Oliko kenenkään muun mielestä Qeen of Fucking Everything -sarja liian epäuskottava?
Kiinnostus lopahti kolmen jakson jälkeen. Liikaa epäuskottavia tapahtumia.
Kommentit (243)
Aku Ankka sarjakuvatkin on ihan täysin epärealistisia. Entä sitten? Hyviä tarinoita siitä huolimatta. Ei ne ole mikään dokumentti aidon Ankkalinnan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sarjaa haukutaan niin paljon? Siksi koska se on suomalainen? Ihan samanlaista huttua on moni muukin ulkomainen (ja suosittu!) sarja eikä niitä varten tehdä erillisiä haukkumisketjuja. En ymmärrä.
Naiset ovat siinä sarjassa pärjääjiä ja miehet vähän reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ohjattu. Takaumat avioliitosta aivan timanttia: 10 sekunnissa ytimeen. Naisen elämän vastatuuli ja kohtalon läimäykset kuvattu osuvin yksityiskohdin. Jos et pidä, olet luultavasti mies.
Olen nainen ja ihmettelen esimerkiksi miksi jokainen vastaantuleva mies rakastuu päähenkilöön ensisilmäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos katson (katsoisin) Star Warsia niin koko sarja on epäuskottava. Tajuaisin sen. Mutta jos katson sarjaa joka perustuu tosielämään niin silloin minua kyllä epäuskottavuudet häiritsevät. Ei voi olla toisessa kohtauksessa uskottavaa ja toisessa ei. Joitain ei se häiritse, mutta ei ole väärin jos häiritsee.
Millä tavoin tämä perustuisi tosielämään? Miksi sen edes pitäisi perustua tosielämään?
Kyllä hahmo voi olla uskottava fiktiossakin. Tässä ei ollut ainuttakaan uskottavaa hahmoa, vaan kaikki oli jotenkin puolivillaisesti tehtyä. Minua ainakin närkästyttää katsojan aliarvioiminen.
Vierailija kirjoitti:
Se on draamakomediaa eli fiktiota, seassa aika hitokseen yönmusraa satiiria. Oliko taas liian haastava lajityyppi perceleille 😂
Pitäiskö teidän todellakin katsoa vain älyllenne sopivia ohjelmia eli esim. Tom ja Jerryä.
Kylläpä on taas sivistynyt kommentti. Sarja itsessään on kaukana älyllisestä, ihan perus suomalainen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katson (katsoisin) Star Warsia niin koko sarja on epäuskottava. Tajuaisin sen. Mutta jos katson sarjaa joka perustuu tosielämään niin silloin minua kyllä epäuskottavuudet häiritsevät. Ei voi olla toisessa kohtauksessa uskottavaa ja toisessa ei. Joitain ei se häiritse, mutta ei ole väärin jos häiritsee.
Ei tuo perustu tosielämään. Mitä ihmettä nyt taas? :D
No voi voi, sanoin kait sitten väärillä sanoilla. Tajusit varmaan mitä tarkoitit. Että ei ole puhdas mielikuvitussarja (esim. Star Wars) vaan käsikirjoitettu ikäänkuin olisi oikeaa elämää. Tätä eroa tarkoitin. En nyt osaa sen paremmin kuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa kunnon ilonpilaajalta, joka tuhisee kädet puuskassa elokuvien ja tv-ohjelmien äärellä, että "tuo ei ole kyllä millään mahdollista tosielämässä!". Mitä vtun väliä onko joku uskottavaa vai ei?
Ps. En ole katsonut kyseistä sarjaa, joten en yritä "puolustella" sitä
Luetun ymmärtäminen. En ole pilaamassa kenenkään iloa. Kommentoin vain omasta puolestani. Kaiken ei tarvitse olla uskottavaa mutta joku raja siinäkin.
Ap
Oletko mies? Miesten on usein vaikea tajuta että kaikki näyttää erilaiselta naisnäkökulmasta. Jopa setämiehen hullaantunut rakkauspommitus; Onhan se sekä koomista että ahdistavaa. Löysin paljon samaistumiskohtia sarjasta aina siitä lähtien, että mies hyväksikäyttää naista taloudellisesti ja häipyy.
