Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1361/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Aloituksessa aivan selvästi syytät miestä kikkeli edellä-ajattelusta. Ennen kuin olin lukenut sanaakaan tekstiä,  tuli mieleen, että mies on yhä vonkaamassa joka päivä. Tai mies jää kadulla katselemaan muiden naisten perään. Silloin varmaan sympatiat olisivat sinun puolellasi. 

Mutta kerrotkin miehestä, joka yrittää olla romanttinen ja järjestää juttuja, jotka yleensä mielletään romanttisiksi. Seksiä on harvoin ja sekin on mielestäsi liikaa. Siksi on vaikeaa nähdä ongelmaa miehessä. 

Myös

Ei välttämättä. Multa yksi exä pyysi asiaa jota en halunnut tehdä. Kun kerroin tästä niin aloitti mykkäkoulun ja puhisi sohvalla. Suuttui kun en pitänyt juuri ko asiasta.

Vierailija
1362/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti väheksytty leikkausta, lapsen kantamista kehossa ym hormonaalisia vaikutuksia. Katsopa vähän tutkimuksia riskeistä, sekä fyysisistä että henkisistä vaikutuksista jne. Jos riittää älyä. 

Olen gynekologi niin tiedän kyllä asiasta aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman mustavalkoista katsantoa näissä kommenteissa.

Minkä ikäinen olet, ap? 

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?

Miehet eivät halua käyttää kumia, eivätkä teettää vasektomiaa. Naisen kontolle jää ehkäisystä huolehtiminen, joka usein tarkoittaa hormonikierukkaa rai e-pillereitä. Nämä viimeksi mainitut vaikuttavat laskevasti libidoon toisilla enempi, toisilla vähempi. Kuinka moni mies olisi valmis altistamaan itsensä hormonien heiluteltavaksi? Mieliala heittelisi laidasta toiseen, ruokahalu samoin, seksi ei vois vähempää kiinnostaa....

Niinpä niin.

Minä käytin nuorena e-pillereitä ja ne vei kyllä kaikki halut. Niistä tuli myös todella pahat mielialanvaihtelut ja olo oli kuin pahimpina teiniaikoina.  

Mies kyllä sanoi, että heitä ne pil

"Tuota ei usko kukaan. Mies laittaa vaikka kaks kumia päällekkäin ettei nainen tuu raskaaksi"

Onko nykyään noin?(täälläkin kyllä annetaan ymmärtää, että miehet on valmiita panemaan paljaalla, eivätkä halua ehkäistä. Sitten vain juostaan karkuun, kun nainen on raskaana. Mutta, jos puhut totta, niin  miehethän ovat sitten tulleet todella vastuullisiksi, jos kerran noin innokkaasti parisuhteessakin ehkäisevät, että ihan kaksi kumia)  Mies ei halunnut käyttää kortuja silloinkaan, kun ei vielä toivonut lasta, mutta jossain vaiheessa alkoi toivoi lasta, mutta tiesi kyllä, että minä en ja raskaaksi tulo olisi ollut maailmanloppu. 

Yleensä miehet piti selviönä, että nainen syö pillereitä. Mutta ehkäpä ajat on muuttuneet.

No eipä siinä ollut muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa itse ehkäisyä. 

Vierailija
1364/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aijaa? Ex vaimo oli kyllä raskaana mutta lapset leikattiin ilman synnytystä, hän ei koskaan imettänyt vaan minä kannoin kaupasta korviketta ja syötin lapset, valvoin yöt koska lapset eivät nukkuneet ilman että saivat pitää minua kädestä.

Mutta näköjään sekin rasitti vain naista."

Hienosti väheksytty leikkausta, lapsen kantamista kehossa ym hormonaalisia vaikutuksia. Katsopa vähän tutkimuksia riskeistä, sekä fyysisistä että henkisistä vaikutuksista jne. Jos riittää älyä.

Vierailija
1365/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap? 

