Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
881/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

Jos tämä on provo, niin 5/5, well done 👍

Jos tämä on totta,biinhanki apua ja/tai eroa

Vierailija
882/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku on tämän vastaavan jo sanonutkin, mutta mä hoidan omassa vastaavassa tilanteessa sen seksin pois alta heti. Tiedän että seksiä täytyy harrastaa kun lapset on pois, jos siis tarkoituksena on viettää kotona yhdessä aikaa. Joten äkkiä seksi pois alta ja sitten voi keskittyä siihen kivaan olemiseen yhdessä tai yksin ilman pelkoa siitä, että kohta joku asia johtaa toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP hormonit ihan reilassa?

Kyllä meillä on seksiä ja tuollainen järjestäminen ja pehmitys on plussaa.

Mä lähtisin mukaan leikkiin, laittautuisin viimeisen päälle ja hankkisin hepeneitä ja leluja. Käyttäytyisin kuin miehen henkilökohtainen h u o r a.

Seuraavana viikonloppuna pukeuduttais molemmat merirosvoiksi tai muumeiksi.. mitä ikinä.. hauskaahan siitä tulis ja puuhan jälkeen viiniä ja herkkuja masun täydeltä.

Vierailija
884/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teinit kotona - ei aikaa rennolle seksille

teinit poissa - pakkoseksiä

mies odottaa spontaania seksiä kunnes kuopuskin on muuttanut pois kotoa

mies ei taida odottaa siihen asti vaan muuttaa ensimmäisenä pois yhteisestä kodista

Tai nakkaa eukon pihalle ja tilaa samalla oven avauksella maksullisen naisen viihdyttämään.

Aloittajan on parempi lähteä itse niin saa olla rauhassa perheeltä. Mies saa edelleen kerran kuussa teinivapaanviikonlopun. Aloittajahan ei ota lapsia viikonlopuksi.

Vierailija
885/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku on tämän vastaavan jo sanonutkin, mutta mä hoidan omassa vastaavassa tilanteessa sen seksin pois alta heti. Tiedän että seksiä täytyy harrastaa kun lapset on pois, jos siis tarkoituksena on viettää kotona yhdessä aikaa. Joten äkkiä seksi pois alta ja sitten voi keskittyä siihen kivaan olemiseen yhdessä tai yksin ilman pelkoa siitä, että kohta joku asia johtaa toiseen.

Siinö kohtaa on aika erota jos pelkää että asia johtaa toiseen. Minä ainakin haluan että asia johtaa toiseen ja usein.

Vierailija
886/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin mukaan leikkiin, laittautuisin viimeisen päälle ja hankkisin hepeneitä ja leluja. Käyttäytyisin kuin miehen henkilökohtainen h u o r a.

Seuraavana viikonloppuna pukeuduttais molemmat merirosvoiksi tai muumeiksi.. mitä ikinä.. hauskaahan siitä tulis ja puuhan jälkeen viiniä ja herkkuja masun täydeltä.

Mä haluisin kyllä nähä merirosvon ottamassa muumimammaa takaapäin 😅

Vierailija
887/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.

Ap

Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin? 

Väännetäänpä taas rautalangasta. Ongelma on se, että mies järjestää noita iltoja vain seksi mielessä ja mököttää, jos ei sitten saa. Se vie kaikki halut.

No ei näköjään vie kaikkia, koska ap haluaa kahdesti kuussa arkiseksi, mutta ei seksiä hemmottelun kanssa.

Väännetäänpä rautalangasta. Ap saa kivaa asiaa 1, ja tykkää. Ap saa kivaa asiaa 2, ja tykkää. Miksi ap ei nämä kivat asiat yhtä aikaa saadessaan ajattele, että jumankauta, olenpa onnentyttö, vaan että jumankauta, ukon motivaatio tehdä minulle kivoja asioita on ihan väärä?

Kyllä näiden ongelma on jossain ihan muualla kuin seksissä. Se vaan heijastuu seksiin.

Vierailija
888/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies ei taida odottaa siihen asti vaan muuttaa ensimmäisenä pois yhteisestä kodista

Tosi rentoa meininkiä, kun tietää jo päiviä etukäteen, että lapsivapaana lauantaina on pakko haluta seksiä.

