiesin että tämä se on se oikea. Näin olikin, ollaan oltu naimisissa vuodesta 2007
-Anneli-81
Anneli 81 on kujalla. Kirjoitatko kirjaa? 😂🤣
Ääh ihan kun seurattaisiin, maalitettaisiin, näyteltäisiin, salakuunneltaisiin, salakatseltaisiin, hakkeroitaisu, salaviestiteltäisi, jotain laitettu ihon sisään
ööh ai niin ei ole yliluonnollista mitkään edellämainitut
Minkä ihmeen takia ala peukku?!
Tämä tapahtui tänä vuonna. Istuin junassa, olin menossa kotiin reissun jälkeen.
Junassa, istui nainen toissa puolella käytävää, hänellä oli kannettava tietokone mukana. Hän nousi ja tuli luokseni ja kysyi pidänkö silmällä hänen läppäriään kun hän käy ravintola vaunussa? Sanoin että tottakai.
Mielessä näin että hän tulee takaisin ja antaa minulle sinisesssä kääreessä olevan suklaapatukan kiitokseksi. No näinpä kävi..
-Anneli-81
Etiäisiä? Oletko nähnyt aaveen tai muuta sellaista? Kummitteleeko kotonasi? Outoja sattumia? Oletko nähnyt kaksoisolentosi? Muuta??
-Anneli-81
Lisää tarinoita minulle? -Anneli-81
Tuleeko teille sellainen tunne että nyt asia tulee onnistumaan hyvin?
Esimerkiksi jos vaikka kavereiden kanssa tapaaminen, ja sulla on tosi hyvä fiilis että se onnistuu hyvin.
Tänä vuonna esim. Hankin uusia silmälaseja, ja eivät saaneet vahvuutta oikein. Kaksi kertaa piti linssit vaihtaa. Ja kun kolmas vaihto, niin oli oikein hyvä fiilis että nyt vihdoinkin onnistuu, kuten kävikin.
Kertokaa omia tällaisia kokemuksia, tai muuta yliluonnollisa juttuja.
-Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Lisää tarinoita?
Nykyisin taitaa olla jo niin että kiusaaminen on pilannut halun kertoa asioita.
Kannattaa etsiä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää tarinoita?
Nykyisin taitaa olla jo niin että kiusaaminen on pilannut halun kertoa asioita.
Kannattaa etsiä muualta.
Voitko tarkentaa?
Anneli-81
Meillä on mennyt kylpyhuoneen ovi lukkoon sisäpuolelta sillä välin kun olemme olleet poissa. Lukko on ihan perus väännettävä malli. Kylpyhuoneessa ei ole ihmisen mentävää ikkunaa, jos joku ajattelisi, että joku olisi käynyt siellä ja poistunut ikkunan kautta.
Muistin yhden, kerran lomalla hotellissa siskoni kanssa, katsottiin tv tä ennen nukkumaan menoa. Tvssä oli alkanut X-files.
Ajattelin että toivottavasti ei se sama jakso jonka oli katsonut kotona dvdltä, no tietty oli juuri se sama jakso.. -Anneli-81