Tulevat häät aikuisten kesken ja taksi ystävistä suuttui.
Eli viime vuonna kerroin kuuden naisen ystäväporukalle että olen menossa naimisiin ja toivoin että he kaikki voisivat olla kaasojani ja kerroin että olemme päättäneet juhlia aikuisten kesken.
Tämä yksi sitten suorin sanoin ilmaisi tyyliin että he eivät koskaan juhli ilman lapsia että jos lapset eivät ole tervetulleita niin hekään eivät tule. Kysyin sitten haluaako silti olla osallisena suunnitelmassa häitä ja haluaako polttareihin yms. Tämänkin antoi ymmärtää että ei kiinosta tuhlata rahaa siihen että viettäisi minun polttareita. Olin vain että ok, ymmärrän.
Järjestämme häät ulkomailla pienellä porukalla appivanhempien huvilalla. Olen ostanut kaikille lennot ja majoituksen. Menemme kohteeseen viikkoa aiemmin ja vietämme samalla siellä polttarit ihan rennosti, valmistamme porukalla ruokaa yms.
Nyt tämä yksi on sitten kunnolla vetänyt herneen ne ään kun kuuli että me muut lähdemme sinne ja olemme suunnitelleet reissua jo kauan. Laittaa minulle viestiä että he tulevat sittenkin miehensä kanssa jos minä kerran maksan. Vastasin että valitettavasti lennot ja kaikki muu on jo varattuina että ei onnistu enää.
Nyt haukkuu minua että yritän savustaa hänet ulos ystäväpiiristä.
En tajua, mitä mieltä te olette
Kommentit (171)
Taas tätä häävierasjankkaamista. Et ole edes menossa naimisiin.
0/5
Vierailija kirjoitti:
0/5
Juu kukaan ei ole enää koskaan menossa naimisiin, oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko erossa puolisosta ja lapsista sun häiden ja polttareiden vuoksi! Ei kiitos! Yksi iltakin on siinä ja siinä.
Niin se puoliso on myös kutsuttu, jos osaat lukea, mutta sua ei ole kutsuttu joten voit vapaasti tuonkin viikon viettää räkänokkiesi kanssa siellä Somerolla, antaa apn juhlia häitään omien ystäviensä kanssa.
Puoliso ei kestä edes tuntia tätä ystävää, ilta on kidustusta ja viikko mahdottomuus. Miksi hääpari ei halua olla kahdestaan? Ei ennusta pitkäikäistä liittoa.
minun kanssa haluaisi monikin matkustaa, olen kokenut, otan vastuuta kaikkien viihtyvyydestä. siksi en haluakaan tehdä sitä vapaalla ja kieltäytyisin hienotunteisesti sinunlaisten tunnelmapakottajien ja sanojen suuhunlaittajien seurasta. kokemuksen tuomaa silmää.
Vierailija kirjoitti:
minun kanssa haluaisi monikin matkustaa, olen kokenut, otan vastuuta kaikkien viihtyvyydestä. siksi en haluakaan tehdä sitä vapaalla ja kieltäytyisin hienotunteisesti sinunlaisten tunnelmapakottajien ja sanojen suuhunlaittajien seurasta. kokemuksen tuomaa silmää.
Sinun kanssa ei kukaan halua matkustaa, niinkuin sinäkään et halua kenenkään kanssa matkustaa. Se on ok. Mutta sulla nyt ei ole mitään tähän ketjuun annetavaa joten miksi tuot negatiivisia näkemyksiäsi esiin? Jo pelkästä tekstistä selviää että ap ei ole yhtään samanlainen kuin sinä, hän on yhdessä ystäviensä kanssa reissun suunnitellut. Sinä saat sitten kieltäytyä omille ystävillesi näistä reissuista jos joku sulle ikinä tällaista edes ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko erossa puolisosta ja lapsista sun häiden ja polttareiden vuoksi! Ei kiitos! Yksi iltakin on siinä ja siinä.
Niin se puoliso on myös kutsuttu, jos osaat lukea, mutta sua ei ole kutsuttu joten voit vapaasti tuonkin viikon viettää räkänokkiesi kanssa siellä Somerolla, antaa apn juhlia häitään omien ystäviensä kanssa.
