Baariflirtin kanssa harmiton viestittely ok, jos varattu?
Mitä kokemuksia tällaisesta, onko sallittua viestitellä baarissa tavatun ja tanssitun aiemmin tuntemattoman kanssa? Olet siis itse varattu. Voiko tämä olla vain uusi kaveri, jonka kanssa vain jutella niitä näitä? Ja puolisollesi et kerro tästä vastakkaista sukupuolta olevasta tuttavuudesta.
Kommentit (13)
Ei ole OK. Ei ole kokemusta koska meillä molemmilla on selkärankaa ja emme ole teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kysyt, tiedät kyllä itsekin.
Oletko itse ollut tuossa tilanteessa ja mihin se johti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut tuossa tilanteessa ja mihin se johti?
Ei ole kokemusta koska en ole leväperäinen jakorasia kuten sinä ilmeisesti olet.
Jos siitä ei voi puolisolleen kertoa, niin silloin se on teidän suhteessa kiellettyn listalla. Turhaa riitaa, jos tulee ilmi, niin turhaa riitaa ja luottamus häviää.
Miksi flirttailee baarissa niin, että oikein numeroitakin vaihdetaan? Ei se mitään viatonta ole, todellakaan, vaan halu pitää ovi raollaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi flirttailee baarissa niin, että oikein numeroitakin vaihdetaan? Ei se mitään viatonta ole, todellakaan, vaan halu pitää ovi raollaan
Normaalia jännityksen hakua elämään. Ei se sen pidemmälle johda.
Kavereista voi aina kertoa puolisolle eli kenen kanssa viettää aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia jännityksen hakua elämään. Ei se sen pidemmälle johda.
Kuuluu sarjaan kuuluisia viimeisiä sanoja...