Ja sekin on tuttua, miten mies splittaa rikollisen elämänsä ja väittää olevansa kunnollinen naista kohtaan. "Kiltti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sarjaa haukutaan niin paljon? Siksi koska se on suomalainen? Ihan samanlaista huttua on moni muukin ulkomainen (ja suosittu!) sarja eikä niitä varten tehdä erillisiä haukkumisketjuja. En ymmärrä.
Naiset ovat siinä sarjassa pärjääjiä ja miehet vähän reppanoita.
Kuten itseasiassa todellisuudessakin nykyään.
Alustan syrjäytyneet äijät täällä vinkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankka sarjakuvatkin on ihan täysin epärealistisia. Entä sitten? Hyviä tarinoita siitä huolimatta. Ei ne ole mikään dokumentti aidon Ankkalinnan elämästä.
Jokainen tajuaa, toivottavasti, että ankat eivät ole ihmisiä ja ankat eivät puhu yms, joten on mielikuvitusta. Silloin myös tapahtumat ovat epätodellisia. Ankkalinnaa tai Aku Ankkaa ei ole oikeasti olemassa. Siinä se ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ohjattu. Takaumat avioliitosta aivan timanttia: 10 sekunnissa ytimeen. Naisen elämän vastatuuli ja kohtalon läimäykset kuvattu osuvin yksityiskohdin. Jos et pidä, olet luultavasti mies.
Olen nainen ja ihmettelen esimerkiksi miksi jokainen vastaantuleva mies rakastuu päähenkilöön ensisilmäyksellä.
Näinhän ei käynyt. Vain kaksi. Miesrooleja oli monta muutakin.
Mutta miehet on iilimatoja, jotka alkaa heti jahdata uutta kun entinen hoivapalvelutarjoaja jättää. Etkö ole itse ilmiöön törmännyt?
Yhden jakson katsoin kun kehuttiin. Jäi siihen. En tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, sanoin kait sitten väärillä sanoilla. Tajusit varmaan mitä tarkoitit. Että ei ole puhdas mielikuvitussarja (esim. Star Wars) vaan käsikirjoitettu ikäänkuin olisi oikeaa elämää. Tätä eroa tarkoitin. En nyt osaa sen paremmin kuvailla.
En kyllä edelleenkään ymmärrä mitä tarkoitat? Mistä ihmeestä tuli tunne, että sarja on huonosti kuvattua todellisuutta? 😁 Täynnä satiiria ja karikatyyrejä 😉
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on draamakomediaa eli fiktiota, seassa aika hitokseen yönmusraa satiiria. Oliko taas liian haastava lajityyppi perceleille 😂
Pitäiskö teidän todellakin katsoa vain älyllenne sopivia ohjelmia eli esim. Tom ja Jerryä.
Kylläpä on taas sivistynyt kommentti. Sarja itsessään on kaukana älyllisestä, ihan perus suomalainen sarja.
Ja sinä olet ihan perussuomalainen tollo, jolle kelpaa vain amerikkalainen macho-rymistely.
Tässä sarjassa piti sentään tajuta jotain bisneksestä ja kiinteistökehittämisestä. Sekä miesten reppanuudesta.
Uskottavampi kuin perus jenkkisarjat tai -leffat, mutta ei mikään todellisen maailman kuvaus. Harva jaksaisi katsoa täydellisesti uskottavaa sarjaa.
Katsoin alun ja ensin se oli ihan ok satiiria mutta juju katosi minustakin ja meni mössöksi. Kesken jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä niin. Star Wars on scifiä, Q.of the f. Everything draamakomediaa.
Ehkä opettelet näiden ja muiden lajityyppien erot ja piirteet ennenkuin alat kriitikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ei käynyt. Vain kaksi. Miesrooleja oli monta muutakin.
Mutta miehet on iilimatoja, jotka alkaa heti jahdata uutta kun entinen hoivapalvelutarjoaja jättää. Etkö ole itse ilmiöön törmännyt?
Olen valinnut mieheni paremmin. Tai ehkä en ole sellainen nainen jota iilimadot lähestyy.
Poikia ahdistaa se, että naiset on niiden äitien ikäisiä aktiivisia toimijoita eikä teini-ikäisiä runkkuobjekteja.
Mustilla komedioilla on pakkansa, mutta ei tämä tosiaan mikään draama ole kuten yle on sarjan luokitellut.