Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!

Vierailija
18.01.2025 |

Hei kaikille! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne. Niitä olisi kiva kerätä talteen, ehkä kirjaksi.

Kiitos etukäteen!

-Anneli-81

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskoni ja vanhempieni kanssa kesäloma reissussa, kissamme kotona ja naapuri kävi sitä ruokkimassa. Minua huoletti että kissa kaipaa meitä, se oli minulle hyvin läheinen. Olisin mielelläni jäänyt kotiin sitä hoitamaan, mutta se ei sopinut vanhemmilleni, pitää tulla lomalle mukaan..

No, ikävästi kävi kissalle, se oli jäänyt auton alle ja naapurit olivat sen löytäneet..

Olin voinut pahoin ja oksentanut lomalla, myöhemmin kuulin kun vanhempani juttelivat hiljaa keskenään,että se tapahtui samoihin aikoihin kun naapurit olivat kissan löytäneet..

-Anneli-81 

Vierailija
42/221 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää tarinoita!

-Anneli-81 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista heijaa.

Vierailija
44/221 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla sellainen, joka sattui pari viikkoa sitten.

Tilasin nettikaupasta elektroniikkatuotteen, ihan pahaa aavistamatta. Ja seuraavana päivänä, ei kulunut edes täyttä vuorokautta, niin kuljetuksesta vastannut SUOMEN POSTI ilmoitti, että tuotteen saa noutaa meidän lähikaupan pakettiautomaatista?

Siellä se oli. Oven takana laatikko.

Että tämmöinen tapaus tällä kertaa.

Vierailija
45/221 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää tarinoita? Siis keräisin näitä mahdollista kirjaa varten, joten antakaa lupanne siihen.

Vierailija
46/221 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! Kertokaa nyt lisää kirjaani varten.

Vierailija
47/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
48/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellaisia ennakkoaavistuksia. Ne ei ole kauhean selkeitä ja asian tajuaa vasta jälkikäteen. Mulla on ollut mm. tapana tehdä joulukorteista lista joka vuosi ja joka vuosi ensimmäisenä listalla on ollut mummoni. Eräänä vuonna tein listan ja kun sain valmiiksi, mieleen tuli kuin jonkun sanomana, että tästä listasta pitää vielä poistaa joku. Pari viikkoa ennen joulua mummoni kuoli.

Toinen taas meni niin, että tulin lasten kanssa jostain kaupasta tms. autolla kotipihalle, kun joku ääni ikään kuin sanoi mulle, että kun on tammikuu ja kovat pakkaset, teillä on hautajaiset. Näin kävikin, lähisukulainen kuoli ja tammikuussa oli plussaa muuten pitkään, mutta juuri hautajaispäivänä mittarissa -27.

Joitain muitakin vastaavia on ollut

Vierailija
49/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit sitten rakennella kirjan muiden kokemusten kustannuksella eikä itselläsi ole kertoa mitään? 

Vierailija
50/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan kertonut! Ja kyllä, haluan kerätä juttuja mahdollista kirjaa varten, mitä pahaa siinä on?

-Anneli-81 

Vierailija
51/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!  Mielenkiintoista, mistähän tällaiset ennakkoaavistukset johtuu. Saanko ottaa jutun talteen?

-Anneli-81 

Vierailija
52/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kirjaa julkaistaan, turhaan vaivaudut.

Vierailija
53/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tämä ulkomailta)

Oli erittäin lämmin elokuinen aamu.

Istuskelin tutussa, pienessä kampaamossa, lueskellen paikallisia uutisia.

Kampaamossa työskenteli sillä hetkellä vain itse omistaja, joten jouduin odottelemaan, kun hän värjäsi jonkun vanhemman rouvan hiuksia. Meitä oli siis vain kaksi asiakasta.

Yht' äkkiä minusta tuntui , että joku katseli minua. Vilkaisin peiliin, jonka edessä tämä toinen asiakas juuri istui.

Peilissä näkyivät äitini lempeästi hymyilevät kasvot; hän "sanoi" myöskin jotakin.

Rupesin taas katselemaan lehteä.

Hetken kuluttua katsahdin samaiseen peiliin ja näin taas äitini kauniisti hymyilevät kasvot siellä.

Samalla puhelin soi. Sisareni Suomesta soitti ja ilmoitti, että äitimme oli hetkeä aikaisemmin kuollut.

Halusiko äitini näin hyvästejä ulkomailla asuvan tyttärensä?

Vierailija
54/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelmasi on??! Jos sinua ei aihe kiinnosta, niin anna olla. 

-Anneli-81 

Vierailija
55/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelun perä edellä vastaantulijoiden kaistalla 80 nopeus alueella. Elämä filmi juoksi oikeasti silmien edestä, eli pääni sisällä, sekunnissa ehti nähdä paljo. En tlrmännytvastaantulijaan vaan ajauduin penkkaan, mutta tulipa filmi katottua

Vierailija
56/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka kaunis tapaus! Saanko ottaa tämän talteen?

-Anneli-81 

Vierailija
57/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika isän tulla töistä, kopisteli rappusilla, kiersi avainta lukossa. Ei tullut vasta kuin vartin kuluttua. Sellainen etiäinen.

Vierailija
58/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!  Mielenkiintoista, mistähän tällaiset ennakkoaavistukset johtuu. Saanko ottaa jutun talteen?

-Anneli-81 

Saat. En osaa sanoa mistä nämä tulee

Vierailija
59/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

POikani 3v leikki lattialla ja minä tein jotain keittiössä. Poika yhtäkkiä sanoi, että äiti, isoveli vilkuttaa tuolla kattolampussa. Jatkoi sitten leikkiään niin kuin ei mitään.

Sama poika, kun olimme Valamon luostarissa yötä, totesi majoitushuoneen ovella, että täällä on kuollut ihmisiä. Oli kyllä niskakarvat pystyssä

Vierailija
60/221 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla sellainen, joka sattui pari viikkoa sitten.

Tilasin nettikaupasta elektroniikkatuotteen, ihan pahaa aavistamatta. Ja seuraavana päivänä, ei kulunut edes täyttä vuorokautta, niin kuljetuksesta vastannut SUOMEN POSTI ilmoitti, että tuotteen saa noutaa meidän lähikaupan pakettiautomaatista?

Siellä se oli. Oven takana laatikko.

Että tämmöinen tapaus tällä kertaa.

Tuo on mahdotonta. Yliluonnollista selvästi.