Miehet eivät halua käyttää kumia, eivätkä teettää vasektomiaa. Naisen kontolle jää ehkäisystä huolehtiminen, joka usein tarkoittaa hormonikierukkaa rai e-pillereitä. Nämä viimeksi mainitut vaikuttavat laskevasti libidoon toisilla enempi, toisilla vähempi. Kuinka moni mies olisi valmis altistamaan itsensä hormonien heiluteltavaksi? Mieliala heittelisi laidasta toiseen, ruokahalu samoin, seksi ei vois vähempää kiinnostaa....

Niinpä niin.

Minä käytin nuorena e-pillereitä ja ne vei kyllä kaikki halut. Niistä tuli myös todella pahat mielialanvaihtelut ja olo oli kuin pahimpina teiniaikoina. &nb

"Tuota ei usko kukaan. Mies laittaa vaikka kaks kumia päällekkäin ettei nainen tuu raskaaksi"

Onko nykyään noin?(täälläkin kyllä annetaan ymmärtää, että miehet on valmiita panemaan paljaalla, eivätkä halua ehkäistä. Sitten vain juostaan karkuun, kun nainen on raskaana. Mutta, jos puhut totta, niin miehethän ovat sitten tulleet todella vastuullisiksi, jos kerran noin innokkaasti parisuhteessakin ehkäisevät, että ihan kaksi kumia) Mies ei halunnut käyttää kortuja silloinkaan, kun ei vielä toivonut lasta, mutta jossain vaiheessa alkoi toivoi lasta, mutta tiesi kyllä, että minä en ja raskaaksi tulo olisi ollut maailmanloppu. 

Yleensä miehet piti selviönä, että nainen syö pillereitä. Mutta ehkäpä ajat on muuttuneet.

No eipä siinä ollut muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa itse ehkäisyä. 

Kuinka muumio olet jos "ajat ovat muuttuneet"?

Olen käyttänyt kumia seksissä aina vuodesta 1997, kun olin 15v,  tähän päivään asti

Vierailija
1366/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap? 

Niinpä niin.

Minä käytin nuorena e-pillereitä ja ne vei kyllä kaikki halut. Niistä tuli myös todella pahat mielialanvaihtelut ja olo oli kuin pahimpina teiniaikoina.  

Mies kyllä sanoi, että heitä ne pillerit roskiin, mutta ei hän silti olisi itse alkanu

E-pillerit todellakin vie halut. Mutta en minäkään naisena kortsuja halua käyttää, ei se samalta tunnu, kuin paljaalla. 

Vierailija
1367/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin naisten on hankala usein hahmottaa sitä mitä kaikkea seksi miehelle merkitsee. Se ei ole vain tarpeiden tyydytystä vaan seksi merkitsee miehille myös sitä että mies on miehenä hyväksytty ja oikeanlainen. Seksin saaminen siis saa miehen tuntemaan itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi. Se on aika iso asia ja siksi nämä ovat vaikeita ja kipeitäkin asioita.

Mies tuntee helposti itsensä loukatuksi ja että häntä ei enää rakasteta jos seksi loppuu tai kovasti vähenee.

Ja tästä ei tietenkään seuraa että pitäisi antaa väkisin vaikka ei yhtään haluttaisi vaan että asiaan pitää suhtautua hienotunteisesti ja myös miestä ymmärtäen jotta ei tule miehelle sitä hylkäämisen tunnetta. Voisi verrata vaikka siihen että moni nainen haluaa kuulla mieheltään olevansa kaunis ja että mies huomioisi ja hellisi myös ilman ajatusta seksistä. Se on naiselle se vastaava tarve ja jos se ei täyty niin nainen loukkaantuu eikä tunne itseään rakastetuksi.

Vierailija
1368/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ap? 

Niinpä niin.

Mies kyllä sanoi, että heitä ne pil

Ei tuota usko kukaan. Miehet laittaa vaikka kaks kumia ettei nainen tuu raskaaksi

Ei todellakaan laita 😂 kyllä ne kumia haluavat miehet ovat harvassa, käyttävät jos nainen vaatii. Paljaalla on niin paljon parempaa, ihan näin naisenkin mielestä. En ikinä suostuisi käyttämään kumia vakituisessa suhteessa, niin inhottava se on

Vierailija
1369/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos olemme mieheni kanssa kummatkin aseksuaaleja 😬 Lähtisin kävelemään, jos alkaisi vongata seksiä

Tuo pitäisi kertoa heti suhteen alussa. Mutta moni nainen näyttelee halukasta, kunnes lapsiluku on täynnä ja talot rakennettu jne.

