Oliko kenenkään muun mielestä Qeen of Fucking Everything -sarja liian epäuskottava?
Kiinnostus lopahti kolmen jakson jälkeen. Liikaa epäuskottavia tapahtumia.
Kommentit (243)
Miksi tätä sarjaa haukutaan niin paljon? Siksi koska se on suomalainen? Ihan samanlaista huttua on moni muukin ulkomainen (ja suosittu!) sarja eikä niitä varten tehdä erillisiä haukkumisketjuja. En ymmärrä.
Aivan surkea. Huonoa ylinäytteöemistä koko sarja täynnä. Paljon epäloogisia kohtauksia ja juonenkäänteitä. Odotin hehkutuksesta enemmän. En vain tykännyt.
Ps. Siksi tästä keskustellaan, koska tätä oli hehkutettu enemmän kuin muita Suomalaisia sarjoja ja vielä niin monesta asiasta. Itse olen kyllä erimieltä monesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Wars on myös älyttömän epäuskottava ja sen takia se ei ole koskaan ollut kovinkaan suosittu. Sekin olisi ollut paljon mielenkiintoisempi, jos hahmot olisi olleet ihan vaan tavallisia ihmisiä, asuneet maapallolla ja tehneet ihan tavallisia asioita, kuten töitä tilitoimistossa ja sen jälkeen nakkikastiketta päivälliseksi.
Konteksti.
Kumpikin on fiktiivinen tarina, joten konteksti on ihan sama.
Ainakaan minun mielestä ei ole sama konteksti. Star Wars on selvästi satua milijööstä lähtien, Queen of fucking everything voisi tavallaan tapahtua. Mun mielestä jälkimmäinen on todella yliarvostettu sarja, luulen että sitä kehutaan koska halutaan olla osa hypeä.
Katsoin ekasta jaksosta joku 2/3 ja jätin kesken. Ei vaan uponnut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sarjaa haukutaan niin paljon? Siksi koska se on suomalainen? Ihan samanlaista huttua on moni muukin ulkomainen (ja suosittu!) sarja eikä niitä varten tehdä erillisiä haukkumisketjuja. En ymmärrä.
Eihöhän täälläkin ole jo useammassa kommentissa todettu että monia ihmetyttää sarjan saama ylistys.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa kunnon ilonpilaajalta, joka tuhisee kädet puuskassa elokuvien ja tv-ohjelmien äärellä, että "tuo ei ole kyllä millään mahdollista tosielämässä!". Mitä vtun väliä onko joku uskottavaa vai ei?
Ps. En ole katsonut kyseistä sarjaa, joten en yritä "puolustella" sitä
Luetun ymmärtäminen. En ole pilaamassa kenenkään iloa. Kommentoin vain omasta puolestani. Kaiken ei tarvitse olla uskottavaa mutta joku raja siinäkin.
Ap
Kolmannessa jaksossa tuli tunne, että jonkin verran lupaavan alun jälkeen oltaisiin voitu edetä paljon tyylikkäämmin. En ole katsonut vielä siitä eteenpäin
En tunne yhtään huumediileriä enkä tiedä huumeparonien toimintatavoista, joten en osaa arvioida uskottavuutta. Joku suomalainen huumeparoni ainakin hautasi rahansa kukkapenkkiin.
Eipä monet leffat ja sarjat ole aina uskottavia, eikä se ole tarkoituskaan.
Jännää on, että monet ovat olleet närkästyneitä tästä sarjasta. Mikä siinä mahtaa herättää niin voimakkaita tunteita? Ehkä häikäilemätön pärjääjä joka ei vaikeuksista lannistu? Onhan se katalaa, jos yhteiskunnassa ei pärjää kuin konnuudella. Uhriutujille kova pala.
Jos katson (katsoisin) Star Warsia niin koko sarja on epäuskottava. Tajuaisin sen. Mutta jos katson sarjaa joka perustuu tosielämään niin silloin minua kyllä epäuskottavuudet häiritsevät. Ei voi olla toisessa kohtauksessa uskottavaa ja toisessa ei. Joitain ei se häiritse, mutta ei ole väärin jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan yleisellä tasolla suomalaisia sarjoja, mutta tämä sarja on oikeasti hyvä ja virkistävä poikkeus.
Hyvin ohjattu. Takaumat avioliitosta aivan timanttia: 10 sekunnissa ytimeen. Naisen elämän vastatuuli ja kohtalon läimäykset kuvattu osuvin yksityiskohdin. Jos et pidä, olet luultavasti mies.
Se on draamakomediaa eli fiktiota, seassa aika hitokseen yönmusraa satiiria. Oliko taas liian haastava lajityyppi perceleille 😂
Pitäiskö teidän todellakin katsoa vain älyllenne sopivia ohjelmia eli esim. Tom ja Jerryä.
Vierailija kirjoitti:
Jos katson (katsoisin) Star Warsia niin koko sarja on epäuskottava. Tajuaisin sen. Mutta jos katson sarjaa joka perustuu tosielämään niin silloin minua kyllä epäuskottavuudet häiritsevät. Ei voi olla toisessa kohtauksessa uskottavaa ja toisessa ei. Joitain ei se häiritse, mutta ei ole väärin jos häiritsee.
Ei tuo perustu tosielämään. Mitä ihmettä nyt taas? :D
Vierailija kirjoitti:
Näin vasta videon, jossa Stallone puhui ammattikomandoilta saamastaan palautteesta. Kuulemma yläruumispaljaana yhden puukon kanssa ei voikaan tuhota kokonaisia armeijoita. Ei vaikka sitoisi itselleen hikinauhan!
Tää. Pojuilla ei riitä äly viihteen ja faktan erotteluun. Eipä ihme, että eivät myöskään erota naista runkkulaitteesta.
En kyllä hetkeälään ajatellut tarinan olevan totta 🤣
Kuten en myöskään useimpien muidenkaan elokuvien/sarjojen 😌
Vierailija kirjoitti:
Näin vasta videon, jossa Stallone puhui ammattikomandoilta saamastaan palautteesta. Kuulemma yläruumispaljaana yhden puukon kanssa ei voikaan tuhota kokonaisia armeijoita. Ei vaikka sitoisi itselleen hikinauhan!
Siis mitä, eikö se ollut totta 😎
Vierailija kirjoitti:
Se on draamakomediaa eli fiktiota, seassa aika hitokseen yönmusraa satiiria. Oliko taas liian haastava lajityyppi perceleille 😂
Pitäiskö teidän todellakin katsoa vain älyllenne sopivia ohjelmia eli esim. Tom ja Jerryä.
Sinä nostat turhaan itseäsi ylös. Miten satiiri liittyy mitenkään huonoon näyttelemiseen? Näin niin kuin esimerkkinä. Voihan sitä toki noinkin nostaa omaa häntäänsä. Olen fiksu kun pidän tästä sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihöhän täälläkin ole jo useammassa kommentissa todettu että monia ihmetyttää sarjan saama ylistys.
Kuka nyt mitäkin ihmettelee.
Minä ihmettelen Trumpin ja Jussi Halla-ahon ylistelyä. Heikkotasoisia, rikoksisra tuomittuja öykkäreitä kumpikin, eikä näyttöä mistään muusta.