Vanha äitini tarvii apua ja ja autankin, mutta
ärsyttää, että jääräpäisesti pitää tehdä asiat hankalamman kautta. Esim ruoka- ja apteekkiostokset, laskujenmaksut. Ja se ihan jatkuva valitus. Joku kerta vielä paukautan sisään mennessä, että tänään ei sitten saa valittaa mistään!
Varmaan alkavaa muistisaurautta myös, kun kaikki lääkärit valehtelee ja huvikseen teettää tutkimuksia, esim verikokeita ja tähystyksiä. Ja näytteet satavarmasti vaihtuneet, kun ei hänellä voi olla alhainen hemoglobiini kosks syö parsakaalia.
Miten te muut jaksatte jäärienne kanssa?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Hiton rasittavia tuollaiset änkyrät jotka ovat vaatimassa palveluja eikä kelpaa kun sanot miten tehdään. Lähinnä odotan että potkasis tyhjää tai muuttuisi niin höperöksi että voisi unohtaa johonkin laitokseen. Pitäisiköhän odotellessa kokeilla ruumiillista rankaisua, vitsaa jos ei muuten meinaa tehdä niin kuin sanon.
Sinäkin tulet olemaan sitten aikanaan se jääräpäinen vanhus. Äläkä nyt ala väittämään että et todellakaan ole. Sinä olet oman elämäsi aikana tottunut sen ajan asioihin ja omiin tapoihisi. On sitten ihan ok että lapsesi sinut sinne laitokseen laittaa tai toivoo kuolemaasi.
Aika kylmiä asenteita monella omia vanhempiaan kohtaan. Kertoo jotain tästä ajasta ja siitä kuinka vain minä itse olen se tärkein.
Yleensä pojat ovat äitinsä poikia.