Pysy sitten miesten seurassa, kuten tähänkin asti

Olen eri mutta vietän aikani vain naisten kanssa seksin toivossa. Miesten kanssa en vietä aikaa koska en halua homoseksiä.

Ihan vinkkinä että naisilta saa seksiä noin kymmenen kertaa helpommin kun haluaa myös ihan oikeasti viettää heidän kanssaan aikaa ja kun tykkää naisista myös ihmisinä.

Vierailija
1370/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos olemme mieheni kanssa kummatkin aseksuaaleja 😬 Lähtisin kävelemään, jos alkaisi vongata seksiä

Tuo pitäisi kertoa heti suhteen alussa. Mutta moni nainen näyttelee halukasta, kunnes lapsiluku on täynnä ja talot rakennettu jne.

Olen eri mutta vietän aikani vain naisten kanssa seksin toivossa. Miesten kanssa en vietä aikaa koska en halua homoseksiä.

Ihan vinkkinä että naisilta saa seksiä noin kymmenen kertaa helpommin kun haluaa myös ihan oikeasti viettää heidän kanssaan aikaa ja kun tykkää naisista myös ihmisinä.

Ihan vinkkkinä että naisilta saa seksiä äärettömän paljon helpommin kun antaa sopivan setelin.

Vierailija
1371/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksit ja haukut naisia, mutta silti haluat heltä seksiä?

Miesten kanssa on kiva olla, mutta silti seksi miehen kanssa ei kiinnosta?Mieti vielä, se mies voisi olla yhtä halukas, kuin sinäkin. Miksi yritat naisia, jotka ei sinua halua ja sitten vingut, että naiset pihtaa?

Mies ei pihtaa KOSKAAN, saat aina, kun haluat. Mieti sitä. 

Vierailija
1372/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan vinkkkinä että naisilta saa seksiä äärettömän paljon helpommin kun antaa sopivan setelin."

Minusta ilmainen on kyllä helpompi. Suurin osa meistä joutuu rahan eteen tekemään aika paljon työtä.

Vierailija
1373/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksit ja haukut naisia, mutta silti haluat heltä seksiä?

Miesten kanssa on kiva olla, mutta silti seksi miehen kanssa ei kiinnosta?Mieti vielä, se mies voisi olla yhtä halukas, kuin sinäkin. Miksi yritat naisia, jotka ei si

Miksi viettää jonku hokijätkän seurassa aikaa kun ei siltä seksiä halua? Ihan sama vaikka se haluis.

Olisin kuin tuo idiootti ap joku ei eroa miehestään jolta ei halua seksiä.

Vierailija
1374/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan vinkkkinä että naisilta saa seksiä äärettömän paljon helpommin kun antaa sopivan setelin."

Minusta ilmainen on kyllä helpompi. Suurin osa meistä joutuu rahan eteen tekemään aika paljon työtä.

Sellaista olekaan kuin ilmainen. Aina pitää jotenki maksaa. Exvaimon 1 seksikerta makso mulle tuhansia kun vei tasingossa puolet talosta ja toisen autoista. Tähän päälle vielä ne hemmottelulomat ja ravintolaillalliset.

Vierailija
1375/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille Incel miehellesi, että avioero vapauttaa tahdon vastaisesta selibaatista. Tai, että jos ei seksiä saa kotoa, niin sitä saa kyliltä.

Mikä ihmeen oikeus naisilla olisi omalla päätöksellään kontrolloida miestensä seksielämää?

Vierailija
1376/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aijaa? Ex vaimo oli kyllä raskaana mutta lapset leikattiin ilman synnytystä, hän ei koskaan imettänyt vaan minä kannoin kaupasta korviketta ja syötin lapset, valvoin yöt koska lapset eivät nukkuneet ilman että saivat pitää minua kädestä.

Mutta näköjään sekin rasitti vain naista."