Puoliso ei kestä edes tuntia tätä ystävää, ilta on kidustusta ja viikko mahdottomuus. Miksi hääpari ei halua olla kahdestaan? Ei ennusta pitkäikäistä liittoa.
Missä sanottiin että hääpari ei ole kahdestaan? Eikös ap maininnut että osallistuu muutamaan tapahtumaan ja käyvät syömässä, muutoin jokainen saa olla ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu teidän kanssa minuuttikin on kidutusta. Tässä nyt ei ollut kyse teistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä minulle jo painajaista olla ulkomilla viikko jossain isossa porukassa häiden takia. Jäisi häät väliin ihan ilman lapsidraamaakin.
Painajaista olla lomalla viikko ystävien kanssa? No meitä on erilaisia, toiset tykkää ja toisille painajainen, kai se riippuu ystävistäkin.
KYllä olisi painajaista olla jollain huvilalla ison porukan kanssa viikko. Saisi AP kustantaa hotellin siinä kohtaa, jos haluaisi häihinsä. Olen siis tuo kommentoija painajaisesta. Mutta joo, toiset tykkää olla seurassa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin että hääpari ei ole kahdestaan? Eikös ap maininnut että osallistuu muutamaan tapahtumaan ja käyvät syömässä, muutoin jokainen saa olla ihan vapaasti.
Mainitsi mutta kun tuo yksi on nyt päässään vääntänyt että ap on hirviö ja koko matka on syvältä ja tämä on yksi ainoa totuus mitään muuta ei voi olla. Pidä nyt keskustelua sitten yllä tuollaisen persoonan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä minulle jo painajaista olla ulkomilla viikko jossain isossa porukassa häiden takia. Jäisi häät väliin ihan ilman lapsidraamaakin.
Painajaista olla lomalla viikko ystävien kanssa? No meitä on erilaisia, toiset tykkää ja toisille painajainen, kai se riippuu ystävistäkin.
KYllä olisi painajaista olla jollain huvilalla ison porukan kanssa viikko. Saisi AP kustantaa hotellin siinä kohtaa, jos haluaisi häihinsä. Olen siis tuo kommentoija painajaisesta. Mutta joo, toiset tykkää olla seurassa 24/7.
Niin ap tosiaan mainitsi että huviloita on useampi joten varmaan jokainen saa oman tilan. Seurassa ei myöskään tarvi olla 24/7 vaan ihan sitä omaa aikaakin on, mutta tosiaan olet näköjään etukäteen päättänyt että kaikki tämä on aina painajaista ja missään tapauksessa ei voi onnistua niin selvä se sitten on.
Uskon kuitenkin että apn tapauksessa on toisin, ja heille tulee kiva loma ja kivat häät.
Haistan kateuden palavan käryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Juu kukaan ei ole enää koskaan menossa naimisiin, oikeassa olet.
Ap ei ole menossa naimisiin. Suoltaa näitä häävierasaloituksia... :D
Mihin ne olis laittaneet lapset viikoksi, en tajua, jos lyhyemmäksikään aikaa ei ole lapsenhoitoa. Ja onko he ainoat joilla ei lapsia.
Sulla outoja ystäviä🤔no se taksi on varmaan melko hiljainen kamu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä aloituksessa sanottu että nuo naiset olisivat ystäviä keskenään. En mä haluaisi viettää viikkoa kaikkien mun ystävän ystävien kanssa, vaikka toimeen tullaankin. Varsinkin jos olisin siinä uskossa että maksan itse. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap tosiaan mainitsi että huviloita on useampi joten varmaan jokainen saa oman tilan. Seurassa ei myöskään tarvi olla 24/7 vaan ihan sitä omaa aikaakin on, mutta tosiaan olet näköjään
Varmasti saa näköisensä häät. Mutta itselle jo noun ison porukan kanssa tulee tunne, että olen 24/7 heidän kanssaan, vaikka olisi omaakin aikaa. Ja olen tosiaan jo päättänyt, että en halua APn häihin. Koska se olisi minulle painajaismainen kokemus. Nih. Uskokaa vaan nyt. Tunnen itseni. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mä heräsin unesta, jossa luulin pääseväni naimisiin.
Mies, appivanhemmat ja huvilat ulukomailla vielä löytämättä.
Ai naimisiin oikein päästään??