Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!

Vierailija
18.01.2025 |

Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.

Kiitos etukäteen!

-Anneli-81

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi kerrottavana useita yliluonnollisia tapahtumia, mutta Anneli81:n aloittama ketju ei ole niiden arvoinen. Elämä on joskus ihmeellistä ja se tuntuu hienolta tässä järkiperäistetyssä aika tylsässäkin ajassamme. 

Vierailija
102/221 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

96/96 jatkan vielä, kun oma kissani katsoi minuun ja kertoi minulle telepaattisesti, että hän kuolee kohta. Niin kysyin häneltä, että kuinka voin auttaa häntä? Niin kissani vastasi minulle, että laita vain piikki. Ja noin kahden viikon kuluttua tästä kissani oireet paheni ja hänelle todellakin laitettiin se piikki, että pääsee tästä elämästä. Eli eläimiin voi oikeasti olla telepaattinen yhteys. 

Vau, kissa joka tietää mikä on lopetuspiikki ja osaa oikein pyytää sitä. No nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen ansaitse..?

-Anneli-81 

Vierailija
104/221 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään kerrottavana, mutta olen miettinyt, että voiko uudessa talossa koskaan kummitella vai vaan vanhoissa. Jos muutan uudisrakennukseen, niin voiko siellä silti joku tai jokin kummitella?

Mikäs sen estäisi, voihan se olla rakennettu vanhan haudan päälle tai joku on kuollut rakennusvaiheessa tms.

Tietysti voisi olla niin, että aika ei ole sellainen lineaarinen, kuin yleensä ajatellaan. Eli ehkä joskus kummitus tulee tulevaisuudesta. Voisiko jopa kummitella itselleen tulevaisuudesta?

Vierailija
105/221 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!

Vierailija
106/221 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
107/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tarinoita?!

Vierailija
108/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pääsin lavatansseista saatille ja sain sormella koittaa hameen alta.

Se oli yliluonnollista se.

Vierailija
109/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi...

Vierailija
110/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta saakka nähnyt unia joissa leijun pois kropastani. Käyn eri paikoissa ( hassua kyllä ollut monta kertaa sellasta kuin unessa, siis kun menen sinne oikeasti)tai vain leijun ja mietin että tuoltako näytän kun nukun?

No,tätä tapahtuu varmasti kaikille.

Näen myös unia jotka toteutuu.

Ja ajattelen että  just ne villasukat jotka haluan niin käympä katsomassa kirppikseltä. Ja siellä ne on. Just oikeat ja hintakin passeli.

Näin käy kaupassakin.

Kaveri sanoo että yliluonnollista. Itselle normaalia.

Vierailija
111/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa isompi pipo, kun nykyinen tuntuu kiristävän päätä ja niitä vähäisiä aivoja. Mitä potaskaa täällä viitsitään kirjoittaa, vai laittavatko kaikki nämä viestinsä huumorin piikkiin? Naurettavaa!

Vierailija
112/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kivoja juttuja mitä joillekin sattuu.

Saanko ottaa tarinan talteen?

-Anneli-81 

Vierailija
113/221 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisille tapauksessa erikoisia juttuja, omat kokemukset on totta, en valehtele niistä. On mielenkiintoista lukea muiden kokemuksia myös.

-Anneli-81 

Vierailija
114/221 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
115/221 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää tarinoita minulle?

-Anneli-81 

Vierailija
116/221 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus interreilaamassa ja pysähdyttiin yöksi Ranskan ja Espanjan rajalla olevaan pikkukylään Port Bouhun. Kaverini seuraavana aamuna ihmetteli, että mistä mä tiesin eilen pimeässä, missä siellä on hotelli ja missä kauppa jne. Siis siihen ei aikaan ollut edes kännyköitä keksitty. Sanoin, että en mä tiedä itsekään, mistä mä ne tiesin, mä vaan jotenkin tiesin. 

Vuosia myöhemmin sen aikainen poikaystäväni kävi Lahdessa ennustajalla, joka kertoi edellisestä elämistä. Hän oli sanonut, että olet asunut tämän nykyisen vaimosi kanssa joskus Espanjan ja Ranskan rajalla. Poikaystäväni sitten jostain puhelinkioskista soitti, että: "Sä kerroit joskus, että tiesit jossain ihme kylässä paikat, vaikka et ollut siellä ikinä käynyt, mikä se paikka oli?"

En ehtinyt sanoa kuin, että se oli Ranskan ja Espanjan välisen rajan tuntumassa, kun poikaystävä sanoi, että: Hyi helvetti, nyt tuli kylmät väreet. 

Aivan selittämätön tapaus. Outo sattuma vai ollaanko tosiaan oltu siellä joskus. Joka tapauksessa tämä muusikkomieheni teki siitä biisinkin: I Have Been there before..

Vierailija
117/221 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Mielenkiintoista!

-Anneli-81 

Vierailija
118/221 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin antanut kissani leskeytyneelle äidilleni. Yönä muutamana heräsin siihen, että kissa nukkuu vatsani päällä.

Vierailija
119/221 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikea kissa vai vain tunne että kissa oli siinä?

-Anneli-81 

Vierailija
120/221 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

96/96 jatkan vielä, kun oma kissani katsoi minuun ja kertoi minulle telepaattisesti, että hän kuolee kohta. Niin kysyin häneltä, että kuinka voin auttaa häntä? Niin kissani vastasi minulle, että laita vain piikki. Ja noin kahden viikon kuluttua tästä kissani oireet paheni ja hänelle todellakin laitettiin se piikki, että pääsee tästä elämästä. Eli eläimiin voi oikeasti olla telepaattinen yhteys. 

Minunkin kissani kertoo minulle telepaattisesti, että lisää ruokaa tai kusen kenkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi