Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!
Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.
Kiitos etukäteen!
-Anneli-81
Kommentit (221)
Kovasti haluaisin teiltä lisää tarinoita, kiitos!
-Anneli-81
useasti perheen kanssa kävelyllä menemme koulun pihan läpi , pihalla on kaksi keinua jotka keinuvat itsestään pitkän aikaa, toinen isommalla liikkeellä ja toinen pienenmällä . ei tuule eikä muita ihmisiä ole paikalla .
Tuo on kyllä pelottavaa... Kiitos tarinasta, laitan sen talteen.
Antakaa tulla lisää.
-Anneli-81
.
Tässä jälleen yksi tapahtuma, ala-aste ikäisenä piti hammaslääkärissä ottaa muotit hampaista, ylä ja alahampaista. Jännitin kovin, koska pelkäsin sitä, tukehtumista..
No, muotit saatiin otettua. Sitten tuli mielikuva myöhemmin, että eivät ne onnistuneet. No niin oli käynyt, jouduttiin ottamaan uudet muotit...
Siis tämä tuli minulta. -Anneli-81
Olisiko minulle lisää tarinoita?
Omia kokemuksianne, asuinpaikkanne kummitus tarinoita?, työpaikan? Jne...
Olisin hyvin kiitollinen!
-Anneli-81
Miksi minä en koskaan näe ufo aluksia, höh
No en ole minäkään nähnyt. -Anneli-81
Oltiin muutettu mutta emme saaneet pesukonetta toimimaan. Oltiin puhuttu korjaajankin tilaamisesta. Emme kuitenkaan tehneet niin vielä.
Menin sitten töihin kuten normaalisti ja kotiin palatessa näin ulkoa ikkunasta, että kotona sisällä liikkui kaksi mieshahmoa. Päättelin, että nyt se korjaaja on meillä. Avattuani oven, kuulin, että kone oli käynnissä. Sisällä oli kuitenkin vain mieheni, joten kysyin, joko se korjaaja lähti. Mieheni ihmetteli, että mikä korjaaja. Hän oli saanut koneen käyntiin itse.
Jännä kun tälläsiä välillä tapahtuu joillekin. Kiitos tarinasta!
Olisiko lisää?
-Anneli-81
Saisinko lukea lisää tarinoita?
-Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Otimme hoidettavaksi saksanpaimenkoiran pariskunnalta,joka ei pystynyt sitä sairauksiensa vuoksi enää hoitamaan. Oli syksyinen päivä ja laitoin tulta takkaan. Koira istui siinä vierellä. Sitten koira kääntyi ikkunaan päin ja näin,että pieni lintu istui ikkunan poikkipuulla ja katsoi meitä. Koira katseli lintua ja sitten se katsoi minua suoraan silmiin ja sen silmät olivat rakastavat. Se katse oli sellainen lempeä,vieläkin muistan ja tulee kyynel silmään. Pian sain soiton,että koiran emäntä oli kuollut juuri siihen aikaan. Halasin koiraa ja sanoin,että minä pidän nyt sinusta huolta. Saimme olla yhdessä kymmenen ihanaa vuotta.
Voi kuinka kaunis ja samalla surullinen tarina! Alkoi ihan itkettämään...ihanaa kun sait viettää monta vuotta tuon ihanan koiran kanssa.
Kerran tuli mieleen kun pudotin veitsen, niin äitini sanoi että se tarkoittaa että tulee mies vieras käymään.
No, sinä päivänä setäni tuli käymään, hassu sattuma
-Anneli-81
Okei. Voitko kertoa niistä muista samankaltaisia kokemuksista?
-Anneli-81