naiset kelpaako mies jolla ei ole hampaita mutta muuten on ihan mukava ja fiksu?
muutama hammas takana siis, suurin osa puuttuu kun on huonot hammasgeenit olleet.
Ei kai nykymaailma niin pinnallinen ole että tällaiseen tartuttaisiin liian voimakkaasti?
Mukava ja komea sekä mukava mies 36v
Kommentit (32)
Tekarit suuhun, syöminenkin on paljon helpompaa, puhumattakaan puhumisesta.
Proteesia vaan. Kyllä se hampaattomuus vähän häiritsee, tekarit taas ei haittaa mitään.
No haittaako apta että minulla naisena on huonot hampaat. Yksi poistettu ja loput keltaisia ja vinksallaan. Minullakin huonot hammasgeenit.
T. Huono hampainen nainen
Etkö ole vieläkään saanut hampaitasi korjattua? Kyselet tätä samaa tasaisin väliajoin, tosin viimeksi sinulta puuttui "vain" etuhampaat.
Siis puuttuu kokonaan vai on proteesi tai implantit? Jos olet oikeasti hampaaton niin ei kiitos, vaikka mullakin on huonot hampaat.
Et vaikuta fiksulta kun et ole edes hoitanut hampaitasi.
Nytkö sulla puuttuu jo loputkin hampaat? Mikset ole hoitanut asiaa ajoissa? Kyselet tätä samaa vuodesta toiseen. Et vaikuta kovin fiksulta.
Hampaaton mies on taas aktivoitunut. Kyselee tätä samaa tasaisin väliajoin.
Implantit suuhun ja suuhygienian opetteluun.
Ei kelpaa tuollaisena.
Implantit puuttuvien hampaiden sijaan. Maksaa kyllä jotakin, mutta onhan sitten kunnon leegot, joilla pureskella.
Mulla ei ole omia ylähampaita lainkaan. Paikalle on vaihdettu metallinen "kisko" mihin saa proteesin naksautettua kiinni. Proteesia en ole melkein lainkaan käyttänyt, tuo kisko toimii hampaina.
Proteesi itsessään näyttäisi paremmalta, mutta on aivan helvetillisen ikävä pitää suussa tai yrittää puhua saatika syödä. En osaa edes nielaista sen kanssa ja oksennan hetken päästä niiden laittamisesta. Naimisissa olen silti tällä hetkellä vaikka ei hampaita olekaan.
M27
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle hampaaton nainen?
Vastaa tähän, ap.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole omia ylähampaita lainkaan. Paikalle on vaihdettu metallinen "kisko" mihin saa proteesin naksautettua kiinni. Proteesia en ole melkein lainkaan käyttänyt, tuo kisko toimii hampaina.
Proteesi itsessään näyttäisi paremmalta, mutta on aivan helvetillisen ikävä pitää suussa tai yrittää puhua saatika syödä. En osaa edes nielaista sen kanssa ja oksennan hetken päästä niiden laittamisesta. Naimisissa olen silti tällä hetkellä vaikka ei hampaita olekaan.
M27
sairaus syynä?
Onhan nuita tekareita monenlaisia, implanttikantoisia myös,jotka pysyy sitte paikoillaan .
Tosiaan kelpaako 2 hammasta sivuilta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
sairaus syynä?
Onhan nuita tekareita monenlaisia, implanttikantoisia myös,jotka pysyy sitte paikoillaan .
Masennuksen takia lähinnä kun en huolehtinut enää itsestäni mitenkään, outoa kyllä että meni vain ylähampaat.
Suomessa julkisella puolella ei saa muita kuin kitalaen peittäviä proteeseja ja nekin pitää itse kustantaa koska valmistetaan yksityisellä puolella, tuhansista euroista puhutaan yleensä. Mulla sentään bonuksena tuo kisko (sekin pitäisi kustantaa itse). En todellakaan tiedä mitään muuta vaihtoehtoa kuin kokoproteesi ylös.
Taasko tämä alkaa? Hanki proteesi, niin minullakin on.
Ei kelpaa.