Niin eikä se keisarileikkauskaan ole mikään läpihuutojuttu:D

Voi noita miehiä. Luulee että nainen pääsi vähällä lapseteossa, kun lapsi leikattiin kohdusta, eikä tarvinnut alakautta puskea. 

Jos joskus olet ollut leikkauksessa ymmärrät, että se on aina riski, olipa kyseessä mikä leikkaus tahansa ja siitä toipuminen kestää aika kauan.  Ja kipulääkettä kuluu. Lasta ei saa edes nostella, ja muukin tekeminen on kortilla. 

Ja jos tuolle raavalle, terveelle miehellekin on ollut ponnistus kantaa sitä vastiketta kaupasta ja  syöttää lapsi ja valvoa yöt, niin varmaan hän ymmärtää, ettei se naisille ole yhtään sen helpompaa+ naisella veillä se synnytys takana. Paikat verissä ja kipeinä. Veri vuotaa monta viikkoa ja tissit on kipeinä, kun maito nousee jne jne. 

Tuo mies sentään sai mennä kauppaan ihan terveenä, ei paikat revittyinä ja tikattuna, ei tissit pakottavina ja maitoa vuotaen.  Ja silti oli kamalaa.

Vierailija
1377/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehesi toimii kovasti. Mitä kivaa sinä miehellesi järjestät? Eli kieltäydyt seksistä vedoten lapsiin ja kun miehen vanhemmat huolehtii lapset niin sitten mies pilaa kaiken romanttisella illalla, kun takana on seksi. En ymmärrä. 

Mies yrittää manipuloida ja olla hyvä aviomies mutta ei tiedä vaimonsa todellisia tunteita ja ajatuksia.

Moni mies kai luulee, että seksi on yhtä kuin rakkaus. Moni vaimo taas kokee, että seksi on pakkojyystöä ja rakkaus jotain ihan muuta.

Sitten kun mies vanhenee ja potenssi vähenee, niin miehenkin näkemys voi helpommin muuttua.

Moni mies tietää että rakkauteen sisältyy rakastelu, seksitön "parisuhde" taas on käytännössä läheinen kämppäkaveri.

Vierailija
1378/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään halukkaan näyttelemistä, että nainen haluaa seksiä kun perhettä perustetaan. Ei sitä sen kummemmin tiedosta, biologia sen tekee.

Biologia myös lopettaa seksin jossain vaiheessa.

Toki asiaan liittyy muutakin, mutta yleisellä tasolla Luontoemo houkuttelee ihmiset tahtomaan lisääntymistä.

Vierailija
1379/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole mitään halukkaan näyttelemistä, että nainen haluaa seksiä kun perhettä perustetaan. Ei sitä sen kummemmin tiedosta, biologia sen tekee.

Biologia myös lopettaa seksin jossain vaiheessa.

Toki asiaan liittyy muutakin, mutta yleisellä tasolla Luontoemo houkuttelee ihmiset tahtomaan lisääntymistä.

En oo koskaa halunnu lisääntyä mutta seksi maittaa vielä näin vanhanaki

Vierailija
1380/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen palatakseni, ymmärrän aloittajaa tosi hyvin. Ihan olisin voinut itse kirjoittaa saman sisältöisen jutun. Meillä vaan se ero, että on viikonloppusuhde, ei voida nähdä viikolla kun välimatkaa on ja töissä ollaan. Lomat menee mukavasti kun aikaa on enemmän ja ne vietetään aina yhdessä, ei ole yhtään stressaavaa kun se on vapaampaa.

Joka viikonlopulle tulee se "pakko", alkaa stressata jo torstaina. Ja juu on keskusteltu ja olen sanonut että ihan varmasti viikonloppuna tapahtuu mutta toivoisin sen tapahtuvan spontaanisti tai minun aloitteesta. Edes joskus. Mies on jo tullessaan ottanut pillerin, posket punottaa (meillä on ikää). Hoidetaankin usein asia pois päiväjärjestyksestä heti perjantaina "pakkopullana"  ja saan huokaista lauantaiaamuun. Sitten lauantaina päivän aikana alkaa se odotus ja posket punottaa ja ellei mitään tapahdu alkaa se mökötys ja tunnelma latistuu.