Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!
Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.
Kiitos etukäteen!
-Anneli-81
Kommentit (221)
Väitetään, että maailmassa ei ole tapahtunut yhtään todistettavaa yliluonnollista tapahtumaa. Sellainen olisi, jos esim reisiamputoidulle kasvaisi uusi alaraaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti haluaisin kerätä juttuja talteen.
-Anneli-81
Ja mitäköhän iloa niistä muka olisi? Tällä palstalla on usein keksittyjä juttuja, joten ei kannata niiden perään vinkua.
Kunhan ovat viihdyttäviä ja hyvin kirjoitettuja juttuja niin mitä väliä? Ei näitä juttuja todeksi pysty todistamaan muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään kerrottavana, mutta olen miettinyt, että voiko uudessa talossa koskaan kummitella vai vaan vanhoissa. Jos muutan uudisrakennukseen, niin voiko siellä silti joku tai jokin kummitella?
Mikäs sen estäisi, voihan se olla rakennettu vanhan haudan päälle tai joku on kuollut rakennusvaiheessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Oli aika isän tulla töistä, kopisteli rappusilla, kiersi avainta lukossa. Ei tullut vasta kuin vartin kuluttua. Sellainen etiäinen.
Tämmöiset etiäiset ovat kohtuullisen yleisiä. Eivät todellakaan arkipäivää, mutta näitä kokemuksia todella on.
Naapuri vastasi iloisesti tervehdykseeni... oli kuule sellainen luonnon ylittävä kokemus että.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla näin.
-Anneli-81
Mitä etsit? Sekoittaako ajatuksiasi nämä valheelliset tarinoitsijat sekä pelleilijät?
Juu, kyllä nämä etiäis kokemukset ovat tosia.
-Anneli-81
Kyllä varmasti on tosia kokemuksia olemassa. Mitäs sinä sitten täältä etsit?
Kiitos teille jotka tähän mennessä olette tarinoitamme laittaneet, nämä tosiaan menevän talteen.
-Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Väitetään, että maailmassa ei ole tapahtunut yhtään todistettavaa yliluonnollista tapahtumaa. Sellainen olisi, jos esim reisiamputoidulle kasvaisi uusi alaraaja.
Tuokin voi periaatteessa olla mahdollista, mutta että ilmestyisi uusi raaja simbsalabim...
Miksi näitä ihmisten kokemuksia sitten sanotaan? Eivätkö ne ole yliluonnollisia?
-Anneli-81
En tiedä onko tämä yliluonnollista mutta poikani näki pieniä miehiä metsässä n.5 vuotiaana. Tästä on aika yli kymmenen vuotta. Edelleen muistaa nuo pienet miehet. Olivat ihmisen näköisiä mutta metrin pituisia. Eivät ollet lapsia. Jollain oli kuulema isot silmät ja onnetoman pieni suu.
Näitte siis molemmat ne?
-Anneli-81
Tässä yksi oma kokemus.
Valoimme mieheni kanssa uuden vuoden tinaa, sain kolme palaa jotka arvioin näin pallo keppi ja kukkakimppu. No, vuoden aikana sain jumppapallon, kävelysauvat ja kukkakimppun syntymäpäivänä..
-Anneli-81
Olen kokenut aika monia asioita ja en sanoisi niitä yliluonnolliseksi, koska ne kuuluvat vain omaan elämääni. Mutta toki muut pitävät näitä yliluonnollisena.
Siis näin lapsena tv:stä punaisen pirun tai lohikäärmeen, ja silloin 60-luvulla oli mustavalkoinen tv. Ja näitä lisää esim. Menin yhdelle kurssille, josta näin maassa salamoivan neliön, eli tarkoittaa vain sitä, että tämän lähelle tai siis päälle ei voi kotia tehdä, koska se vaikuttaa ihmisesten energiaan eli voi aiheuttaa migreeniä ym. vastaavan kaltaisia oireita. Olen nähnyt, kuka saa oikean parisuhteen, näin siskoni kuoleman etukäteen monia vuosia etukäteen, olen nähnyt tulevaisuuteen ja myös asioita toisten menneisyydestä, vaikka en edes ennusta näitä etukäteen, koska ne asiat vain tulevat eteeni jostain syystä. Meidän suku aina ollut jotenkin herkkä aina näkemään asioita, en tiedä minkä vuoksi. Ja tällä lahjalla en tienaa rahaa lainkaan. Ja kerron toisille aina, jos heidän elämäänsä tulossa jotain, jos vain kysyvät. Mutta täytyy sanoa, että aika moni ei tiedä lahjastani, koska en käytä sitä koskaan toisia loukatakseni, tai kertomalla jotain ilkeyttä toisia kohtaan. Tällä lahjallani toki voisi saada rahaa, mutta mielestäni pitää olla aina oikea moraalin taju ja kohdella toisia hyvin ja oikein.
96/96 jatkan vielä, kun oma kissani katsoi minuun ja kertoi minulle telepaattisesti, että hän kuolee kohta. Niin kysyin häneltä, että kuinka voin auttaa häntä? Niin kissani vastasi minulle, että laita vain piikki. Ja noin kahden viikon kuluttua tästä kissani oireet paheni ja hänelle todellakin laitettiin se piikki, että pääsee tästä elämästä. Eli eläimiin voi oikeasti olla telepaattinen yhteys.
Kiitos mielenkiintoisesta kertomuksestasi!
-Anneli-81
Olisiko lisää tarinoita mulle?
-Anneli-81
Urbaaneja legendoja, tarinoita. Henkimaailma voi antaa meille mitä tietoa tahansa, ihmiset rakastavat kokemuksia.