Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskolliset: mikä on kielletyintä mitä olet koskaan tehnyt parisuhteessa toisen selän takana?

Vierailija
18.01.2025 |

Mun on toisten ajattelu sängyssä eli ei kovin syntistä mut pitää olla tarkkana ettei sano väärää nimeä kiihkeällä hetkellä :)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, en mitään kiellettyä, mutta kaikkea pientä mistä ei kannata mainita miehelle.. Halaillu baarissa ylipitkään jotain kaverin kaveria, sillä oli syntymäpäivä ja vähä vaadittiin, no miksi ei..

Niin ja haaveillut muutamistakin muista seksin aikana vuosien varrella...

Vierailija
2/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen vähän väliä eroottisia unia muista miehistä. Esim. nyt viime yönä harrastin seksiä yhden vuosien takaisen säädön kanssa. Näihin nyt en voi hirveästi vaikuttaa, toivon vain etten puhu unissani.

Sanottakoon vielä, että en tosiaan haikaile muiden miesten perään, mutta näistä unista en miehelleni kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaillut av-palstalla arvon palsta-Ladyjen kanssa kännissä.

Vierailija
4/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotibileissä mennyt jo nukkumaan/sammunut. Huoneessa oli muitakin ja eräs mies istui vieressäni ja alkoi silittää todella hellästi hiuksiani. Olin puoliunessa ja se tuntui niin mukavalta. Pyysin häntä kuitenkin lopettamaan. En ole koskaan miehelleni kertonut tästä silittelystä :D Ehkä tämä on kuitenkin aika viatonta, ehkä?!

Vierailija
5/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kotibileissä mennyt jo nukkumaan/sammunut. Huoneessa oli muitakin ja eräs mies istui vieressäni ja alkoi silittää todella hellästi hiuksiani. Olin puoliunessa ja se tuntui niin mukavalta. Pyysin häntä kuitenkin lopettamaan. En ole koskaan miehelleni kertonut tästä silittelystä :D Ehkä tämä on kuitenkin aika viatonta, ehkä?!

On viatonta,ja aika söpö "salaisuus" :) En itsekään kertoisi tuollaista tai vastaavia,jos oikeasti ei ole tapahtunut mitään petollista,mutta toinen voisi silti pahoittaa mielensä.Siis tähän kategoriaan menee mielestäni nuo flirttailut,tanssimiset ja muu harmiton toiminta,ehkä joku lusikassa nukkuminen alkaa jo olla harmaata aluette ja suutelu selkeästi pettämistä.

Vierailija
6/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt baarista toisen miehen kanssa, mutta mitään muuta ei onneksi tapahtunut, nukuttiin vierekkäin.

En ymmärrä miks en lähtenyt sieltä kotiin, taisin olla niin kännissä.

Vierailija
7/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuminen toisen kanssa tanssilattialla.

Vierailija
8/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä pahoinpitely

Vierailija
9/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halannut muita miehiä.

Vierailija
10/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut joistakin julkisuuden henkilöistä siinä mielessä. Ei sen pahempaa.

Vierailija
11/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt mitään kiellettyä, en pienintäkään, olen uskollinen.

Vierailija
12/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähtenyt baarista toisen miehen kanssa, mutta mitään muuta ei onneksi tapahtunut, nukuttiin vierekkäin.

En ymmärrä miks en lähtenyt sieltä kotiin, taisin olla niin kännissä.

Pelkkä nukkuminen toisen miehen sängyssä on jo sellainen juttu, että vaimo lähtisi heti jos sen tekisi. 

Ei olisi mitään vaihtoehtoa että jatkaisin sellaisen kanssa yhteistä elämää.

Vierailija
13/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on sellainen juttu joka aiheuttaisi välittömän eron, jos vaimo itsensä tuohon tilanteeseen laittaisi.

Vierailija
14/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On viatonta,ja aika söpö "salaisuus" :) En itsekään kertoisi tuollaista tai vastaavia,jos oikeasti ei ole tapahtunut mitään petollista,mutta toinen voisi silti pahoittaa mielensä.Siis tähän kategoriaan menee mielestäni nuo flirttailut,tanssimiset ja muu harmiton toiminta,ehkä joku lusikassa nukkuminen alkaa jo olla harmaata aluette ja suutelu selkeästi pettämistä.

Se ei ole mitenkään viatonta, pettäminen alkaa samalla sekunnilla kuin salailukin. Ei ole millään tavalla viatonta tuollainen käytös. Kun salilla pitää, silloin ei ole viaton.

Vierailija
15/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on sellainen juttu joka aiheuttaisi välittömän eron, jos vaimo itsensä tuohon tilanteeseen laittaisi.

Tiukkis

Vierailija
16/49 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilautin  Stay upeja toiselle miehelle, kun ei uskonut, että töissäkin käytän. Olipa paheellista :D.

Vierailija
17/49 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut kaverin harrastavan seksiä.

Vierailija
18/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut kaverin harrastavan seksiä.

Lähdettiin sinkkukaverin kanssa jatkoille. Oli aika kuumottavaa katsoa pokkana muka telkkaria mua koko illan yrittäneen miehen kanssa kun toisessa huoneessa molempien kaverit on panemassa!

Vaikka en siis tehnyt mitään kiellettyä niin jostain syystä en kertonut tästä kotona...

Vierailija
19/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi.

Vierailija
20/49 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sanonut erosta sitten. Mutta toinen ei uskonut ja joku ulkopuolinen ei uskonut että oli eronnut, koska joutui asumaan samassa ennen kuin toiselle asunto. Takavuosina. Ihmiset helposti syytteleviä.