Tosi ihana ja kiihkeä parisuhde, kun ei tiedä viikkoakaan etukäteen, milloin puolisoa voisi haluttaa.

Vierailija
889/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla se sentään yrittää lämmitellä, mulla ei edes lämmittele. Kiukuttelee vaan, kun pillua ei tipu. No, jos ei latin latia kanna perheen hyväksi, vaan lokkeilee ja istuu koneella pelaamassa, niin miksi helvetissä pitäis antaa???

Vierailija
890/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin kyllä nähä merirosvon ottamassa muumimammaa takaapäin 😅

mä haluaisin nähdä muumimamman ottavan merirosvoa edestä :D

Vierailija
891/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi rentoa meininkiä, kun tietää jo päiviä etukäteen, että lapsivapaana lauantaina on pakko haluta seksiä.

Tosi ihana ja kiihkeä parisuhde, kun ei tiedä viikkoakaan etukäteen, milloin puolisoa voisi haluttaa.

Tosi ihana ja kiihkeä parisuhde, kun tietää jo etukäteen, ettei puolisoa halutta.

Vierailija
892/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla se sentään yrittää lämmitellä, mulla ei edes lämmittele. Kiukuttelee vaan, kun pillua ei tipu. No, jos ei latin latia kanna perheen hyväksi, vaan lokkeilee ja istuu koneella pelaamassa, niin miksi helvetissä pitäis antaa???

Eli mies ei maksa niin sä et anna? 

Eikös seksiä pitänyt harrastaa ilman maksua vai valehteliko nuo toiset naiset?

Vierailija
893/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä mies  jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti  kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Vierailija
894/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä mies  jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti  kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Kannattaa etsiä nainen jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Vierailija
895/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa voi sanoa, että mies ajattelee kikkelillään, jos hän menee n....maan jokaista kaunista ja/tai nuorta naista jonka kanssa tulee tilaisuus. 

Vierailija
896/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.

Ap

Miksi ajattelet, että miehesi tekee valmistelut seksia varten eikä sinua varten? Ulkopuolisena tämä kuulostaa siltä, että olette parisuhteessa ja miehesi haluaa harrastaa seksiä _sinun_ kanssa. Mukavam, spesiaalin kahdenkeskeisen illan päätteeksi hän haluaa rakastaa sinua. Jos hän haluaa vain seksiä, niin siihenhän riittää ihan kysymys pannaanko nyt vai viinipullon jälkeen? eikä mitään illallista ravintolassa tai hotellia tarvitse varata. Onko sinua joskus pakotettu läheisyyteen, mikä saa sinut ajattelemaan tavallasi tai oletteko parisuhteessa pidemmän aikaan olleet etääntyneitä toisistanne? Säännöllinen kevyt läheisyys, ihan vaikka toisen vieressä sohvalla istuminen tai käsi kädessä kävely voi jo auttaa yhteyden löytämiseen mikäli se on päässyt katoamaan. Kokeilkaa vapaaviikonloppuina jotain uutta, vaikka sulkapalloa tai avantouintia, mitä tahansa yhdessä tehtävää aktiviteettia eikä aina vain sitä illallista. Parisuhde vaatii panostusta molemmilta, jos haluaa suhteen toimivan. Ehdota itse jotain muuta miehellesi yhteiseksi tekemiseksi ja kerro avoimesti, että sinua ahdistaa viettely-yritykset. Harrasta myös itsetutkiskelua: miksi koet asiat niin kuin ne koet. Miksi miehesi läheisyys ahdistaa? Miksi koet yhteisen vapaa-ajan pakotetulta? 

Vierailija
897/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ei maksa niin sä et anna? 

Eikös seksiä pitänyt harrastaa ilman maksua vai valehteliko nuo toiset naiset?

Ilmaista ruokaa,  ravintolaa, viiniä tai hotellihuonetta ei ole jos meinaa hemmotella.

Vierailija
898/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teinit isovanhemmillaan myös silloin kun ei ole suksikelejä? Onko näitä teinivapaita viikonloppuja ympäri vuoden?

Vierailija
899/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt jo AP ikäluokkasi! Sitä on kysytty moneen otteeseen. 

Vierailija
900/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja tekee saadakseen seksiä? Haluja kuulema on muttei kykyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi